Habes Skrevet søndag kl. 21:13 #1 Skrevet søndag kl. 21:13 Her til lands, så sier de at ost er sunt! Det er jo egentlig latterlig, ost er greit i små mengder iblant, men det er jo ikke sunt! 🤣
Mezzosoprena Skrevet søndag kl. 21:16 #2 Skrevet søndag kl. 21:16 Habes skrev (2 minutter siden): Her til lands, så sier de at ost er sunt! Det er jo egentlig latterlig, ost er greit i små mengder iblant, men det er jo ikke sunt! 🤣 Alle matvarer er helt ok, i riktige menger - også ost! Ingen overraskelse det? 2
Habes Skrevet søndag kl. 21:17 Forfatter #3 Skrevet søndag kl. 21:17 Mezzosoprena skrev (Akkurat nå): Alle matvarer er helt ok, i riktige menger - også ost! Ingen overraskelse det? Ost har da aldri vært sunt? 🤪
Mezzosoprena Skrevet søndag kl. 21:18 #4 Skrevet søndag kl. 21:18 Habes skrev (Akkurat nå): Ost har da aldri vært sunt? 🤪 Ost som del av et variert kosthold er ikke usunt. 2
Habes Skrevet søndag kl. 21:19 Forfatter #5 Skrevet søndag kl. 21:19 Mezzosoprena skrev (Akkurat nå): Ost som del av et variert kosthold er ikke usunt. Hva med når de sier at man bør spise det hver dag som 1 av 3?
Mezzosoprena Skrevet søndag kl. 21:21 #6 Skrevet søndag kl. 21:21 Habes skrev (1 minutt siden): Hva med når de sier at man bør spise det hver dag som 1 av 3? 1 av 3 meieriproduker ja? 1
Habes Skrevet søndag kl. 21:22 Forfatter #7 Skrevet søndag kl. 21:22 Mezzosoprena skrev (1 minutt siden): 1 av 3 meieriproduker ja? Er ikke det veldig mye melk og fett og kolestrol?
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 21:22 #8 Skrevet søndag kl. 21:22 Hvem sier at ost er sunt? Jeg fikk så høyt kolesterol av ost at jeg måtte medisineres. Anonymkode: 52a1e...c55
Habes Skrevet søndag kl. 21:23 Forfatter #9 Skrevet søndag kl. 21:23 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvem sier at ost er sunt? Jeg fikk så høyt kolesterol av ost at jeg måtte medisineres. Anonymkode: 52a1e...c55 Myndigheten, det go-vemant man!
Mezzosoprena Skrevet søndag kl. 21:24 #10 Skrevet søndag kl. 21:24 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvem sier at ost er sunt? Jeg fikk så høyt kolesterol av ost at jeg måtte medisineres. Anonymkode: 52a1e...c55 Da spiste du MYE ost! 1
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 21:46 #11 Skrevet søndag kl. 21:46 Ost er kilde til viktige næringsstoffer som kalsium for skjelettet, proteiner for musklene, og vitaminer som B12. Anonymkode: 2b460...b18 1
Christina82 Skrevet mandag kl. 09:16 #12 Skrevet mandag kl. 09:16 Hei trådstarter. Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer: Som bruker av Kvinneguiden gjelder følgende bruksvilkår * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Du kan enten sende meg en privat melding med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.
Fremhevede innlegg