AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 06:47 #21 Skrevet lørdag kl. 06:47 Har endt opp på litt avbetalinger noen ganger ja. Jeg liker Klarna, synes det er greit å betale etter man har mottatt og er fornøyd med varene i stedet for før. Men jeg har også tatt noe på avbetaling iblant og det er dyrt. Jeg har heldigvis ikke drunket i avbetalinger da, det kan være en måned jeg finner ut at jeg må utsette en regning eller to litt og deler den opp. Så spiser jeg bare havregryn neste måned og betaler ned 😅 Jeg har økonomisansen til en 18åring fremdeles, men det går nå rundt da heldigivis. Anonymkode: 7d067...323 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 07:54 #22 Skrevet lørdag kl. 07:54 It's not the fart that kills you, it's the smell Anonymkode: bc77a...910 1 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 08:00 #23 Skrevet lørdag kl. 08:00 Som i kjøpt ting jeg ikke har råd til på kreditt? Nei. Anonymkode: 52418...b64
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 08:18 #24 Skrevet lørdag kl. 08:18 Betaler stortsett når jeg mottar pakken og fått orientert meg om noe skal i retur. Som et steg i å "hente ut pakken" blir faktura betalt. Synes det er en grei rutine Ingen store smeller her, har av å til flyttet forfall med de 10(?) gratis dagene. Ikke fordi det har vært så fryktelig nødvendig men mere praktisk. Anonymkode: fe9a1...c6d
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 08:21 #25 Skrevet lørdag kl. 08:21 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Du vet klarna som man bruker til nedbetaling .. Anonymkode: 3700a...d47 Jeg har aldri hørt noen omtale noe som Klarna-smell, jeg forstod ærlig talt ikke om det er et problem med Klarna eller om det var utestående gjeld eller hva som var problemet. Har brukt Klarna uten noen som helst problemer. Det var mange fler enn meg som ikke forstod.. Anonymkode: ea6d9...b57 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 09:23 #26 Skrevet lørdag kl. 09:23 Hadde du skrevet klarnasmell eller klarna-smell hadde nok flere forstått. Tror nok de fleste egentlig forsto, men særskrivingsfeil er noe som irriterer mange. Anonymkode: 333ba...c8d
Supernaut Skrevet lørdag kl. 18:06 #27 Skrevet lørdag kl. 18:06 AnonymBruker skrev (På 14.8.2026 den 17.41): Har du gått på en klarna smell en gang? Anonymkode: 3700a...d47 Nei. Betaler alltid før betalingsfrist.
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 18:09 #28 Skrevet lørdag kl. 18:09 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Klarna er en smell i seg selv for min del. Bruker aldri Klarna. Hvorfor? De lar seg bruke av svindlere. Anonymkode: 84824...a4c De samme butikkene tar også Visa og Mastercard. Bruker du aldri dem heller? Anonymkode: 76173...4b3
Supernaut Skrevet lørdag kl. 18:10 #29 Skrevet lørdag kl. 18:10 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Klarna er en smell i seg selv for min del. Bruker aldri Klarna. Hvorfor? De lar seg bruke av svindlere. Anonymkode: 84824...a4c Hææ?
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 18:11 #30 Skrevet lørdag kl. 18:11 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Klarna er en smell i seg selv for min del. Bruker aldri Klarna. Hvorfor? De lar seg bruke av svindlere. Anonymkode: 84824...a4c Pølsevev Anonymkode: 333ba...c8d
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 18:20 #31 Skrevet lørdag kl. 18:20 Jeg bruker Klarna hver måned, men betaler alltid tilbake, går aldri over en viss sum. Så har aldri gått på en smell sånn sett. Anonymkode: eac88...373
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 18:50 #32 Skrevet lørdag kl. 18:50 Har brukt klarna lenge, er enkelt så lenge man betaler innen fristen. Men de siste ukene har de gjort flere endringer som gjør at jeg ikke kommer til å bruke de så særlig mye lenger. Koster penger å utsette en faktura plutselig, appen er blitt helt forandret og de prøver å prakke på meg et slags medlemskap for å få bedre vilkår. Koster såklart penger, så ser ikke helt besparelsen 🙄 men ja, et par smeller til jul osv har man gått på, så kanskje like greit å kutte de ut😆 Anonymkode: 846ec...13e
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 18:57 #33 Skrevet lørdag kl. 18:57 NoaideBiehtar skrev (13 timer siden): Er det avbetalingssmell du mener? Litt rart at du knytter det til kun én leverandør Ja, blir litt som om man har fått kredittkortgjeld og kaller det "gått på trumfvisa-smell". Anonymkode: 37c8a...4f8
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 19:12 #34 Skrevet lørdag kl. 19:12 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Endelig en person som forstod spørsmålet mitt 😂🙌🏻 Anonymkode: 3700a...d47 Jeg synes det er litt ufint av deg å latterliggjøre alle de som forsto spørsmålet og svarte at de ikke hadde gått på en smell, og kun applauderer de som har gått på en smell. Så lenge du spør om folk har gått på en smell, så bør du akseptere at noen svarer de ikke har gjort det uten å påstå at de ikke forstår spørsmålet og slenge på latteremojis. Men jeg er en av de du ikke ønsker høre fra da. Jeg bruker klarna jevnlig, og aldri gått på en smell. Anonymkode: 50aca...976 2
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 20:33 #35 Skrevet lørdag kl. 20:33 Skjønner fortsatt ikke hva en Klarna-smell er for noe... Anonymkode: 43539...87a
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 20:39 #36 Skrevet lørdag kl. 20:39 Nope. Bruker ikke Klarna. Har et kredittkort jeg handler på i nettbutikker(mindre enn 3 ganger i året) fordi det gir trygghet mot svindel, men betaler alltid alt før det begynner å løpe renter. Utover de gangene jeg bruker kredittkortet, betaler jeg det aller meste med penger jeg allerede har. Unntaket er størr kjøp som bil og hus. Anonymkode: a1961...bff
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 05:10 #37 Skrevet søndag kl. 05:10 AnonymBruker skrev (På 15.8.2026 den 1.13): Endelig en person som forstod spørsmålet mitt 😂🙌🏻 Anonymkode: 3700a...d47 Interessant at du ikke synes det er litt flaut at så mange ikke forstår det du skriver, men isteden forsøker å latterliggjøre de som stiller spørsmål. Det er sikkert klarna sin feil at du har mye gjeld der, ikke sant? Anonymkode: e5c9e...bca
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 05:45 #38 Skrevet søndag kl. 05:45 Var ung, dum og blakk og kjøpte sydentur med Klarna, var kanskje betal hver mnd eller betal neste mnd. Men det fikk jeg ikke til, ble et årevis nedbetalingshelvete og kunne ikke kjøpe kjennom Klarna på kreditt på mange år! Så lett å trykk kjøp og utsett betaling, så jeg gikk på en Klarnasmell absolutt!! Først nå etter mange år kan jeg kjøpe ting gjennom Klarna og få utsatt betaling. Det ble en dyr lærdom, men heldigvis nå blitt voksen og kjøper aldri noe jeg ikke kan betale tilbake. Klarna smell!! Anonymkode: c010c...380
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå