Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Jeg var i Chania i Hellas i åtte måneder i 2011, husker folk sort sett var litt sure. Ingenting galt da, men jeg flørtet litt med jenter også, virket som de ble sure. Jeg antar at det er som norge kanskje i hellas nå. Hva med tenerife, følger de utviklingen? 🥰

Endret av Habes
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hva spør du egentlig om?

Anonymkode: 70c65...8ab

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

«Jeg antar at det er som Norge kanskje i Hellas nå» uten å si et eneste ord om hvordan du mener det er i Norge nå, og uten at du skal til Hellas. Hva i alle dager er det du prøver å si eller spørre om? 

Anonymkode: ecbc2...b99

• Liker 3
Skrevet
Habes skrev (2 timer siden):

Jeg var i Chania i Hellas i åtte måneder i 2011, husker folk sort sett var litt sure. Ingenting galt da, men jeg flørtet litt med jenter også, virket som de ble sure. Jeg antar at det er som norge kanskje i hellas nå. Hva med tenerife, følger de utviklingen? 🥰

Du burde vurdere å joine oss på Sosial prat og humor.

Der går det bare i useriøst pissprat. Snille mot hverandre er vi også.

Skrevet

Tenerife er på Kanariøyene og er ikke i nærheten av Hellas, så det er et merkelig spørsmål.
Men for å svare generelt om Kanariøyene, så er det en destinasjon der de har plukket opp fastlands Spanjolenes hat for turismen som står for ca. 15% av fastlandets BNP og nesten 40%! av Kanariøyenes BNP. Joda jeg skjønner at turister er en tålmodighetsprøve noen ganger og at rairai festing er kleint og slitsomt å forholde seg til, og at det gjør prisene skyhøye for de fastboende. Men jeg synes også at måten Spanjolene har håndtert dette på er litt dustete, de har selv gjort en masse idiotiske valg, blant annet ved å selge statsborgerskap mot investeringer, som i praksis er en gave til kriminelle og shady folk som bidrar lite til samfunnet, se området rundt Marbella, full av sinnssyke hus, mange eid av tvilsomme personer fra ørkenstater..
Men nok om det, som vanlig turist som oppfører seg bra, så tviler jeg på at du vil møte annet enn hyggelige folk...

Skrevet (endret)

.

Endret av Sicktrip
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

«Jeg antar at det er som Norge kanskje i Hellas nå» uten å si et eneste ord om hvordan du mener det er i Norge nå, og uten at du skal til Hellas. Hva i alle dager er det du prøver å si eller spørre om? 

Anonymkode: ecbc2...b99

Lettere å komme i buksa til

Endret av miagunda
Skrevet

Hei trådstarter.

Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer:

Som bruker av Kvinneguiden gjelder følgende bruksvilkår

* Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel.

Du kan enten sende meg en privat melding med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...