AnonymBruker Skrevet 13. august #21 Skrevet 13. august Kan du ikke bare foreslå noe annet for 1 date? Jeg ville ikke valgt bort en mann bare fordi han har motorsykkel. Men jeg ville vært ærlig og fortalt at jeg er engestekig for å sitte på/sitte på med en fremmed. Det kan jo hende han ikke synes det er en god match heller. Anonymkode: 44735...83c
-jk- Skrevet 13. august #22 Skrevet 13. august AnonymBruker skrev (7 minutter siden): ja, men da handler det om bekymring og ikke livsstil. Begge deler er selvfølgelig like mye «innafor»😊 Jeg velger bevisst bort folk som har hund, katt og barn. Men jeg forstår jo at det finnes andre som ikke gjør det. Begge deler er like greit😊 Anonymkode: 589c8...aeb Bekymring over risikosøkende livsstil ja.
AnonymBruker Skrevet 13. august #23 Skrevet 13. august Hva heter mannen? Bare fornavnet? Anonymkode: 09d4f...e38
AnonymBruker Skrevet 14. august #24 Skrevet 14. august Man sitter ikke på med noen på første date uansett, verken mc eller bil... Jeg sitter gjerne på etterhvert, men aldri på første møte! Har ikke noe si hvor kul mc eller stilig bil han har. Anonymkode: 2f8d8...5a6
AnonymBruker Skrevet 14. august #25 Skrevet 14. august AnonymBruker skrev (8 timer siden): Hva heter mannen? Bare fornavnet? Anonymkode: 09d4f...e38 Hvorfor det? Mange med motorsykkel😉 Han her er litt anonym av seg, bruker bare forbokstaven i navn både på tinder og snap. Litt usikker på hele mannen Anonymkode: 2ce3d...d8a 2
AnonymBruker Skrevet 14. august #26 Skrevet 14. august Kult med motorsykkel, men altfor farlig. Jeg ville vært konstant bekymret, ikke for min egen del, men for hans. Anonymkode: c6486...979
Discovery Skrevet 14. august #27 Skrevet 14. august Tror neppe han kjører som en villmann med deg bakpå. Prøv noe nytt…kanskje du liker det😊
AnonymBruker Skrevet 14. august #28 Skrevet 14. august Mulig han spør om det først, så du blir stressa og så foreslår noe mindre farlig etterpå, som hyttetur, og da sier du ja i ren lettelse…. Anonymkode: 6a199...9f3
Servicetekniker Skrevet 15. august #29 Skrevet 15. august Skikkelig romantisk og sitte på en med motorsykkel i 35 grader varme. Ikke får man pratet og hvem vil ikke heller sitte på med en cab. Så tenkte..hvorfor lager ingen el bil produsenter el bil cab..
AnonymBruker Skrevet 15. august #30 Skrevet 15. august Synes ikke det er kult med motorsykkel og har null ønske om å kjøre selv. Sitter selvsagt ikke på med noen, uansett hvor godt jeg kjenner de. Selv ikke broren min sitter jeg på med. Helt uaktuelt. Anonymkode: 0a623...44a 1
AnonymBruker Skrevet 16. august #31 Skrevet 16. august Kanskje han kan få seg sidevogn? Anonymkode: c3e95...964
AnonymBruker Skrevet 16. august #32 Skrevet 16. august Kjører selv motorsykkel og hadde aldri startet første date med motorsykkeltur der daten skulle sitte på. Og vil påstå at det blir spesielt å starte med det når man ikke kjenner hverandre. Finn en annen aktivitet for første date. Anonymkode: d20df...a2d
AnonymBruker Skrevet 18. august #33 Skrevet 18. august Tok meg 7 år før jeg satte meg på mannen sin motorsykkel. Han er jo dreven, så handler ikke om hvor flink han er. Men hvordan andre trafikanter er, og hvor sårbar man er på mc. Siden sønnen hans kjærsja et par ganger da han selv tok mc lappen. Og sett skadene der. Og ser billister daglig som kjører som asholes.. men har prøvd nå, fordi jeg er trygg på mannen og fordi jeg vet han kjører pent og vi kjører kun der det ikke er mye trafikk. Så du gjør lurt i å takke nei første gang.. du vet ikke hvem han er på mc, og hva slags mc han heller har. Mc type har også litt å si faktisk .... Anonymkode: e61e3...a34
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå