Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 15.8.2026 den 21.12):

Jeg synes det er litt ufint av deg å latterliggjøre alle de som forsto spørsmålet og svarte at de ikke hadde gått på en smell, og kun applauderer de som har gått på en smell. Så lenge du spør om folk har gått på en smell, så bør du akseptere at noen svarer de ikke har gjort det uten å påstå at de ikke forstår spørsmålet og slenge på latteremojis. 

Men jeg er en av de du ikke ønsker høre fra da. Jeg bruker klarna jevnlig, og aldri gått på en smell. 

Anonymkode: 50aca...976

Hvor interessant er det å høre om dem som ikke har gått på en smell...?

Anonymkode: 640c8...9af

• Nyttig 1
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 15.8.2026 den 1.13):

Endelig en person som forstod spørsmålet mitt 😂🙌🏻

Anonymkode: 3700a...d47

Hahaha tenkte det samme. 

AnonymBruker skrev (På 20.8.2026 den 2.12):

Hvor interessant er det å høre om dem som ikke har gått på en smell...?

Anonymkode: 640c8...9af

Typisk KG. Hvis noen spør «er det noen her som har hatt det tøft i livet før?», kommer det alltid en hel gjeng som må opplyse om at «neeei, jeg har egentlig aldri møtt særlig motgang, for jeg tar bare gode valg». Som om det på noen måte er representativt for virkeligheten.

Akkurat det samme i denne tråden: «Hæææ? Hva er Klarna? Hva betyr Klarna-smell? Jeg skjønner ingenting på grunn av orddelingsfeilen.» Folk gjør seg rett og slett dumme i den tro at det er sjarmerende. «Kreditt? Nei, det har jeg aaaldri hatt.» «Jeg har alltid betalt alt til tiden.» Osv., osv.

Det er så utrolig irriterende med alle besserwisserne som absolutt må benytte enhver anledning til å fortelle hvor flinke og feilfrie de selv er, i stedet for bare å svare på det det faktisk blir spurt om. Vi har skjønt det: Dere har aldri gjort en tabbe, alltid tatt perfekte økonomiske valg, og alt har gått strålende hele livet. Gratulerer.

Anonymkode: 61e9a...487

• Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Vet ikke om det regnes som en smell, for klarte alltid å betale i tide. Men  etter en stund så jeg at jeg hver måned hadde noe ubetalt på klarna og at jeg egentlig levde over evne. Hadde noen ganger vansker med å betale innen fristen, og måtte "låne" fra sparekontoen. Sletta derfor Klarna og avslutta avtalen om kreditt. 

Anonymkode: cc561...fdc

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 15.8.2026 den 11.23):

Hadde du skrevet klarnasmell eller klarna-smell hadde nok flere forstått. Tror nok de fleste egentlig forsto, men særskrivingsfeil er noe som irriterer mange.

Anonymkode: 333ba...c8d

sluttet å irritere meg over særskrivingsfeil (ord deling) da jeg var 14 år. 

Anonymkode: e2459...6ac

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 29.8.2026 den 16.45):

Hahaha tenkte det samme. 

Typisk KG. Hvis noen spør «er det noen her som har hatt det tøft i livet før?», kommer det alltid en hel gjeng som må opplyse om at «neeei, jeg har egentlig aldri møtt særlig motgang, for jeg tar bare gode valg». Som om det på noen måte er representativt for virkeligheten.

Akkurat det samme i denne tråden: «Hæææ? Hva er Klarna? Hva betyr Klarna-smell? Jeg skjønner ingenting på grunn av orddelingsfeilen.» Folk gjør seg rett og slett dumme i den tro at det er sjarmerende. «Kreditt? Nei, det har jeg aaaldri hatt.» «Jeg har alltid betalt alt til tiden.» Osv., osv.

Det er så utrolig irriterende med alle besserwisserne som absolutt må benytte enhver anledning til å fortelle hvor flinke og feilfrie de selv er, i stedet for bare å svare på det det faktisk blir spurt om. Vi har skjønt det: Dere har aldri gjort en tabbe, alltid tatt perfekte økonomiske valg, og alt har gått strålende hele livet. Gratulerer.

Anonymkode: 61e9a...487

Man er da virkelig ikke besserwisser, feilfri, perfekt eller har hatt et enkelt og strålende liv selv om man skjønner at å kjøpe ting man ikke har råd til på kreditt er rein idioti...

Anonymkode: 96ed1...f3f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...