Gå til innhold

Matche hans energi, eller fortsette?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har datet en fyr er par måneder nå, og syns vi har det veldig fint. Vi tekster ofte og ringes på telefon, og han svarer fort. Jeg føler dog at jeg er ofte den som er mest på i relasjonen, som tar mest initiativ til å henge og til å dypere samtaler. Når vi først er sammen, er han veldig flink til å stille spørsmål og ta initiativ, men syns han er litt dårlig på det utenom det. Har lurt litt på om jeg blir «for mye.» Burde jeg prøve å matche hans energi, eller fortsette som jeg gjør? 

jeg vet at mange sikkert mener at ei jente skal spille litt hard-to-get, men føler jeg er litt for voksen til å drive med sånn… 

Anonymkode: 59b3a...b74

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg har datet en fyr er par måneder nå, og syns vi har det veldig fint. Vi tekster ofte og ringes på telefon, og han svarer fort. Jeg føler dog at jeg er ofte den som er mest på i relasjonen, som tar mest initiativ til å henge og til å dypere samtaler. Når vi først er sammen, er han veldig flink til å stille spørsmål og ta initiativ, men syns han er litt dårlig på det utenom det. Har lurt litt på om jeg blir «for mye.» Burde jeg prøve å matche hans energi, eller fortsette som jeg gjør? 

jeg vet at mange sikkert mener at ei jente skal spille litt hard-to-get, men føler jeg er litt for voksen til å drive med sånn… 

Matcher du energi kan det være han ikke gidder å svare. 
Prøv å snakke med han om hva han vil ut av dette forholdet. 
Kommunikasjon er viktig   

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Man gir ikke kjæreste-kvaliteter til en kar som ikke er en kjæreste. Da tror de at de kan få i pose og sekk uten å binde seg. Vær forsiktig med å tilby han masse godt når han er sparsom. Matche energien hans eller bruk din energi på noen like entusiastisk.

Anonymkode: da415...129

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er særboer på tredje året, med en kvinne som er mer på, på forskjellige måter. Hun har mer energi, er mer ekstrovert, og selvsagt glad i dypere samtaler, som kvinner flest. Vi matcher dog på så mye og viktig, og vi greier å snakke om forskjellene, og kompromisse, slik at totalen blir veldig bra. I tillegg må du tenke gjennom om alle dine behov skal henges på kjæresten, eller om du bør dyrke et sosialt liv ved siden av. 

Jeg tror ikke du blir fornøyd med å bare justere deg ned, men han må også ønske å gi noe. Her må dere bare bruke ordene deres. 

Anonymkode: dc558...810

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Sånn er det med min kjæreste også. Har snakket med han veldig mye om det.

Han liker godt at jeg er på. Men han er blitt mye bedre over tid. Noen ganger kan han sende mange meldinger og jeg nesten ingen. Men er stort sett jeg som ringer for å snakke litt. Men han liker det. Han er tilbakeholden men setter veldig stor pris på kontakten jeg gir. 

Bare å snakke om det. Jeg har ofte sagt at jeg vil ha mer fra han, og det er blitt mye bedre fordi han tar det til seg. Men man kan ikke endre noen 100%.

Anonymkode: 7b42f...87a

AnonymBruker
Skrevet

Fortsett som du gjør, det virker som det fungerer fint for dere ❤️ Hvis han synes det blir for mye, så er det hans ansvar å kommunisere det til deg. 

Anonymkode: 26217...690

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...