AnonymBruker Skrevet i går, 10:21 #1 Skrevet i går, 10:21 Hva synes dere som slike type striper i håret? Har et trist brunt hår nå, langt. er 32 år.. vil ha forandring. Anonymkode: dc248...69e
AnonymBruker Skrevet i går, 10:27 #2 Skrevet i går, 10:27 Synes kontrasten ble for stor, det blir for skarpt og kunstig etter min smak. Litt mørkere striper hadde vært penere. Anonymkode: 272f3...17f 1
AnonymBruker Skrevet i går, 10:30 #3 Skrevet i går, 10:30 Jeg har akkurat sånne selv. Så jeg liker det såklart 😇 Hårfargen min er dritkjip, striper jeg tettere blir etterveksten altfor tydelig, og håret blir i tillegg så innmari slitt av det. Så dette har vært en brukbar mellomting for min del. Anonymkode: c2a8a...3a6 1
AnonymBruker Skrevet i går, 10:33 #4 Skrevet i går, 10:33 Jeg ville heller gått for baylage, det ser litt mer naturlig ut. Anonymkode: 8c432...c5d 2
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #5 Skrevet 19 timer siden Jeg synes også kontrasten ble for stor, og balayage er ikke spesielt fint. Enig med den som sier mørkere striper. Evt så går det også an å stripe tettere foran og mindre bakover, det ser mer naturlig ut. Er selv blond og det er STOR forskjell på foran og oppå, og bak og under. Anonymkode: aa31e...1df
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #6 Skrevet 19 timer siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Evt så går det også an å stripe tettere foran og mindre bakover, det ser mer naturlig ut. Foliestriper, slik at man har mer lysning foran og mindre bakover. Anonymkode: aa31e...1df
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #7 Skrevet 19 timer siden Jeg vet striper har vært populært veldig lenge, men jeg har aldri likt det. Jeg synes aldri det ser naturlig ut, og du ser litt ut som en sebra eller noe sånt. Naturlig ensfarget hår, ser ryddig og pent ut i mine øyne, selv om det kan oppleves litt kjedelig for bærer av håret Anonymkode: 86ef1...f3e 1
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #8 Skrevet 19 timer siden Jeg hadde mørkt brunt hår og stripet det med litt lysere striper og litt «burgunder» striper. Det ble skikkelig fint og fikk mye skryt av det. Jeg hadde langt hår den gang, nå er det kort og bare brunt. Anonymkode: 0e96c...46e
Eva-Lena Skrevet 19 timer siden #9 Skrevet 19 timer siden AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg vet striper har vært populært veldig lenge, men jeg har aldri likt det. Jeg synes aldri det ser naturlig ut, og du ser litt ut som en sebra eller noe sånt. Naturlig ensfarget hår, ser ryddig og pent ut i mine øyne, selv om det kan oppleves litt kjedelig for bærer av håret Anonymkode: 86ef1...f3e Striper kan også være fra naturens side. Jeg og ene barnet mitt har striper i forskjellige farger. Frisøren jeg bruker er misunnelig på de som har naturlige striper. Nå har de grå hårene begynt å komme, så nå er det plutselig en ny farge blant stripene også. 1 1
enhjørningfis Skrevet 19 timer siden #10 Skrevet 19 timer siden AnonymBruker skrev (6 timer siden): Hva synes dere som slike type striper i håret? Har et trist brunt hår nå, langt. er 32 år.. vil ha forandring. Anonymkode: dc248...69e Dette er veldig tidlig 2000 tallet, husker bestevenninna mi på den tiden hadde sånne å jeg var så misunnelig, men jeg/min mor hadde ikke råd til frisør for å fikse det så jeg prøvde selv.... lang historie kort, ikke gjør det!!!! Men balayage er mye finere! Prøv det heller? Å gå til frisør!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå