AnonymBruker Skrevet 16. august #1 Skrevet 16. august Hver gang min kjæreste sin venninne møter meg så sier hun det er så kjekt å se meg og så tar hun å stryker meg på armen flere ganger. Har aldri opplevd det fra andre venninner. Har ikke sagt det til min kjæreste og vet ikke om hun har sett det. TRenger ikke lage oppstyr hvis det ikke er noe spesielt. Anonymkode: c29d7...21c
AnonymBruker Skrevet 16. august #2 Skrevet 16. august AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hver gang min kjæreste sin venninne møter meg så sier hun det er så kjekt å se meg og så tar hun å stryker meg på armen flere ganger. Har aldri opplevd det fra andre venninner. Har ikke sagt det til min kjæreste og vet ikke om hun har sett det. TRenger ikke lage oppstyr hvis det ikke er noe spesielt. Anonymkode: c29d7...21c Kanskje interessert i trekant😅 Nei ikke vet jeg🤷♀️ Anonymkode: 78e34...0f3 1
AnonymBruker Skrevet 16. august #3 Skrevet 16. august Hun er nok bare glad for at han fant seg en kjæreste. Anonymkode: de6c3...2ae 1
AnonymBruker Skrevet 16. august #4 Skrevet 16. august Tipper på at hun vil ha deg eller trekant med dere Anonymkode: fb40f...6d9 1
AnonymBruker Skrevet 16. august #5 Skrevet 16. august Noen tar lettere på andre enn andre, det handler sjeldent om noe mer enn bare en bekreftelse, at hun er virkelig glad for at du og kjæresten er blitt sammen. Anonymkode: 95bd1...a16 1
AnonymBruker Skrevet 16. august #6 Skrevet 16. august Jeg har også en venninne som er slik, ingen andre av oss i omgangskretsen gjør det. Hvis vi prater om det ler hun og sier hun tenker ikke over det, det bare faller seg naturlig for henne. Det er jo egentlig hyggelig, bare uvant for mange. Anonymkode: dc554...c62 3
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 19:20 #7 Skrevet mandag kl. 19:20 AnonymBruker skrev (På 16.8.2026 den 19.24): Kanskje interessert i trekant😅 Nei ikke vet jeg🤷♀️ Anonymkode: 78e34...0f3 Nei tviler, hun har jo samboer/ mann og barn Anonymkode: c29d7...21c
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 19:21 #8 Skrevet mandag kl. 19:21 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Noen tar lettere på andre enn andre, det handler sjeldent om noe mer enn bare en bekreftelse, at hun er virkelig glad for at du og kjæresten er blitt sammen. Anonymkode: 95bd1...a16 Ja kanskje, men hun er ikke noe gammel venninne, kjenner henne like mye/lite Anonymkode: c29d7...21c
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 19:22 #9 Skrevet mandag kl. 19:22 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Noen tar lettere på andre enn andre, det handler sjeldent om noe mer enn bare en bekreftelse, at hun er virkelig glad for at du og kjæresten er blitt sammen. Anonymkode: 95bd1...a16 Ja du sier noe der Anonymkode: c29d7...21c
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 19:46 #10 Skrevet mandag kl. 19:46 Om hun jobber med barn legger man raskt til seg vanen ved å si «hyggelig å se deg/så godt å se deg». Jeg tar meg selv ofte i å si det til voksne senere på dagen. Forstår at det kan virke ukomfortabelt. Det er det for oss også, i det øyeblikket det ramler ut. Men hei, det er bare en helt vanlig, hyggelig ting å si. Det ligger ikke mer bak det. Anonymkode: 62ac6...d19
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 19:51 #11 Skrevet mandag kl. 19:51 Tipper hun står i med kjæresten din og vil være ekstra hyggelig med deg sånn at du ikke mistenker noe Anonymkode: 03e36...246
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå