Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ingen å snakke om dette og spørre dere her på kg. 

Forrige uke sa mannen at han skulle på kafe med noen kompiser. Igår ved en tilfeldighet oppdager jeg at han har vippset 2200kr til en privat person. Jeg konfronterer han og han sier at han og kompisen var og tok en massasje lørdagen de var ute sammen med kompisene.  og ble veldig rar når jeg konfronterte han med det. Personen er tydeligvis eieren av masassjesalongen og hun hadde bedt om ikke de kunne vippse mer når de skulle betale. Jeg aner ugler i mosen og tenker at han har kjøpt seksuelle tjenester av vedkommende. Jeg er helt rådvill og vet ikke hva jeg skal tro. Vi har to små barn sammen og er helt knust

Anonymkode: ee6ec...4c8

• Hjerte 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tilliten er brutt. Jeg hadde ikke trodd et ord av det han sier. 

Slå opp og jobb med tilliten. Hvis han virkelig gjør jobben etc kan du jo alltids bli sammen med han igjen, men… tsk tsk tsk. Kjøp av seksuelle tjenester er altså helt fuckings uaktuelt. 

Hvis det ikke er det men narkotika er det helt fuckings uaktuelt det og. 

Gå fra han. Kontakt familievernkontoret. 

Anonymkode: b38a6...137

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Oi, skjønner at du er knust. Jeg hadde blitt veldig mistenksom om et kafébesøk med kompiser ble til besøk på massasjesalong. Bedt om å vippse mer når de skulle betale er mildt sagt underlig og 2200 kr er fryktelig mye for en normal massasje. 

Det er jo selvsagt mulig at mannen er en snill og godtroende tulling som gjerne betaler litt ekstra for å være grei, men da burde han jo ha sagt det når du spurte. Å gi deg en tynn forklaring heller mot ugler i mosen. 

Kjøp av seksuelle tjenester er forbudt, moralsk forkastelig og et svik mot deg. Å betale for det med Vipps er ren idioti, men bra bevismateriale. Be han om en ordentlig forklaring og si at politiet er sikkert interessert i å få tips om bordellvirksomhet. Du bør få en god forklaring. Deretter må du vurdere neste steg. Du skal ikke finne deg i bortforklaringer eller utroskap! 

• Liker 5
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Hadde tipset politiet.

Og tatt skjermbilde av vippsingen, så mannen og fikk straff for sexkjøp.

Anonymkode: 16e48...683

• Liker 5
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Æsj!

Stakkars deg. Hadde sjekket meg for alle mulige sykdommer. Dette er garantert ikke første gangen.

Anonymkode: e9686...fbd

• Liker 5
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Hadde tipset politiet.

Dette hadde jeg gjort og! Det var nok mer enn massasje.. 

Anonymkode: 8b74c...5be

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Lag mindre porsjoner av slt og kjøp kun first price og mat han ikke liker for pengene har blitt brukt til noe anna. 

Anonymkode: 1efaf...092

Skrevet
Cirkelin skrev (23 minutter siden):

Oi, skjønner at du er knust. Jeg hadde blitt veldig mistenksom om et kafébesøk med kompiser ble til besøk på massasjesalong. Bedt om å vippse mer når de skulle betale er mildt sagt underlig og 2200 kr er fryktelig mye for en normal massasje. 

Det er jo selvsagt mulig at mannen er en snill og godtroende tulling som gjerne betaler litt ekstra for å være grei, men da burde han jo ha sagt det når du spurte. Å gi deg en tynn forklaring heller mot ugler i mosen. 

Kjøp av seksuelle tjenester er forbudt, moralsk forkastelig og et svik mot deg. Å betale for det med Vipps er ren idioti, men bra bevismateriale. Be han om en ordentlig forklaring og si at politiet er sikkert interessert i å få tips om bordellvirksomhet. Du bør få en god forklaring. Deretter må du vurdere neste steg. Du skal ikke finne deg i bortforklaringer eller utroskap! 

Er 2200 kr mye for en massasje? Vil si det er der prisen pleier å ligge..

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg har ingen å snakke om dette og spørre dere her på kg. 

Forrige uke sa mannen at han skulle på kafe med noen kompiser. Igår ved en tilfeldighet oppdager jeg at han har vippset 2200kr til en privat person. Jeg konfronterer han og han sier at han og kompisen var og tok en massasje lørdagen de var ute sammen med kompisene.  og ble veldig rar når jeg konfronterte han med det. Personen er tydeligvis eieren av masassjesalongen og hun hadde bedt om ikke de kunne vippse mer når de skulle betale. Jeg aner ugler i mosen og tenker at han har kjøpt seksuelle tjenester av vedkommende. Jeg er helt rådvill og vet ikke hva jeg skal tro. Vi har to små barn sammen og er helt knust

Anonymkode: ee6ec...4c8

Du har jo kontakt info, enkelt å sjekke ut hvem denne personen er og hva hun driver med 

AnonymBruker
Skrevet
BBB12345 skrev (3 minutter siden):

Absolutt ikke, med mindre de pleier å ende i happy ending for deg og??

Anonymkode: b9a1b...60d

• Liker 10
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Hadde tipset politiet.

Enig. ☝️ 

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Absolutt ikke, med mindre de pleier å ende i happy ending for deg og??

Anonymkode: b9a1b...60d

Rundt 2000 kr koster det på skikkelige steder.. kanskje du går på litt rare steder..?

AnonymBruker
Skrevet

Dem som blir kjøpt kan være ofre for menneskesmugling. Plis Vipps politiet, så hun kan reddes. 

Anonymkode: 880ac...8da

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Dem som blir kjøpt kan være ofre for menneskesmugling. Plis Vipps politiet, så hun kan reddes. 

Ikke Vipps haha, tips 😅

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
BBB12345 skrev (10 minutter siden):

Hvis man betaler for parmassasje(2stk) i 90 minutter ja, men for en person er det nok happy ending involvert. 

Anonymkode: d426e...0f0

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror nok ikke politiet prioriterer "etterforskning" av massasje med happy ending altså

Anonymkode: 9391d...0c2

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvis man betaler for parmassasje(2stk) i 90 minutter ja, men for en person er det nok happy ending involvert. 

Hm.. Da må jeg prute neste gang…

Hvor får man parmassasje i 90 min for 2000 kr??? Det er jo helt enormt!!

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Send link, dette er veldig interessant! 
skal aldri mer bruke Vestlia eller the well for å si det sånn!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Å dra på en massasje på dropin en lørdag (virker jo ikke forhåndsbestilt) med en kompis høres ikke ut som bare massasje. 

Har vært på ulike salonger - vanlige, seriøse salonger er oftest stengt i helga uten forhåndsbestilling. De ønsker fri i helga, naturlig nok.

Det høres heller ikke ut som noe man har gjort for første gang.

Jeg tenker det er et stort tillitsbrudd - både pga utroskaps- og helsebiten, i tillegg til at det er en straffbar handling. Vi vet vel alle at det også er utnytting, trafficing osv på det feltet. Det er ikke akkurat en ektemann eller far man har lyst til å ha, tenker jeg

Anonymkode: 22d49...df3

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
BBB12345 skrev (4 minutter siden):

Send link, dette er veldig interessant! 
skal aldri mer bruke Vestlia eller the well for å si det sånn!

Måtte sjekke. Du milde banan for noen priser.

Var på 1 time thaimassasje nylig - 650 kr for en utdannet thaimassør. Billig, da. I sentrum koster det 750. 😉

Anonymkode: 22d49...df3

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...