erok Skrevet tirsdag kl. 10:29 #1 Skrevet tirsdag kl. 10:29 Er det noen kvinner som kler seg utfordrende for og bli sett og liker det. 1
SlemUlv Skrevet tirsdag kl. 10:48 #3 Skrevet tirsdag kl. 10:48 I rett setting, ja. Til hverdags ute blant "vanilje" folk? nei. 1
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 11:21 #4 Skrevet tirsdag kl. 11:21 Ei på kontoret som er 30 og den absolutt yngste liker å vise seg frem for oss andre på 45-60 år. Går som oftest i korte skjørt og når hun sitter er det ikke vanskelig å se at hun bruker stay-ups strømper. Liksom for å markere seg ovenfor oss andre, men sikkert populært blant mennene da. Anonymkode: 6577b...f06 1
Sofakona Skrevet tirsdag kl. 11:26 #5 Skrevet tirsdag kl. 11:26 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Ei på kontoret som er 30 og den absolutt yngste liker å vise seg frem for oss andre på 45-60 år. Går som oftest i korte skjørt og når hun sitter er det ikke vanskelig å se at hun bruker stay-ups strømper. Liksom for å markere seg ovenfor oss andre, men sikkert populært blant mennene da. Anonymkode: 6577b...f06 Så vi kvinner kan ikke ha på dette for at vi føler oss bra? Korte skjørt etc er bare pga dere mannfolk? 4 1
Bamseklemmer Skrevet tirsdag kl. 11:38 #6 Skrevet tirsdag kl. 11:38 (endret) Sofakona skrev (12 minutter siden): Så vi kvinner kan ikke ha på dette for at vi føler oss bra? Korte skjørt etc er bare pga dere mannfolk? Ikke hør på slikt tull.. Kvinner får være i fred, så de kan kle slik de vil. Det er vakkert rett og slett, og ikke noe seksuell ved det. Selv om en kvinne kler seg utfordrende.. Det beviser egentlig bare at hun har en femini side, eller følger business-koden. Duften av en kvinne: Den kan gjøre meg sprø av sexlyst, men aldri har jeg utnyttet min egen svakhet.. Man må ta hensyn til "MeToo", så det skal mere til enn en halvnaken kropp.. Men.. kjenner jeg på gjensidig sprøhet derimot, da er det jo uhøflig å ikke reagere😉 Endret tirsdag kl. 11:41 av Bamseklemmer Redigert inn ny tekst.. 2
erok Skrevet tirsdag kl. 12:00 Forfatter #7 Skrevet tirsdag kl. 12:00 Sofakona skrev (1 time siden): Hva legger du i utfordrende? Kanskje extra kort skjørt uten truse eller bluse hvor nipplene er synlige 1
Rødstrupa Skrevet tirsdag kl. 12:06 #8 Skrevet tirsdag kl. 12:06 erok skrev (1 time siden): Er det noen kvinner som kler seg utfordrende for og bli sett og liker det. Selvsagt, hvorfor skulle de ellers gjøre det😂 2
Sofakona Skrevet tirsdag kl. 12:07 #9 Skrevet tirsdag kl. 12:07 erok skrev (6 minutter siden): Kanskje extra kort skjørt uten truse eller bluse hvor nipplene er synlige Og hvorfor er dette utfordrende? At kvinner går slik for å utfordre dere? For å se om dere klarer å ikke bli kåte? Ikke prøve seg?
