Gå til innhold

Har dere lekegrind til barnet?

Har dere lekegrind til barnet?  

38 stemmer

1. 1. Har dere lekegrind til barnet?

• Ja
      16
    • Nei
      21
    • Vurderer det
      1

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
Himmelen_91 skrev (5 timer siden):

Mener du hundegrind?  Nei, her falt det aldri inn å kjøpe til barnet. Han fikk lov til å krabbe fritt hvor enn han ville. 

Herregud så idiotisk svar 

Anonymkode: 7e62a...9f1

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, vi hadde til de yngste, da hadde vi hund, så det var praktisk å putte hunden inni der av og til. Innimellom brukte ungene den også, hang tepper over og lagde hytte og sånn. Ettåringene har jeg stort sett hatt med meg om jeg skulle gjøre ting, ufarlige "leker" i nederste kjøkkenskuff, bæresjal, krakk ved kjøkkenbenken ++ 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja, fann igjen leikegrinda som foreldrene mine hadde lagra på loftet og den vart mykje brukt. 

Anonymkode: 663c8...77c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde lekegrind til begge mine. Første brukte den noe, men når han lærte å stå, så ville han ikke mer. 

Nr. 2 nektet helt fra start, virket til å skikkelig mistrives, så da ble den gitt bort. Han sov heller ikke i vogn. 

Men jeg investerte i sånn grind til å ha rundt dobbeltsenga, for samsoving. Beste investeringen for alle småbarnsårene!

Anonymkode: f4b3f...793

• Liker 1
Skrevet

Det hadde vært deilig å ha et helt trygt sted å ha barnet mens jeg gikk på do e.l., men vårt barn hadde aldri akseptert det. Så det ble mye bæring i stedet.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vi arvet en grind til tredjemann. Det var helt genialt!, minstemann brukte den aldri, men de eldste barna på 3 og 5 lekte inni lekegrinda når de ville leke i stua med småting som minien ødela.  (Slik som duplo/legobyggverk, oppstilling av smådyr med bondegård osv). 

Anonymkode: e4063...bd4

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei. Det er så 1980.

Anonymkode: 1b537...450

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Nei. Det er så 1980.

Anonymkode: 1b537...450

Hva er galt med det?

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...