AnonymBruker Skrevet 16. august #1 Skrevet 16. august Jeg er 52 år og i går bestilte jeg time til hår og sminke hos frisør, fordi jeg skal i et jubileum om to uker. Jeg spurte etter en som var god på festsminke til voksen dame, og frisøren som skulle ordne meg og som var nyutdannet, sa hun skulle sminke meg også. Jeg ble veldig skeptisk , men fikk meg ikke til å si at jeg ville ha en voksen profesjonell sminkør, for frisøren sa at alle i salongen var opplært i sminke🤔 Kjenner jeg er veldig skeptisk og redd for at den unge frisøren sminker meg som de gjør på seg selv og sine venninner, og at foundation og pudder blir liggende i alle kroker og kriker i ansiktet. Anonymkode: f59d7...50f 1
AnonymBruker Skrevet 16. august #2 Skrevet 16. august Men så avbestill og gå et annet sted da? Anonymkode: 52f9e...4d9
AnonymBruker Skrevet 16. august #3 Skrevet 16. august Jeg forstår bekymringen din 🤭 De har ofte instagram kontoer med bilder av personer de har sminket. Du kan jo "spionere" litt der? Tror det nok er lurt å ta med bilder av slik du ønsker å bli sminket for å hjelpe sminkøren sminke deg slik du ønsker. Hold oss gjerne oppdater på hvordan det hele ender Anonymkode: df148...8ee 1
AnonymBruker Skrevet 16. august #4 Skrevet 16. august Frisører og sminkører er fagutdannede, og skjønner at de ikke skal sminke kunder slik som de gjør på seg selv. De er jo ikke dumme. Dersom du ikke jevnlig ordner hår og sminke kan man oppleve å se ekstremt annerledes ut enn man gjør til daglig, uavhengig av hvilken person som sminker deg. Dersom du ikke er vant med dette, anbefaler jeg deg å ta en prøvetime først. Om du bruker store mengder sminke til vanlig, bør det ikke være noe problem. Anonymkode: 385dc...128
AnonymBruker Skrevet 16. august #5 Skrevet 16. august AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Jeg forstår bekymringen din 🤭 De har ofte instagram kontoer med bilder av personer de har sminket. Du kan jo "spionere" litt der? Tror det nok er lurt å ta med bilder av slik du ønsker å bli sminket for å hjelpe sminkøren sminke deg slik du ønsker. Hold oss gjerne oppdater på hvordan det hele ender Anonymkode: df148...8ee Jeg sminker meg lite og har ikke noe særlig peiling på sminke, men vet at jeg vil ha markerte øyne med påsatte vipper og fine lepper Ts Anonymkode: f59d7...50f
AnonymBruker Skrevet 16. august #6 Skrevet 16. august Jeg kan vel bare bremse henne underveis og si at nå er det nok øyenskygge, nå trenger jeg ikke mer rouge eller nå er øyenbrynene mine mørke nok? Ts Anonymkode: f59d7...50f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå