AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #1 Skrevet 22 timer siden Helt ærlig, hva foretrekker egentlig mannfolk når det kommer til pupper? 😄 Små eller store brystvorter og areolaer, eller er det noe dere egentlig ikke tenker så mye over? Anonymkode: c6e24...c37
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #2 Skrevet 22 timer siden Om exn min vil ha nudes av mine som har litt store arolaer og er litt sånn snoppey form, det er skihopp noen kan dale langt fra til min fortvilelse. Så går det nok bra uansett om det kommer folk som får det til å virke håpløst i tråden. Håper ikke de gjør da, men det er så mye å være usikker over. Vi må bare prøve å leve livet og føle oss fine uansett ☺️ Føler meg både hot og mot alt ettersom. Anonymkode: ab517...761 1
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #3 Skrevet 22 timer siden Jeg foretrekker de små. Det ser på en måte litt mer elegant ut. De store lider under gravitasjonens kraft. Anonymkode: 2b1ab...5ae 4
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #4 Skrevet 22 timer siden AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Helt ærlig, hva foretrekker egentlig mannfolk når det kommer til pupper? 😄 Små eller store brystvorter og areolaer, eller er det noe dere egentlig ikke tenker så mye over? Anonymkode: c6e24...c37 Puppene er egentlig ikke viktig, rumpa som betyr noe. Men litt store pupper er jo sexy Anonymkode: 6bab4...7ad 1
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #5 Skrevet 22 timer siden Liker snille damer jeg. Kose sammen naken, spiller ingen rolle om puppene er A eller D. Anonymkode: a3a3c...7e6
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #6 Skrevet 22 timer siden Det har ikke noe å si. Alle er forskjellige. Anonymkode: 003b0...5fc
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #7 Skrevet 22 timer siden Små pupper med barbert mus, store pupper og store kjønnslepper, alt i mellom. Det en ikke liker er overvekt, røykelukt, ustelt og null stil. En annen ting er, kan du ikke bære deg økonomisk, da blir du ikke mor til mine barn. Så en kvinnelig utgave av meg selv. Snill, sosial, arbeidssom, liker tur i skog og mark, trener, har venner og er på pluss siden seksuelt. Dvs en kvinne som liker størrelse på lem og muskler. Som liker sex. Anonymkode: 906c9...dde
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #8 Skrevet 21 timer siden AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Helt ærlig, hva foretrekker egentlig mannfolk når det kommer til pupper? 😄 Små eller store brystvorter og areolaer, eller er det noe dere egentlig ikke tenker så mye over? Anonymkode: c6e24...c37 Små Anonymkode: 68421...8ee
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #9 Skrevet 21 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Små Anonymkode: 68421...8ee Altså små brystvorter og en C cup ca Anonymkode: 68421...8ee
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #10 Skrevet 21 timer siden Har nøyaktig null ganger tenkt over hvorvidt jeg foretrekker små eller store brystvorter og store eller små areolaer. Har like mange ganger - null - hørt en eneste kompis nevne temaet. Anonymkode: 7dbb9...454 2
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #11 Skrevet 21 timer siden AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Jeg foretrekker de små. Det ser på en måte litt mer elegant ut. De store lider under gravitasjonens kraft. Anonymkode: 2b1ab...5ae Enig her. Blir fort litt sånn jur. Anonymkode: d2dbd...83b
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #12 Skrevet 21 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Enig her. Blir fort litt sånn jur. Anonymkode: d2dbd...83b Det er ment å være jur. Vi er pattedyr. Anonymkode: ab517...761 1
Snok1 Skrevet 21 timer siden #13 Skrevet 21 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Helt ærlig, hva foretrekker egentlig mannfolk når det kommer til pupper? 😄 Små eller store brystvorter og areolaer, eller er det noe dere egentlig ikke tenker så mye over? Anonymkode: c6e24...c37 Når jeg sammenligner utseende på kvinner jeg forelsket meg i, så er det helt all over the place når det kommer til alle kropper, hår, øyne, og andre fysiske attributter. Jeg må konstatere at det betyr svært lite for min del. Andre er sikkert mye mer spesifikke i sin smak og tenning.
Cor Cubiculum Skrevet 21 timer siden #14 Skrevet 21 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Helt ærlig, hva foretrekker egentlig mannfolk når det kommer til pupper? 😄 Små eller store brystvorter og areolaer, eller er det noe dere egentlig ikke tenker så mye over? Anonymkode: c6e24...c37 Jeg har samme forhold til pupper som hovedtyngden av KG's medlemmer har til peniser. Det er kvinnen de sitter på det kommer an på. Uansett størrelse, form og utseende ellers, har de erogene soner som kan koses med. Så slapp av. Liker ikke han du er sammen med dine, så finn en som setter pris på både deg og puppene dine. 2
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #15 Skrevet 21 timer siden Sexy med større areola synes jeg..feks som dette Anonymkode: d8b15...846 2
Mdlt Skrevet 20 timer siden #16 Skrevet 20 timer siden AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Sexy med større areola synes jeg..feks som dette Anonymkode: d8b15...846 Sexy
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #17 Skrevet 20 timer siden Store myke deilige som henger tungt når hun står på alle fire. Anonymkode: f7e8c...53d
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #18 Skrevet 19 timer siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Helt ærlig, hva foretrekker egentlig mannfolk når det kommer til pupper? 😄 Små eller store brystvorter og areolaer, eller er det noe dere egentlig ikke tenker så mye over? Anonymkode: c6e24...c37 Tror mange menn kan like mye forskjellig. Det er ikke noe fasitsvar her. Min kjæreste elsket alltid svære pupper. Det visste jeg lenge før vi ble sammen. Hadde komplekser for å ha små pupper med han, men han har jobbet mye for at jeg skal forstå at han elsker meg og mine pupper, og at store pupper ikke utkonkurrerer hele meg uansett. Anonymkode: de036...31d
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #19 Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (5 timer siden): Sexy med større areola synes jeg..feks som dette Anonymkode: d8b15...846 Fine, ikke store dette? Sexy! Anonymkode: 68421...8ee
Katten.2.0 Skrevet 14 timer siden #20 Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (6 timer siden): Sexy med større areola synes jeg..feks som dette Anonymkode: d8b15...846 Er dette store? Ser da helt gjennomsnittlig ut.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå