AnonymBruker Skrevet 1 time siden #1 Skrevet 1 time siden Hva synes dere om denne aldersforskjellen hvis begge vil ha et seriøst forhold og mann 50 vil ha kull nr 2? Anonymkode: 89894...839
AnonymBruker Skrevet 58 minutter siden #2 Skrevet 58 minutter siden Styr unna. Anonymkode: 587cc...657 3
AnonymBruker Skrevet 54 minutter siden #3 Skrevet 54 minutter siden AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Hva synes dere om denne aldersforskjellen hvis begge vil ha et seriøst forhold og mann 50 vil ha kull nr 2? Anonymkode: 89894...839 Fint det? Anonymkode: 697fe...f6c
AnonymBruker Skrevet 47 minutter siden #4 Skrevet 47 minutter siden Nei, absolutt ikke! Anonymkode: 916a8...5c0
Brunello Skrevet 46 minutter siden #5 Skrevet 46 minutter siden Et forhold der man ber om at hans barn fra kull 1 ikke vil komme overens med ny partner og eventuelle halvsøsken. I tillegg er det rundt 90% sjanse for at forholdet ikke varer mer enn fem år. 1
Blondine94 Skrevet 30 minutter siden #6 Skrevet 30 minutter siden Lucy283 skrev (5 minutter siden): Men det er tydeligvis drømmen til mange menn å få pule en ung jente som er trang og som ikke gir beskjed når han oppfører seg dårlig Her var det mange fordommer i ett innlegg. Ung = dørmatte? Kanskje det at «ung jentene» er trange, fører til at de har mer kustus, ikke mindre?
Christina82 Skrevet 30 minutter siden #7 Skrevet 30 minutter siden Ryddet for avsporinger. Christina82, mod
AnonymBruker Skrevet 29 minutter siden #8 Skrevet 29 minutter siden Gratulerer med dobbeltarbeid om ca 20-30 år.... Håper du tenker over at en mann som er såpass mye eldre sannsynligvis blir en byrde for deg etterhvert som alderen innhenter han. Det betyr pleiebyrde for deg, mens du fortsatt er i fullt arbeid. Anonymkode: e8be8...646 1
Mann57 Skrevet 22 minutter siden #9 Skrevet 22 minutter siden AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Hva synes dere om denne aldersforskjellen hvis begge vil ha et seriøst forhold og mann 50 vil ha kull nr 2? Anonymkode: 89894...839 Jeg tror dette er noe som ikke er lurt. Det kan vel være en deilig tanke nå (ikke minst for mannen) Men tenk 20 år frem i tid... mannen 70 og du 43 ( livets høyde) Tenk deg godt om.. 2
AnonymBruker Skrevet 10 minutter siden #10 Skrevet 10 minutter siden Mann57 skrev (11 minutter siden): Jeg tror dette er noe som ikke er lurt. Det kan vel være en deilig tanke nå (ikke minst for mannen) Men tenk 20 år frem i tid... mannen 70 og du 43 ( livets høyde) Tenk deg godt om.. Hadde du syns det hadde vært deilig å ligge med ei i 20 årene? Anonymkode: 89894...839 1
Mann57 Skrevet 8 minutter siden #11 Skrevet 8 minutter siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hadde du syns det hadde vært deilig å ligge med ei i 20 årene? Anonymkode: 89894...839 Ja, hvis alt skulle ligge til rette for det. ( men ikke noe fast forhold nei)
AprilLudgate Skrevet 3 minutter siden #12 Skrevet 3 minutter siden Jeg synes kvinnen skal vurdere om hun orker ha utfordringer med tenåringer hjemme samtidig som hun kan ha en ektefelle med alvorlig sykdom eller demens hun må være pleier for i tillegg til full jobb. 1
Mann57 Skrevet akkurat nå #13 Skrevet akkurat nå AprilLudgate skrev (2 minutter siden): Jeg synes kvinnen skal vurdere om hun orker ha utfordringer med tenåringer hjemme samtidig som hun kan ha en ektefelle med alvorlig sykdom eller demens hun må være pleier for i tillegg til full jobb. Ja, enig med deg. Men noe perfekt forhold tror jeg ikke det blir med årene. 🙂
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå