Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Trenger hjelp til en litt skjeitete situasjon. Etter 1,5 år som singel fant jeg meg en og vi har vært en greie i snart et lite år. Har det veldig fint i lag og alt dette her. Greien er at han kommer fra et annet sted noen gode timer unna meg, så vi har ingen felles bekjente fra før. Er snakk om at han skal flytte til mitt hjemsted, så det er viktig for meg at han får seg et nettverk her omså det er gjennom mine venner - eller andre. Greien er at jeg er med en liten gjeng hvor jeg har hatt en meget kort fling med. Flørtet litt på snap og ligget sammen 1 gang på fylla, men blokkerte han på snap og ikke hatt kontakt med han på some på 1 år. Men møtt han regelmessig på fest hvor det har vært en god vennskapelig tone. Blokkerte han fordi han var respektløs og upassende, men har ikke problemer å snakke med han når jeg treffer han - som en godt bekjent. 

Til poenget mitt... Nå i sommerferien var meg og kjæresten på arrangement hvor han "eksen" min var.. Jeg vil ikke kalle han ex, for det var han ikke... Men gjør det for å gjøre det enkelt her. Ihvertfall, eksen min og typen kom veldig godt overens og vi snakket alle sammen i lag - god tone og topp stemning. Men eksen min hadde visst sagt jeg var så fin bla bla - til det punktet at typen bare - skulle trodd han hadde lyst på deg når vi var kun oss senere den dagen. Nå i ettertid har jeg funnet ut at de har addet hverandre på snap og snappet masse. Plutselig begynte eksen og like bilde av oss på IG? Lagt ut for mange mnd siden... Og reagerte litt på det, men siden jeg har null følelser for fyren så tenkte jeg ikke voldsomt på det foruten om at det var litt spesielt. Nå er jeg litt sånn ? Hva F gjør jeg. Skal jeg uoppfordret si at jeg har vært med han? Eller skal jeg bare vente til det kanskje kommer frem? For føler jeg holder noe hemmelig, men samtidig ikke ... For han har jo ikke spurt ? Har sagt jeg hadde vært med noen på arrangementet vi skulle på, men jeg kom ikke til å si hvem med mindre han spurte. 

I tillegg vet jo jeg at han har vært med noen fra sin vennegjeng også, der måtte jeg spørre hvem han hadde vært med for han hadde nok ikke sagt det med mindre jeg ikke spurte. Noe som er greit og alle har en fortid så det bryr jeg meg ikke om. Men greien er jo nå at de er blitt "venner" og snapper sammen, som gjør det hele litt annerledes. Så hva er deres råd, si det eller vente til det kanskje kommer frem? 

Anonymkode: 9170e...2f9

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg personlig ville sagt det. 

Anonymkode: ccdda...4d6

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

skjeitete

Hva er det?

Anonymkode: f0dce...a40

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville sagt det. Litt fordi jeg syns det er litt merkelig gjort av "eksen" å bli så best buddy med kjæresten din. Er skeptisk til hele fyren. Er det lenge siden dere lå sammen og hadde noe på gang?

Anonymkode: 677b3...e0d

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg ville sagt det. Litt fordi jeg syns det er litt merkelig gjort av "eksen" å bli så best buddy med kjæresten din. Er skeptisk til hele fyren. Er det lenge siden dere lå sammen og hadde noe på gang?

Anonymkode: 677b3...e0d

Vi lå sammen i nov etter jeg hadde blokkert han på snap på fylla. Var unødvenig av meg, men det bare skjedde og det var kun med den ene gangen. Jeg begynte å snakke med kjæresten i des og møttes i januar for første gang. 

AnonymBruker
Skrevet

Sykt.

Hvorfor er det så viktig for damer å spleise sex partnerne sine?

Det blir uansett dårlig stemning når han finner det ut.

Anonymkode: cfb05...2a6

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Sykt.

Hvorfor er det så viktig for damer å spleise sex partnerne sine?

Det blir uansett dårlig stemning når han finner det ut.

Anonymkode: cfb05...2a6

Spleise ? Vi kom på arrangementet og eksen min hev seg nesten over han øyeblikkelig. Spurte om de skulle ut og sigge og pratet i et sett med og uten meg.. Skulle jeg sagt - NEI, stopp du får ikke gå ut med han eller snakke med han? Du hører jo selv hvor vanvittig det hørtes ut. Vi er en god gjeng hvor han vanker, at de skulle "uheldigvis" finne tonen godt kan ikke jeg noe for. Bare litt uheldig for min del selvsagt !

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan ville du synes det var om det var motsatt? At typen din hadde en venninne du ble godt kjent med, også kom det fram i ettertid at de har ligget?

Anonymkode: 16a7e...46c

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville sagt det. Eksen din kommer uansett til å si det når sjalusien tar overhånd. Da er det best at kjæresten din allerede har hørt det fra deg.

Anonymkode: 91dac...b64

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg ville sagt det. Eksen din kommer uansett til å si det når sjalusien tar overhånd. Da er det best at kjæresten din allerede har hørt det fra deg.

Tror du det er sjalusi inni bildet her da ? Han ligger jo rundt som en flyfille, nye damer hver helg så han slår meg ikke som sjalu. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville sagt det, men på en enkel måte. Det er ikke mye å snakke om.

«»Jørn», som du nå er venn med, og jeg hadde en flørt for et par år siden. Han behandlet meg dårlig, så jeg droppet det. Så vet du det.» «

Anonymkode: e0065...a08

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Tror du det er sjalusi inni bildet her da ? Han ligger jo rundt som en flyfille, nye damer hver helg så han slår meg ikke som sjalu. 

Mye vil ofte ha mer. Om ikke sjalusi, så er jeg sikker på at det kommer til å glippe ut en gang uansett. Bedre å bare være ærlig mener nå jeg.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Mye vil ofte ha mer. Om ikke sjalusi, så er jeg sikker på at det kommer til å glippe ut en gang uansett. Bedre å bare være ærlig mener nå jeg.

Kan godt være, for uten å virke alt for cocky her så er jeg noen liga over han. Han sa t.o.m at jeg var en veldig bra dame til min type. Jeg har livet på stell, tar vare på meg selv og alt det der. Og i og med jeg blokkerte han og han ikke har hatt tilgang på meg i ettertid kan det gjør noe med han - skape sjalusi - hvem vet? For tror absolutt han likte meg, selv om han var meg mange andre. 1 er aldri godt nok for slike lustfulle typer. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Trenger hjelp til en litt skjeitete situasjon. Etter 1,5 år som singel fant jeg meg en og vi har vært en greie i snart et lite år. Har det veldig fint i lag og alt dette her. Greien er at han kommer fra et annet sted noen gode timer unna meg, så vi har ingen felles bekjente fra før. Er snakk om at han skal flytte til mitt hjemsted, så det er viktig for meg at han får seg et nettverk her omså det er gjennom mine venner - eller andre. Greien er at jeg er med en liten gjeng hvor jeg har hatt en meget kort fling med. Flørtet litt på snap og ligget sammen 1 gang på fylla, men blokkerte han på snap og ikke hatt kontakt med han på some på 1 år. Men møtt han regelmessig på fest hvor det har vært en god vennskapelig tone. Blokkerte han fordi han var respektløs og upassende, men har ikke problemer å snakke med han når jeg treffer han - som en godt bekjent. 

Til poenget mitt... Nå i sommerferien var meg og kjæresten på arrangement hvor han "eksen" min var.. Jeg vil ikke kalle han ex, for det var han ikke... Men gjør det for å gjøre det enkelt her. Ihvertfall, eksen min og typen kom veldig godt overens og vi snakket alle sammen i lag - god tone og topp stemning. Men eksen min hadde visst sagt jeg var så fin bla bla - til det punktet at typen bare - skulle trodd han hadde lyst på deg når vi var kun oss senere den dagen. Nå i ettertid har jeg funnet ut at de har addet hverandre på snap og snappet masse. Plutselig begynte eksen og like bilde av oss på IG? Lagt ut for mange mnd siden... Og reagerte litt på det, men siden jeg har null følelser for fyren så tenkte jeg ikke voldsomt på det foruten om at det var litt spesielt. Nå er jeg litt sånn ? Hva F gjør jeg. Skal jeg uoppfordret si at jeg har vært med han? Eller skal jeg bare vente til det kanskje kommer frem? For føler jeg holder noe hemmelig, men samtidig ikke ... For han har jo ikke spurt ? Har sagt jeg hadde vært med noen på arrangementet vi skulle på, men jeg kom ikke til å si hvem med mindre han spurte. 

I tillegg vet jo jeg at han har vært med noen fra sin vennegjeng også, der måtte jeg spørre hvem han hadde vært med for han hadde nok ikke sagt det med mindre jeg ikke spurte. Noe som er greit og alle har en fortid så det bryr jeg meg ikke om. Men greien er jo nå at de er blitt "venner" og snapper sammen, som gjør det hele litt annerledes. Så hva er deres råd, si det eller vente til det kanskje kommer frem? 

Vi vet vi har ligget med. Vi hang jo med det. Alle visste men ikke vi så vi var no ærlig. Ikke forhold, men sex på fylla(angret etterpå , aldri forelsket i eller betydd noe for noen av oss).

Ærlighet for oss er viktig. Kan tåle mye, men å finne ut det der senere hadde ikle vært noe, spesielt at de får den gode tonen og ike vet noe så plutselig sier han det istedenfor du!

Anonymkode: cccfb...ed3

AnonymBruker
Skrevet

Hei, selvfølgelig forteller du han det og nøyaktig hvordan det var, det var jo før du traff han. Det er så utrolig mye bedre om han får vite det fra deg enn fra ex eller andre, da er du real og troverdig. Så kan han velge selv om han fortsatt vil ha kontakt med han eller ikke på oppriktig grunnlag. Ef du heldig så kanskje han synes det er spennende og antyder trekant... 😉

Anonymkode: 34adb...a95

AnonymBruker
Skrevet

Synes det er merkelig å blokkere og ha null kontakt på sosiale medier. Men parallelt med det; ha kontakt i real life som "god bekjent", og ha sex...? 

Men, uansett. Han eksen din kommer til å røpe det til kjæresten din før eller siden. Så du må bare si det fortest mulig! Si at det ikke passet å si det på festen. 

Anonymkode: 0f092...b8d

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville sagt:

"En stund før du og jeg møttes var jeg sammen med X én natt. Etterpå oppførte han seg så upassende og respektløst at jeg valgte å blokkere ham på sosiale medier. Han er (dessverre) en del av vennegjengen, så jeg slipper ikke helt unna ham. Jeg synes du bør vite om dette, for jeg synes det er merkelig at X har valgt å legge til deg som venn og like bilder av oss, og jeg mistenker at han kan komme til å bli ubehagelig og fortelle løgner om meg, eller forsøke å splitte oss to. Jeg synes du bør vite dette, for du bør ikke stole på ham og du bør være forsiktig med hva du forteller ham!"

Anonymkode: 8f88c...f8b

• Nyttig 3
Skrevet

Hei trådstarter.

Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer:

Som bruker av Kvinneguiden gjelder følgende bruksvilkår

* Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel.

Du kan enten sende meg en privat melding med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.

_popcorn_, adm

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...