Gå til innhold

Date med motorsykkel

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Bare meg som ikke tør å sitte på motorsykkel med en jeg aldri har møtt før? 🙉 får meg til å takke nei

Anonymkode: 2ce3d...d8a

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja.. jeg takker og nei 🙁 har opplevd at de ignorerer det hvis jeg sier jeg vil de skal kjøre rolig når jeg allerede kjenner dem så hvorfor skal jeg stole på fremmede

Anonymkode: 96ade...47a

• Liker 1
Skrevet

Alle damer med bilde av motorsykkel i datingprofilen sin ble sveipet rett til venstre av meg. Samme med hest. Er rett og slett ikke interessert i den livsstilen.

• Liker 1
Skrevet

Jeg har aldri sittet på en motorsykkel og jeg kommer heller aldri til å gjøre det. Så jeg takker alltid nei, uansett. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Veldig smart å takke nei.  du aner jo ikke hva slags sjåfør han er. !! mange motorsyklister kjører som de er udødelige idioter.

Sitt heller på etterhvert når du vet hvordan han er i trafikken, og du stoler på han. 

Anonymkode: 83b27...b48

Skrevet
AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Bare meg som ikke tør å sitte på motorsykkel med en jeg aldri har møtt før? 🙉 får meg til å takke nei

Du skal selvsagt ikke gjøre noe du ikke er komfortabel med, første date er ekstra sårbart.

AnonymBruker
Skrevet
-jk- skrev (1 time siden):

Alle damer med bilde av motorsykkel i datingprofilen sin ble sveipet rett til venstre av meg. Samme med hest. Er rett og slett ikke interessert i den livsstilen.

Enig, samme her. 

Ts 

Skrevet

Nei jeg tør ikke så sitte på med de jeg kjenner engang..

AnonymBruker
Skrevet

Hadde aldri sittet på en motorsykkel verken alene eller med andre - uansett hvor godt jeg kjente dem. 

Anonymkode: 145ad...996

AnonymBruker
Skrevet
-jk- skrev (4 timer siden):

Tror ikke motorsykkel er en «livsstil» for alle.

De årene jeg hadde sykkel, så var det mest en måte å spare mye tid tur/retur jobb på vår. Sommer og høst. Brukte den bare til det.

Anonymkode: 589c8...aeb

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Tror ikke motorsykkel er en «livsstil» for alle.

De årene jeg hadde sykkel, så var det mest en måte å spare mye tid tur/retur jobb på vår. Sommer og høst. Brukte den bare til det.

Anonymkode: 589c8...aeb

Spiller ingen rolle. Orker ikke å gå og bekymre meg hele tiden, og det hadde jeg uansett gjort om motorsykkelen ble brukt til pendling eller ferieturer. Av samme årsak sveipet jeg vekk alle som f.eks drev med fallskjermhopping eller dykking. Eller med bilder av seg selv i liten båt uten redningsvest på osv. 

AnonymBruker
Skrevet
-jk- skrev (5 minutter siden):

Spiller ingen rolle. Orker ikke å gå og bekymre meg hele tiden, og det hadde jeg uansett gjort om motorsykkelen ble brukt til pendling eller ferieturer. Av samme årsak sveipet jeg vekk alle som f.eks drev med fallskjermhopping eller dykking. Eller med bilder av seg selv i liten båt uten redningsvest på osv. 

Støttes. Disse utgår på 1 sek.

Anonymkode: 327f6...08d

AnonymBruker
Skrevet

Nei, vil ikke dø.

Anonymkode: 5ea74...0cf

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Harry som f med motorsykkel 

Anonymkode: 2e882...17c

AnonymBruker
Skrevet

Hva kan jeg si til han da? Jeg vil ikke på mototrsykkel og igrunnen ikke keen på å møte han.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjører MC og jeg ville ikke satt meg på med noen jeg ikke kjente og stolte på så jeg syns du gjør kloke valg TS. På MC er man utsatt, både for det man selv kan kontrollere men mest for det man ikke kan - andre trafikanter, og da er den som kjører sin evne til å handle avgjørende, og siden du ikke vet noe om hans evner ville jeg også vært avventende. Bli kjent, lær om hvem han er på MC - spør om han er aktiv i et miljø, om han har deltatt på førerutvikling av noe slag, er han tilhenger av rustløserkurs, hva er fasinasjonen for MC basert på, er det frihetsfølelsen, fartsfølelsen, kjøregleden? Still spørsmål og bli kjent - så kan du evt si ja til en tur etterhvert som du blir tryggere.. 

Anonymkode: e6764...f47

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Hva kan jeg si til han da? Jeg vil ikke på mototrsykkel og igrunnen ikke keen på å møte han.

Da sier du at du har tenkt og kommet frem til at dere ikke er en god match.

Anonymkode: 0ec6f...052

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...