Kristian (71) Skrevet 29. november 2002 #1 Del Skrevet 29. november 2002 Ehhhh..... oppdaget nettopp at jeg er blitt superaktiv bruker :o Når skjedde det a! Må innrømme at det var litt skremmende assa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 29. november 2002 #2 Del Skrevet 29. november 2002 Det er spnt som skjer det.. du fortjente det sikkert! Velkommen i gjengen!! Superaktive suppehuer!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
orakel Skrevet 29. november 2002 #3 Del Skrevet 29. november 2002 Det skjedde da du kom opp i 600 innlegg Kristian. Grattis :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristian (71) Skrevet 30. november 2002 Forfatter #4 Del Skrevet 30. november 2002 Akkurat... 600 hundre mer eller mindre useriøse innlegg ja.... hadde ikke trodd det skulle bli så mange når jeg første gang forvillet meg inn her assa :-? Men oki.... så lenge jeg får være member av Superaktive suppehuer så er det vel greit da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kinga Skrevet 30. november 2002 #5 Del Skrevet 30. november 2002 Grattis!! Superklem fra Vibeke (member of Superaktive Suppehuer) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xeyes Skrevet 30. november 2002 #6 Del Skrevet 30. november 2002 Hehe velkommen i klubben! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thea Skrevet 30. november 2002 #7 Del Skrevet 30. november 2002 Har du bare 609 innlegg??? Snuppen min daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. Ække no biggi det asså Her må det jobbes, så sett i gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 30. november 2002 #8 Del Skrevet 30. november 2002 Jeg å vil være member of Superaktive Suppehuer Wow...tar vel igjen dere snart jeg å da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hege Skrevet 30. november 2002 #9 Del Skrevet 30. november 2002 Har du bare 609 innlegg??? Snuppen min daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. Ække no biggi det asså Her må det jobbes, så sett i gang Hehe..har du bare 1579 innlegg, Thea? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thea Skrevet 30. november 2002 #10 Del Skrevet 30. november 2002 He he, der fikk jeg den ja Hege Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milo Minderbinder Skrevet 30. november 2002 #11 Del Skrevet 30. november 2002 Det kan jo hende at administratorerene av disse fora har lagt inn en skranke som overgår betegnelsen "superaktiv bruker"....kanskje trinnet over vil kunne hete noe slikt som "Tilnærmet frenetisk bruker", og hvis vi følger denne tankegangen, og legger til en del trinn til, kan det jo hende at vi vil få se en her som innehar trinnet "Men herregud, menneske!" Milo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Starya Skrevet 1. desember 2002 #12 Del Skrevet 1. desember 2002 Det kan jo hende at administratorerene av disse fora har lagt inn en skranke som overgår betegnelsen "superaktiv bruker"....kanskje trinnet over vil kunne hete noe slikt som "Tilnærmet frenetisk bruker", og hvis vi følger denne tankegangen, og legger til en del trinn til, kan det jo hende at vi vil få se en her som innehar trinnet "Men herregud, menneske!" Milo Den var god! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 1. desember 2002 #13 Del Skrevet 1. desember 2002 Hehe Hege... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thea Skrevet 1. desember 2002 #14 Del Skrevet 1. desember 2002 Bare for å korrigere Hegge bittelittegranne, 1600 innlegg ja. Må holde følge vettu berta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 6. desember 2002 #15 Del Skrevet 6. desember 2002 Gratulerer :D (Hvis jeg noen gang skal få bli med i Superaktive Suppehuer, så må jeg jo finne en unnskylding for å lire av med en hel masse innlegg. Så jeg begynner her.....) Håper jeg er tilgitt :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 6. desember 2002 #16 Del Skrevet 6. desember 2002 Hmmm , jeg er også krysset noen av de grensene, ja.. Og Kristian var godt etablert da JEG kom hit... Vet ikke om jeg liker betydningen av det... :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå