AnonymBruker Skrevet 1 time siden #1 Skrevet 1 time siden Min eksmann har gjort og fortsatt gjør livet mitt til ett helvete. Vi var sammen i 10 år, fikk ett barn. Veldig turbulent forhold, mye grunnet hans kontrollbehov. Det er nå 10 år siden jeg greide å flytte fra han, men det har vært krevende. Han har meldt meg til barnevernet, det har vært rettsaker, advokater; you name it! Satt barna opp mot meg og spredd løgner. Barnet vårt har gjennomskuet han og har i dag nesten ikke kontakt med faren sin. Bor fast hos meg. Etter skilsmissen for 10 år siden så fant både jeg og min eksmann nye partnere. Jeg er gift på nytt med en fantastisk mann som har stått ved min side gjennom alt dette. Nå går det ikke så bra med min eksmann. Mistet nesten jobben, fartsbot, samlivsproblemer (dama hans har vært utro). Og jeg kjenner at jeg koser meg, godter meg på hans ulykke. Er jeg ett dårlig menneske? Anonymkode: 2b137...fcf
Virrevirrevapp Skrevet 1 time siden #2 Skrevet 1 time siden Nei. Det er helt naturlig. Din eksmanns konfliktfylte stil har fått konsekvenser.
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #3 Skrevet 1 time siden Jeg synes ikke du er et dårlig menneske. Anonymkode: 4fee9...cff
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #4 Skrevet 1 time siden Det er både menneskelig og naturlig å godte seg i en slik situasjon, jeg hadde sikkert gjort det samme, men du bør ikke dyrke disse følelsene, det kommer aldri noe godt ut av det. Vær the bigger person og rist av deg slike smålige tanker. Anonymkode: 94750...635 1
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #5 Skrevet 1 time siden Jeg tenker det er lov å tenke at det er karma som biter han i ræva, og å tenke at det var du som kom best ut av denne saken, men å godte seg synes jeg er litt smålig. Anonymkode: 5fc5c...1cb
AnonymBruker Skrevet 59 minutter siden #6 Skrevet 59 minutter siden Tror nok dette er naturlig på en vis grad spesielt etter hva du har opplevd med eksen, men ville nok være forsiktig med å fôre de følelsen av glede over andres nedfall for mye, det kan gå utover deg selv psykisk tilslutt. Beste er nok som en annen her hinter til, reflektere litt også gå videre i livet. Har slitt litt selv med å være hakkekyllinger i livet, men så snart jeg hører at det går dårlig med X eller Y så tenker jeg bare raskt gjennom det å legger det bort. Å heller fokuserer på viktigere ting i livet mitt. Da de få gangene jeg har tenkt for mye på andre så blir jeg bare mer negativ på andre ting. Anonymkode: df889...300
Ibot Skrevet 58 minutter siden #7 Skrevet 58 minutter siden Du er ikke et dårlig menneske for at du humrer litt i munnviken av at eksen får kjenne litt på livets mørke side akkurat nå. Men dersom du møter opp på døra hans for å gni det inn har du passert en grense. Dette tror jeg du vet selv også, ts. Hva som er greit og ikke. Men du kan tenke og føle akkurat hva du vil! 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå