AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #1 Skrevet 2 timer siden Hu er sykemeldt for tennisalbue, får null tilrettelegging så hun må med denne typiske aktive jobb. Er det helt greit eller burde sjef tålerere dette ? Vi er flere på jobb som prater om hvorfor hun på sin 5 uke fortsatt kan være hjemme pga tennisalbue? Anonymkode: 7d7c0...a40
skeiv-ostepop Skrevet 2 timer siden #2 Skrevet 2 timer siden Hvorfor snakker dere om noe dere ikke har noe med? Sykemeldingen er en sak mellom henne og sjefen. Ikke dere. Behandling er en sak mellom henne og legen. Igjen ikke dere. 12 11
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #3 Skrevet 2 timer siden Fy faen slutt å legg snuten deres borti. Seriøst. Gi. Faen. Anonymkode: 0fc80...b30 6
Daria Skrevet 1 time siden #4 Skrevet 1 time siden Hva tenker du hun skal gjøre, hvis hun ikke får nødvendig tilrettelegging? 6 1
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #5 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Hu er sykemeldt for tennisalbue, får null tilrettelegging så hun må med denne typiske aktive jobb. Er det helt greit eller burde sjef tålerere dette ? Vi er flere på jobb som prater om hvorfor hun på sin 5 uke fortsatt kan være hjemme pga tennisalbue? Anonymkode: 7d7c0...a40 Dette har dere ingenting med! Anonymkode: 98d01...505 2
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #6 Skrevet 1 time siden At din kollega er sykemeldt er ikke din sak. Vis respekt og pass på egne saker. Anonymkode: 9d0c8...e6a 2 1
Sofakona Skrevet 1 time siden #7 Skrevet 1 time siden Kanskje hun sier tennisalbue bare for at dere ikke skal snoke mer. Dette er mellom henne og lege 1 2
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #8 Skrevet 1 time siden Tennisalbue kan være veldig smertefullt. Jeg hadde heller ikke kraft i armen. Og det varte i 14 mndr.! Så fem uker er ikke så lenge... Anonymkode: b8387...d4c
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #9 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Hu er sykemeldt for tennisalbue, får null tilrettelegging så hun må med denne typiske aktive jobb. Er det helt greit eller burde sjef tålerere dette ? Vi er flere på jobb som prater om hvorfor hun på sin 5 uke fortsatt kan være hjemme pga tennisalbue? Anonymkode: 7d7c0...a40 Kan være osykiske eller andre fysiske ting hun ike vil dere skal vite. Pga sladderfolk som dere...! Anonymkode: 73b64...111 1
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #10 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Kan være osykiske eller andre fysiske ting hun ike vil dere skal vite. Pga sladderfolk som dere...! Anonymkode: 73b64...111 Ro ned, ro ned.. jeg sier ikke at jeg ikke forstår det. Det kveruleres bare på jobb alltid når folk er borte. Anonymkode: 7d7c0...a40
Frk. Viaggio Skrevet 1 time siden #11 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Ro ned, ro ned.. jeg sier ikke at jeg ikke forstår det. Det kveruleres bare på jobb alltid når folk er borte. Anonymkode: 7d7c0...a40 Da jobber du på et dårlig sted. 3
skeiv-ostepop Skrevet 1 time siden #12 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Ro ned, ro ned.. jeg sier ikke at jeg ikke forstår det. Det kveruleres bare på jobb alltid når folk er borte. Anonymkode: 7d7c0...a40 Du er jo en del av problemet? 5
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #13 Skrevet 1 time siden Skjønner jeg dette riktig? Arbeidsgiver vil ikke tilrettelegge for en arbeidstaker med tennisalbue og dere lurer på hvorfor leder tolerer at hun fortsatt er sykemeldt uten tilrettelegging etter 5 uker? Det kan ta måneder å bli bra igjen av tennisalbue. Anonymkode: 73895...4c7 2
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #14 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Ro ned, ro ned.. jeg sier ikke at jeg ikke forstår det. Det kveruleres bare på jobb alltid når folk er borte. Anonymkode: 7d7c0...a40 Men hvorfor snakker dere om henne? Tenk om det var deg som var sykemeldt og ikke kunne jobbe i en periode. Veldig kjipt å da vite at du blir snakket om av kollegene. Dessuten så er du aktivt med på denne kveruleringene siden du er med på det. Du og kollegene burde skamme dere. Anonymkode: 4420f...a90 2
Sonit Skrevet 1 time siden #15 Skrevet 1 time siden Jeg var sykemeldt lenge for noen år siden med "tennisalbue". I virkeligheten var jeg innlagt på psykiatrisk. Typisk slarvete arbeidsplass, men heldigvis en bra sjef. Så TS. Dette har hverken du eller kollegene dine noe med, det eneste dere bidrar til er en ukultur; tennisalbue eller ei. 1 2
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #16 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Ro ned, ro ned.. jeg sier ikke at jeg ikke forstår det. Det kveruleres bare på jobb alltid når folk er borte. Anonymkode: 7d7c0...a40 Dette er ikke noe du burde diskutere i et forum på internett. Lett å identifisere antagelig også Anonymkode: c8f06...f2b
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #17 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Hu er sykemeldt for tennisalbue, får null tilrettelegging så hun må med denne typiske aktive jobb. Er det helt greit eller burde sjef tålerere dette ? Vi er flere på jobb som prater om hvorfor hun på sin 5 uke fortsatt kan være hjemme pga tennisalbue? Anonymkode: 7d7c0...a40 Det kan jo hende det er noe annet, f.eks. noe psykisk, i tillegg som hun er sykemeldt for, men som hun føler det er mer tabu å snakke om, og da er det enklere å si at det er tennisalbue. Anonymkode: d07dc...160 1
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #18 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (57 minutter siden): Hu er sykemeldt for tennisalbue, får null tilrettelegging så hun må med denne typiske aktive jobb. Er det helt greit eller burde sjef tålerere dette ? Vi er flere på jobb som prater om hvorfor hun på sin 5 uke fortsatt kan være hjemme pga tennisalbue? Anonymkode: 7d7c0...a40 Tennisalbue kan vare veldig lenge. Noen har det i flere år (i verste fall). Så 5 uker er ikke så lenge. Husk også at dere ikke vet noe sikkert om hennes sykmelding. For alt dere vet kan hun være alvorlig deprimert eller ha MS. Ikke alle liker å dele diagnosene sine. Anonymkode: 4dd8e...610
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå