AnonymBruker Skrevet i går, 08:36 #1 Skrevet i går, 08:36 Hva skjer om en ligger med kollegaen sin? Er det lov ? Anonymkode: 5b19f...934
AnonymBruker Skrevet i går, 08:41 #2 Skrevet i går, 08:41 Noen arbeidsplasser har regler mot det, men mange har ikke. Veldig mange finner partner på jobb, og gifter seg eller blir sammen. Da hender det en av dem bytter jobb. Kan jo bli litt mye å omgås overalt… Anonymkode: 3911a...99f 1
AnonymBruker Skrevet i går, 08:43 #3 Skrevet i går, 08:43 Jeg ligger med en kollega ganske ofte fordi det er min kone og vi jobber på samme sted Og vi ble sammen lenge før vi begynte på samme arbeidsplass om noen lurte. Anonymkode: 06ea7...29f
AnonymBruker Skrevet i går, 09:43 #4 Skrevet i går, 09:43 Jeg og kollegaen min fant tonen og startet å flørte, endte med at jeg ble med henne hjem etter en høstfest, Der var både fint, spennende og vi ble sinnsykt forelsket i mnd etter. Hun hadde en god venninne (de var ikke sammen, mens jeg hadde mannlig samboer) Men det varte ikke, så da hun gjorde det slutt etter 5-6 mnd, så var jeg helt knust. Vi gikk begge tilbake til eksene våre. Jeg syns det var for vanskelig å jobbe sammen henne, så søkte meg ny jobb etter 6 mnd. I ettertid har vi kontakt, men brukte. lang tid på å komme meg over henne. Det er 18 år siden nå, men det tok kanskje 1-2 år før det slapp helt taket. Jeg skal ALDRI rote meg borti noen på jobb noen gang. Det var det dummeste jeg kunne gjøre. Verste av alt er at jeg aldri verken før eller etter har vært forelsket i en kvinne. Lurer på hva som skjedde her. Anonymkode: e5a26...1f7
Christina82 Skrevet i går, 09:44 #5 Skrevet i går, 09:44 Ryddet for tull og avsporing. Christina82, mod
AnonymBruker Skrevet i går, 10:24 #6 Skrevet i går, 10:24 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Jeg og kollegaen min fant tonen og startet å flørte, endte med at jeg ble med henne hjem etter en høstfest, Der var både fint, spennende og vi ble sinnsykt forelsket i mnd etter. Hun hadde en god venninne (de var ikke sammen, mens jeg hadde mannlig samboer) Men det varte ikke, så da hun gjorde det slutt etter 5-6 mnd, så var jeg helt knust. Vi gikk begge tilbake til eksene våre. Jeg syns det var for vanskelig å jobbe sammen henne, så søkte meg ny jobb etter 6 mnd. I ettertid har vi kontakt, men brukte. lang tid på å komme meg over henne. Det er 18 år siden nå, men det tok kanskje 1-2 år før det slapp helt taket. Jeg skal ALDRI rote meg borti noen på jobb noen gang. Det var det dummeste jeg kunne gjøre. Verste av alt er at jeg aldri verken før eller etter har vært forelsket i en kvinne. Lurer på hva som skjedde her. Anonymkode: e5a26...1f7 Det endte med skikkelig kjærlighetssorg altså? Anonymkode: 5b19f...934
frøkna Skrevet i går, 10:33 #7 Skrevet i går, 10:33 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hva skjer om en ligger med kollegaen sin? Er det lov ? Anonymkode: 5b19f...934 Det pleier å være lov ja, men ville nok tenkt om det var så lurt flere ganger før jeg gjorde noe slikt. Det kan gjøre det ubehagelig å fortsette arbeidsforholdet om du kompliserer relasjoner på jobb med sex.
Snok1 Skrevet i går, 10:42 #8 Skrevet i går, 10:42 Det er opp til virksomheten å lage regler her. Den mest vanlige regelen er antakelig at man ikke kan jobbe under samme nærmeste leder, eller at den ene partneren leder den andre.
AnonymBruker Skrevet i går, 10:44 #9 Skrevet i går, 10:44 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Det endte med skikkelig kjærlighetssorg altså? Anonymkode: 5b19f...934 Ja, var helt knust. Anonymkode: e5a26...1f7
AnonymBruker Skrevet i går, 10:48 #10 Skrevet i går, 10:48 Jeg lå med en kollega i 2001, nå har vi hus, bil, to unger og snart 20 års bryllupsdag. (Og jobber fortsatt i samme bedrift, men i forskjellige avdelinger, sånn at vi ikke går i beina på hverandre hele dagen.) Anonymkode: 0d262...64a
AnonymBruker Skrevet i går, 11:01 #11 Skrevet i går, 11:01 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hva skjer om en ligger med kollegaen sin? Er det lov ? Anonymkode: 5b19f...934 99/100 ganger så ender det dårlig... Anonymkode: d7d6c...af3 2
AnonymBruker Skrevet i går, 11:05 #12 Skrevet i går, 11:05 generelt sett en dårlig ide rett og slett for det kan bli fryktelig kleint i fremtiden.. Anonymkode: a4864...838 1
AnonymBruker Skrevet i går, 11:08 #13 Skrevet i går, 11:08 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): 99/100 ganger så ender det dårlig... Anonymkode: d7d6c...af3 Kilde? Anonymkode: f4509...f22
Nikoletta Skrevet i går, 11:20 #14 Skrevet i går, 11:20 Nå skal jeg innrømme at jeg aldri sjekket med arbeidsplassen om det var lov, men det er mulig å ligge med kollega uten at det blir noe problem. Men greit at dere to er enige om premissene først og fremst 🙂
AnonymBruker Skrevet i går, 11:53 #15 Skrevet i går, 11:53 Så lenge begge er single og det bare er sex er det ypperlig, hatt mye deilig sex med kollegaer Anonymkode: 7153a...467
AnonymBruker Skrevet i går, 12:02 #16 Skrevet i går, 12:02 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Så lenge begge er single og det bare er sex er det ypperlig, hatt mye deilig sex med kollegaer Anonymkode: 7153a...467 Det er digg. Når man har runder kontoret, så er det bare å bytte etat. Anonymkode: ce8a7...23a
AnonymBruker Skrevet i går, 12:03 #17 Skrevet i går, 12:03 Don't shit where you eat. Anonymkode: 9927a...99e 1
AnonymBruker Skrevet i går, 13:04 #18 Skrevet i går, 13:04 AnonymBruker skrev (1 time siden): generelt sett en dårlig ide rett og slett for det kan bli fryktelig kleint i fremtiden.. Anonymkode: a4864...838 Hva er kleint med det? Er da voksne folk Anonymkode: 5b19f...934
AnonymBruker Skrevet i går, 13:12 #19 Skrevet i går, 13:12 Jeg har ligget med flere kollegaer oppetter. De fleste bare en gang i forbindelse med diverse firmaturer. Men han ene hadde jeg et forhold med i flere år. Det var spennende og deilig, og veldig uproblematisk. Ingen av oss ønsket noe mer enn litt moro, og vi jobbet ikke så tett at det ble et problem. Anonymkode: 26374...2f5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå