Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva synes dere som slike type striper i håret? Har et trist brunt hår nå, langt. 
er 32 år.. vil ha forandring.

IMG_5592.jpeg

IMG_5591.jpeg

Anonymkode: dc248...69e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Synes kontrasten ble for stor, det blir for skarpt og kunstig etter min smak. Litt mørkere striper hadde vært penere. 

Anonymkode: 272f3...17f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har akkurat sånne selv. Så jeg liker det såklart 😇

Hårfargen min er dritkjip, striper jeg tettere blir etterveksten altfor tydelig, og håret blir i tillegg så innmari slitt av det. Så dette har vært en brukbar mellomting for min del. 

Anonymkode: c2a8a...3a6

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville heller gått for baylage, det ser litt mer naturlig ut.

Anonymkode: 8c432...c5d

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes også kontrasten ble for stor, og balayage er ikke spesielt fint. Enig med den som sier mørkere striper.

Evt så går det også an å stripe tettere foran og mindre bakover, det ser mer naturlig ut. Er selv blond og det er STOR forskjell på foran og oppå, og bak og under. 

Anonymkode: aa31e...1df

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Evt så går det også an å stripe tettere foran og mindre bakover, det ser mer naturlig ut.

Foliestriper, slik at man har mer lysning foran og mindre bakover. 

Anonymkode: aa31e...1df

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet striper har vært populært veldig lenge, men jeg har aldri likt det. Jeg synes aldri det ser naturlig ut, og du ser litt ut som en sebra eller noe sånt. Naturlig ensfarget hår, ser ryddig og pent ut i mine øyne, selv om det kan oppleves litt kjedelig for bærer av håret :)

Anonymkode: 86ef1...f3e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde mørkt brunt hår og stripet det med litt lysere striper og litt «burgunder» striper. Det ble skikkelig fint og fikk mye skryt av det.

Jeg hadde langt hår den gang, nå er det kort og bare brunt.

Anonymkode: 0e96c...46e

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Jeg vet striper har vært populært veldig lenge, men jeg har aldri likt det. Jeg synes aldri det ser naturlig ut, og du ser litt ut som en sebra eller noe sånt. Naturlig ensfarget hår, ser ryddig og pent ut i mine øyne, selv om det kan oppleves litt kjedelig for bærer av håret :)

Anonymkode: 86ef1...f3e

Striper kan også være fra naturens side. Jeg og ene barnet mitt har striper i forskjellige farger. Frisøren jeg bruker er misunnelig på de som har naturlige striper.

Nå har de grå hårene begynt å komme, så nå er det plutselig en ny farge blant stripene også.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Hva synes dere som slike type striper i håret? Har et trist brunt hår nå, langt. 
er 32 år.. vil ha forandring.

IMG_5592.jpeg

IMG_5591.jpeg

Anonymkode: dc248...69e

Dette er veldig tidlig 2000 tallet, husker bestevenninna mi på den tiden hadde sånne å jeg var så misunnelig, men jeg/min mor hadde ikke råd til frisør for å fikse det så jeg prøvde selv.... lang historie kort, ikke gjør det!!!! 

Men balayage er mye finere! Prøv det heller? Å gå til frisør! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...