AnonymBruker Skrevet 55 minutter siden #1 Skrevet 55 minutter siden Hei. Jeg ønsker å høre om det er noen som har gode trenings- og kostholdsplaner de kunne tenke seg å dele med meg privat, mot et lite gebyr. Litt om meg: Jeg er 24 år, ca. 180 cm høy og veier rundt 108 kg. Jeg har prøvd flere ganger å gå ned i vekt, og motivasjonen er der, men jeg sliter veldig med sultfølelse og det å holde planen over tid. Jeg spiser egentlig ganske “vanlig” og ikke ekstremt usunt – lite chips/sjokolade og ingen flytende kalorier – men når jeg først kommer godt i gang, faller jeg ofte av etter noen uker. Målet mitt er å gå ned ca. 15 kg, pluss/minus, helst i løpet av rundt 3 måneder. Jeg vet ikke hvor realistisk det er, men jeg ønsker å gjøre et ordentlig forsøk med en plan som faktisk passer meg. Jeg trener styrke , fotball og går på møllen, prøver få inn 10k skritt. hver dag. Jeg er også ganske kresen i matveien, så jeg trenger noe enkelt og realistisk, ikke en komplisert plan med masse mat jeg ikke liker. Dersom du har erfaring, en plan som har fungert for deg, eller kan hjelpe med et opplegg for trening og kosthold, legg gjerne igjen en kommentar, så tar jeg kontakt privat. Vil heller betale litt til noen som kan dele noe konkret og personlig, enn å betale masse for en online coach. legg igjen tlf nr / facebook navn så tar jeg kontakt. Anonymkode: 3b008...93c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå