AnonymBruker Skrevet mandag kl. 23:33 #41 Skrevet mandag kl. 23:33 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Da må du nok bruke neste måneds trygd også. Anonymkode: f3d72...68e For alle har like lite utbetalt, tenker du? Jeg er 8 uker i syden hvert år, uten å spare opp. Anonymkode: b602e...cc5 1
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 23:43 #42 Skrevet mandag kl. 23:43 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): For alle har like lite utbetalt, tenker du? Jeg er 8 uker i syden hvert år, uten å spare opp. Anonymkode: b602e...cc5 Jeg er borte i rundt 10 - 11 uker. (fordelt på 2 perioder). Må gjøre det jeg kan for å forkorte vinteren hjemme i Norge lengst mulig, siden vinteren i Norge forverrer sykdommen min. samtidig som jeg ikke har lyst til å være borte fra familien altfor lenge om gangen. Anonymkode: fe760...e7e
Mardina Skrevet tirsdag kl. 00:53 #43 Skrevet tirsdag kl. 00:53 AnonymBruker skrev (1 time siden): Liker egentlig best når pepsi max kommer med smakstilsetning. Veldig glad i med cherry, lime og mango. Anonymkode: fe760...e7e Er ikke så glad i sånne smakstilsetninger på Pepsi Max. Kan til nød drikke den med lime. Anonym11223344 skrev (1 time siden): Den må være iskald. Synes Pepsi Max har fått en ekkel smak, etter at jeg begynte å drikke Cola X. First Price cola uten sukker og Coop sin uten sukker er også gode, synes jeg. 1
lolitsme Skrevet tirsdag kl. 01:12 #44 Skrevet tirsdag kl. 01:12 Betale faste utgifter. Så skal jeg være lat etterpå.
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 07:15 #45 Skrevet tirsdag kl. 07:15 Endelig en positiv tråd 😁 bra jobba folkens! Anonymkode: 518cd...278
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 17:36 #46 Skrevet tirsdag kl. 17:36 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Håper du får et fint avbrekk fra hverdagen ❤️ Anonymkode: fe760...e7e Takk ♥️ Anonymkode: dd01b...2a4 1
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 21:40 #47 Skrevet tirsdag kl. 21:40 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Blir digg med sol og varme ja. Trenger nok ikke å bruke av neste måneds trygd. Først bestiller jeg turen og betaler depositum, trygd nr 1. Så betaler jeg restbeløpet, trygd nr 2. Og på onsdag kommer trygd nr 3, og vipps så har jeg lommepenger. Det er planlegging som gjelder ☀️ Anonymkode: dd01b...2a4 Du skulle være det når høststormene kommer, det er en god stund til enda. Anonymkode: f3d72...68e
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 21:41 #48 Skrevet tirsdag kl. 21:41 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Endelig en positiv tråd 😁 bra jobba folkens! Anonymkode: 518cd...278 Tråden blir fin så lenge syterne om slike tråder holder kjeft. Det er herved bevist ettertrykkelig! Anonymkode: f3d72...68e
Christina82 Skrevet onsdag kl. 05:30 #49 Skrevet onsdag kl. 05:30 Hei trådstarter. Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer: Som bruker av Kvinneguiden gjelder følgende bruksvilkår * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Du kan enten sende meg en privat melding med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.
Fremhevede innlegg