Surdeig Skrevet 20 timer siden #1 Skrevet 20 timer siden Ja ting blir dyrere og politikerne gjør det ikke bedre. For de som er uføre og kan jobbe så er det kjempe flott. Kan du fysisk ikke jobbe men flink i tlf. Ta kontakt.
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #2 Skrevet 18 timer siden Ta kontakt med hvem? Anonymkode: 072bb...9dc
Surdeig Skrevet 17 timer siden Forfatter #3 Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Ta kontakt med hvem? Anonymkode: 072bb...9dc send pm
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #4 Skrevet 16 timer siden Du må jo skrive hva dette dreier seg om Anonymkode: b67de...e93
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #5 Skrevet 15 timer siden Her skal nok folk verves til noe «fishy» greier…. 😅 Anonymkode: 5b926...865
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #6 Skrevet 15 timer siden Surdeig skrev (1 time siden): send pm Les forumsreglene!!! Anonymkode: 8533b...a0a
Surdeig Skrevet 15 timer siden Forfatter #8 Skrevet 15 timer siden skeiv-ostepop skrev (6 minutter siden): «Flink i tlf» = sextelefon. Ja med snakking. Snakking er ikke ulovlig. Forstår ikke problemet egentlig.. Jeg er ufør kan ikke jobbe utenom. Dette gir meg rom til å betale regninger uten å gå i minus hver mnd.
Lille39 Skrevet 15 timer siden #9 Skrevet 15 timer siden Surdeig skrev (1 minutt siden): Ja med snakking. Snakking er ikke ulovlig. Forstår ikke problemet egentlig.. Jeg er ufør kan ikke jobbe utenom. Dette gir meg rom til å betale regninger uten å gå i minus hver mnd. Ok, er det noe lønsomt da? Jobbet som chatte operatør for å få ting til å gå rundt, men det bli lite for mye.
Surdeig Skrevet 15 timer siden Forfatter #10 Skrevet 15 timer siden Lille39 skrev (Akkurat nå): Ok, er det noe lønsomt da? Jobbet som chatte operatør for å få ting til å gå rundt, men det bli lite for mye. send pm
Snok1 Skrevet 15 timer siden #11 Skrevet 15 timer siden Surdeig skrev (4 timer siden): Ta kontakt. Du er rapportert for markedsføring. 3
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #12 Skrevet 15 timer siden Lol, finnes det fortsatt sex-telefoner??? Skulle tro slikt døde ut med Internett Anonymkode: 928eb...93e
Surdeig Skrevet 15 timer siden Forfatter #13 Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Lol, finnes det fortsatt sex-telefoner??? Skulle tro slikt døde ut med Internett Anonymkode: 928eb...93e Nei faktisk ikke, hehe. Det er faktisk gode penger i det.
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #14 Skrevet 13 timer siden @admins Dette er vel i strid med forum reglene? Anonymkode: 2f95f...160 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå