Gå til innhold

Kle seg utfordrende

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Nei. Liker ikke å fremstå vulgær eller bli seksualiaert på jobb. Jeg vil bli tatt seriøst for kunnskapen og kompetansen min. 

Brystvortene reagerer på varme og kulde, ingenting seksuelt bak stive brystvorter. Helt uunngåelig at de kan synes gjennom stoffet. 

Jeg går ofte uten truse under lange kjoler eller skjørt, men kun for egen del. Det synes selvfølgelig ikke. Synes det er bedre enn at trusekanter synes. 

Sex har ingenting på en arbeidsplass å gjøre. 

Ekstra korte skjørt hadde jeg aldri tatt på meg på jobb. Da fremstår man patetisk og vulgær. 

Tenker det samme om menn i veeeeldig trange bukser.

Anonymkode: 50c35...1dc

Om du er redd for trusekant går det fint an å bruke strømpebukse som truse, da blir det ikke trusekant.

Anonymkode: 6577b...f06

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Om du er redd for trusekant går det fint an å bruke strømpebukse som truse, da blir det ikke trusekant.

Strømpebukser, både avklippet og hele, er så vanvittig ubehagelig å gå med at om valget står mellom truse og strømpebukser er valget enkelt. Finnes også mange truser som ikke viser trusekant nå. 

Bruker selvfølgelig strømpebukser når det er kaldt. Ubehagelig som det er er det mindre ubehagelig enn å fryse. 

Ser ikke problemet med at noen velger å gå uten truse på måter det ikke synes. Sikkert bra å droppe trusa innimellom også. 

• Liker 1
Skrevet

Når jeg skal ut elsker jeg å dolle meg opp. Ikke for menn, men for meg selv.

Har 3 unger og lite hverdags glamour😬😂

Uavhengig om mannen er med eller ei, så kjører jeg sexy stil når jeg endelig skal ut uten kids!

Eneste jeg vil ha seksuell oppmerksomhet fra er mannen.

Å kle meg hot er kun for meg selv når han ikke er med.

Anonymkode: 0d60b...bd7

• Liker 2
Skrevet
Trolltunge skrev (1 time siden):

Strømpebukser, både avklippet og hele, er så vanvittig ubehagelig å gå med at om valget står mellom truse og strømpebukser er valget enkelt. Finnes også mange truser som ikke viser trusekant nå. 

Bruker selvfølgelig strømpebukser når det er kaldt. Ubehagelig som det er er det mindre ubehagelig enn å fryse. 

Ser ikke problemet med at noen velger å gå uten truse på måter det ikke synes. Sikkert bra å droppe trusa innimellom også. 

Har du prøvd alle strømpebukser? Noen er hærverk i tøy format, mens noen er faktisk veldig tøyelige og myke også. Men spørs kanskje på generelle preferanser. Kanskje du bare ikke liker den type tøy. 

Enig med trusene at det fins flere typer. Hadde en anti truse periode som yngre haha, men det er jo utifra truse. Nå føler jeg at jeg er litt uenige med dere hvor dere tenker uten truse er greit fordi, nasty, man kan jo ha æsj utfold sorry. 

Anonymkode: 524dd...49c

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hver gang en kvinne viser frem rumpesprekka, eller titsene, så er det for å bli sett.

Det er slik alle dyr formerer seg.

Anonymkode: e93e1...be1

Hva mener du med dette? Betyr dette sex for deg 

Skrevet

Jeg kan kle meg utfordrende fordi jeg har lyst at menn skal se på meg og synes at jeg ser sexy ut, ja. 

Jeg tar ikke på meg en utringet topp og miniskjørt for så å bli fornærmet eller overrasket om en mann kikker litt ekstra på meg…

Anonymkode: 7bad4...691

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Har du prøvd alle strømpebukser? Noen er hærverk i tøy format, mens noen er faktisk veldig tøyelige og myke også. Men spørs kanskje på generelle preferanser. Kanskje du bare ikke liker den type tøy. 

Enig med trusene at det fins flere typer. Hadde en anti truse periode som yngre haha, men det er jo utifra truse. Nå føler jeg at jeg er litt uenige med dere hvor dere tenker uten truse er greit fordi, nasty, man kan jo ha æsj utfold sorry. 

Siden jeg er en som bruker kjoler året rundt har jeg prøvd det meste, og noen er ok (andre boss), men jeg går helst uten om mulig. 

Jeg ville nok ikke gått uten truse om jeg hadde utflod nei, men for min del er ikke det noe konstant. Så kan jo også annet tøy vaskes. Jeg går innimellom uten truse hjemme, men har aldri slik utflod at det skulle renne nedover. Dessuten da lang kjole på, så sitter ikke med rumpa bar liksom. 

Hm, vel hender jo det også når jeg tenker meg om, men da på naturistmåte. Man har med seg et lite håndkle/pute å sitte på. 

Anonymkode: f707d...665

Skrevet

Når jeg skal ut elsker jeg å dolle meg opp. Ikke for menn, men for meg selv.

Har 3 unger og lite hverdags glamour😬😂

Uavhengig om mannen er med eller ei, så kjører jeg sexy stil når jeg endelig skal ut uten kids!

Eneste jeg vil ha seksuell oppmerksomhet fra er mannen.

Å kle meg hot er kun for meg selv når han ikke er med.

Greit det du sier her, men vil bare minne om hvor mye utroskap det har vert på julebord f.eks. Sexy stil og litt for mye god drikke, så forsvinner hemningene og "den kjekke kollegaen" lar seg ikke be to ganger.

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Greit det du sier her, men vil bare minne om hvor mye utroskap det har vert på julebord f.eks. Sexy stil og litt for mye god drikke, så forsvinner hemningene og "den kjekke kollegaen" lar seg ikke be to ganger.

Utroskap har null med antrekket å gjøre.

Det er de som enten har lavt selvbilde og trenger oppmerksomhet eller er i et dårlig forhold eller begge kombinert.

Jeg har ALDRI vært utro.

Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Siden jeg er en som bruker kjoler året rundt har jeg prøvd det meste, og noen er ok (andre boss), men jeg går helst uten om mulig. 

Jeg ville nok ikke gått uten truse om jeg hadde utflod nei, men for min del er ikke det noe konstant. Så kan jo også annet tøy vaskes. Jeg går innimellom uten truse hjemme, men har aldri slik utflod at det skulle renne nedover. Dessuten da lang kjole på, så sitter ikke med rumpa bar liksom. 

Hm, vel hender jo det også når jeg tenker meg om, men da på naturistmåte. Man har med seg et lite håndkle/pute å sitte på. 

Anonymkode: f707d...665

Jeg har bare slike tilfeldige dager i måneden der jeg ut av det blå får tidenes suprise utflod, kanskje eggløsningen hvem vet. Skjer sjelden, men når det skjer har det vært uheldig 😂😂 

Fungerer det for deg så gjør det det. Og du har rett med at det er lange kjoler så føles det sikkert ikke så nakent. Brukte å gå uten truse som jeg sa og noen ganger med bare sånn tykk strømpebukse, på skolen! Men jeg hadde en lengre vinterjakke da men jeg har tenkt tilbake og bedd de andre ikke forsto hvor care jeg var for i klassen hadde jeg av jakken 😂. Det var t skjorte, tykk strømpebukse, uggs, parkas jakke til under rumpa og sånn rundt skjerf. Det var chill. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Du får det til å høres ut som folk er klare til å forgripe seg når som helst. Det er jo dem det står på, ikke sexy folk sin skyld.

Skrevet
Sofakona skrev (7 timer siden):

Så vi kvinner kan ikke ha på dette for at vi føler oss bra? Korte skjørt etc er bare pga dere mannfolk?

Nedenfor har jeg gjengitt tråden du svarer på, og det er tilsynelatende ikke mannfolk som er problemet men kvinnelig kollega som ikke liker at en medsøster som går i korte skjørt. Kanskje de er kvinnfolk som blir mest provosert.

"Ei på kontoret som er 30 og den absolutt yngste liker å vise seg frem for oss andre på 45-60 år. Går som oftest i korte skjørt og når hun sitter er det ikke vanskelig å se at hun bruker stay-ups strømper. Liksom for å markere seg ovenfor oss andre, men sikkert populært blant mennene da."

Anonymkode: 3a0bd...ac4

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Patriarkiet. Eventuelt Illuminati. Onde hvite menn.

Anonymkode: 69864...004

Hvorfor snakker du som en indianer? Beklager, nativamerikaner?

Skrevet
Sofakona skrev (7 timer siden):

Så vi kvinner kan ikke ha på dette for at vi føler oss bra? Korte skjørt etc er bare pga dere mannfolk?

Mye av det vi regner som attraktiv bekledning er jo «for the male gaze» ja. Om man ser på det historisk sett. 

Jeg har nok ikke kledd meg i en retning TS tenker på, men etterhvert droppet jeg for eksempel dypere utrigning fordi jeg ikke likte oppmerksomheten det gav sånn egentlig.

Ikke at jeg byttet ut med høyhalset, men de typisk «male gaze» plaggene/lengden på ting føltes ikke som meg egentlig. 

Og dermed fikk en jo heller oppmerksomhet fra de man fant mer interessante/attraktive. 

• Liker 1
Skrevet

Du mener da at... kvinner blør voldtatte pga klær de har på seg??

Klarer I mannfolk å holde ting i buksa når de ser kvinner med flotte klær?

Skrevet

Kan kle meg utfordrende og sexy hjemme(bor alene). Kler meg i baggy klær ute. Menn som ikke har gjort seg fortjent til det får ikke gratis underholdning av meg.  Nekter å være til forlystelse for kjipe, ekle fyrer, og godter meg over hva de går glipp av☺️ 

Anonymkode: 6e5a4...a55

• Liker 1
Skrevet

Nei. 

Har null interesse av å bli glodd på og hater å pynte meg pga enorme bryter. 

Anonymkode: cfbea...587

Skrevet
Vaermina skrev (15 minutter siden):

Hvorfor snakker du som en indianer? Beklager, nativamerikaner?

Hæ? 

Skrevet

Jeg er mann, og elsker å kle meg utfordrende og bli sett.

Anonymkode: 9f911...14b

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hæ? 

Vedkommende er et troll som går fra tråd til tråd og lirer av seg meningsløse kommentarer 

Anonymkode: 69864...004

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...