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 12:08 #10 Skrevet tirsdag kl. 12:08 Rødstrupa skrev (Akkurat nå): Selvsagt, hvorfor skulle de ellers gjøre det😂 Patriarkiet. Eventuelt Illuminati. Onde hvite menn. Anonymkode: 69864...004
I Grosny Skrevet tirsdag kl. 12:09 #11 Skrevet tirsdag kl. 12:09 Sofakona skrev (40 minutter siden): Så vi kvinner kan ikke ha på dette for at vi føler oss bra? Korte skjørt etc er bare pga dere mannfolk? Jeg går med shorts om sommeren fordi det er mer behagelig enn bukser. At jeg har lekre bein er det ingen som tenker på, verken jeg eller mine kollegaer. Selvfølgelig må kvinner også få kle seg behagelig. 3
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 12:18 #12 Skrevet tirsdag kl. 12:18 Jeg liker tanken på at kvinnene kler seg utfordrende kun for min del. De vet selvsagt ikke noe om at jeg tenker det. Anonymkode: 3a9ae...6a0 1
Trolltunge Skrevet tirsdag kl. 12:19 #13 Skrevet tirsdag kl. 12:19 Jeg tror våre samboere og ektemenn ofte ville finne det trist om vi skulle begynne å kle oss svært kjedelig, selv om det ikke er av annen årsak enn å føle oss vel, og å kle oss tiltalende for vår kjære, mens seksuell interesse fra andre menn likevel er uønsket. 2
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 13:36 #14 Skrevet tirsdag kl. 13:36 Selvfølgelig. De gjør det jo for å få mer opperksomhet fra menn. Anonymkode: f9265...9e6
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 15:02 #15 Skrevet tirsdag kl. 15:02 Nei. Liker ikke å fremstå vulgær eller bli seksualiaert på jobb. Jeg vil bli tatt seriøst for kunnskapen og kompetansen min. Brystvortene reagerer på varme og kulde, ingenting seksuelt bak stive brystvorter. Helt uunngåelig at de kan synes gjennom stoffet. Jeg går ofte uten truse under lange kjoler eller skjørt, men kun for egen del. Det synes selvfølgelig ikke. Synes det er bedre enn at trusekanter synes. Sex har ingenting på en arbeidsplass å gjøre. Ekstra korte skjørt hadde jeg aldri tatt på meg på jobb. Da fremstår man patetisk og vulgær. Tenker det samme om menn i veeeeldig trange bukser. Anonymkode: 50c35...1dc 3
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 15:06 #16 Skrevet tirsdag kl. 15:06 Ja. Men er blanding av å ville bli sett, og ikke ville bli sett. Liker sexy klær og liker samtykke. Blir ikke flørtet med da, så får oppleve å gå i klær som fremhever kroppen min uten konsekvensene av det ☺️ Anonymkode: 524dd...49c
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 15:09 #17 Skrevet tirsdag kl. 15:09 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Ei på kontoret som er 30 og den absolutt yngste liker å vise seg frem for oss andre på 45-60 år. Liksom for å markere seg ovenfor oss andre, men sikkert populært blant mennene da. Anonymkode: 6577b...f06 Kvinner på 45-60 er så voksne at de bør bry seg lite hva andre kvinner velger å kle seg i. Anonymkode: f6b64...430 2
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 15:12 #18 Skrevet tirsdag kl. 15:12 erok skrev (3 timer siden): Kanskje extra kort skjørt uten truse eller bluse hvor nipplene er synlige Hvilke damer har metall-rørdeler i blusa? Anonymkode: ce6b9...0e1 1
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 15:15 #19 Skrevet tirsdag kl. 15:15 Hver gang en kvinne viser frem rumpesprekka, eller titsene, så er det for å bli sett. Det er slik alle dyr formerer seg. Anonymkode: e93e1...be1
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 15:19 #20 Skrevet tirsdag kl. 15:19 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hver gang en kvinne viser frem rumpesprekka, eller titsene, så er det for å bli sett. Det er slik alle dyr formerer seg. Anonymkode: e93e1...be1 Men betyr ikke de vil det med deg. Har aldri vært med en mann jeg har likt og hatt lite sex i livet. Så selv om jeg vil bli sett og kler meg sexy for stilen min er det og kroppen min kler de klærne. Så betyr det ikke ja til noen bestemt eller noen i det hele tatt, mer enn et ønske om kanskje noen en dag, om jeg møter han og begge føler det. Og også mer enn sex. Har møtt menn jeg finner tiltrekkende, men så fremt jeg aldri har vært nært dem så kan jeg jo ikke på forhånd vite om jeg faktisk liker dem. Når følelsene mine forsvant med de andre jeg var med. Anonymkode: 524dd...49c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå