Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det var ei inne her som lo av meg tror jeg, hun sa at jeg aldri får noe, det stemmer ikke. Jeg har hatt to leiligheter, eid selv da, og eid et hus. Og så har jeg hatt 5-6 biler, to scootere. Jeg har hatt 100.000 kroner på konto to ganger. Jeg sparte en eks 150.000 ved å legge ut boligannonse på finn.no selv også og brukte advokat. Er fornøyd jeg, alt det på trygd bare 😏

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Så bra 😃

Anonymkode: e2cb4...22b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ok

Anonymkode: b4012...30c

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ok

Blir dere helt tafatte når dere får igjen med usaklige beskyldninger? 🤭

AnonymBruker
Skrevet
Habes skrev (1 minutt siden):

Skjønner absolutt ingenting av hva du vil frem til med alle disse trådene uten noen verdens mening. 

Anonymkode: 31be4...24f

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Skjønner absolutt ingenting av hva du vil frem til med alle disse trådene uten noen verdens mening. 

Anonymkode: 31be4...24f

Nei, dere spyr ut dritt 😗

AnonymBruker
Skrevet
Habes skrev (26 minutter siden):

Kontakt behandleren din/teamet ditt, eventuelt legevakten.

• Liker 1
Skrevet

Hei trådstarter.

Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer:

Som bruker av Kvinneguiden gjelder følgende bruksvilkår

* Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel.

Du kan enten sende meg en privat melding med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...