Gå til innhold

Hvis man er høflig og grei?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det er mye sånn, skal si, stigmatiserende hvis man har autisme og er mentalt handikappet og sånt i Norge. De vil vel helst ha de vekk. Men, si man har autisme, meed hardt arbeide så tar det gjerne opp til 40-års alderen å bli kvitt det, det er en personlig reise man har med gud holdt jeg på å si. Jeg mener, hvis man er grei mot folk og høflig og smiler og sånt, hvorfor er de imot det da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er mange ufine folk som ikke har mye omsorg for andre eller tålmodighet til å forholde seg til noe. Men det gjelder ikke alle ☺️

Forstår for dem det gjelder som må leve med problemene de gangene det skjer eller man leser på nett føles det sårt. Er ufør og sliter mentalt, med noe annet og leser en god del rare meninger om folk i samme bås som meg også. De har fordommer, kanskje har de erfaringer og tenker alle er som det?

Uansett så er autister velkommne de også. Men jeg er usikker om man kan bli kvitt det? For er det ikke hjernens kobling? 

Anonymkode: 67633...866

Skrevet

Folk vet ikke bestandig hvem de kritiserer. Om du mener du kan lese fiendtlige holdninger på nett? Er ikke sikkert de merker de snakker med noen som har autisme eller andre ting de er imot. 

Folk flest kjenner jo ikke folk flest.

Anonymkode: 67633...866

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...