AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #1 Skrevet 20 timer siden Fra sex og samliv spalten i Aftenposten: https://www.aftenposten.no/sex-og-samliv/i/OkllnE/hva-gjoer-man-naar-man-er-forelsket-i-en-kollega?utm_source=iosapp&utm_medium=share Forelskelsen har gjort henne usikker på om hun har de rette følelsene for mannen sin. De har vært sammen i 20 år, og i store trekk hatt det fint sammen. Den nye kollegaen vet ikke om følelsene hennes, og viser ingen tegn til gjengjeldelse, så det er ikke noe annet sted enn i hodet hennes. Frode Thuen mener at dette nødvendigvis ikke betyr at det er noe feil med forholdet til mannen. Forelskelse skjer. Han oppfordrer henne til å holde fast i alt som er bra i ekteskapet og se på forelskelsen som en mental forestilling eller fortryllelse hun kan tenke seg ut av. Hva mener dere om dette? Selv har det at jeg har blitt tiltrukket eller forelsket i en annen, alltid vært starten på slutten av et forhold. En slags vei ut av noe jeg selv nekter å innse med det første - at jeg er ferdig... Anonymkode: 167ff...2a2
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #2 Skrevet 19 timer siden Jeg har vært forelsket i andre et par ganger i mitt 20 år lange forhold. Tror det var fordi jeg ikke følte at mannen ikke ga meg det jeg trengte for å føle meg elsket. Var aldri utro og forelskelsene gikk over. Men det gjorde også følelsene for mannen. Til slutt forlot jeg ham. Anonymkode: 085f9...5a2 1 1
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #3 Skrevet 19 timer siden Dette er akkurat det samme som at jeg er forelsket i Jeff Goldblum. Jeg skjønner at det ikke blir noe. Jeg bare liker å kjenne litt på forelskelsen. Folk som forelsker seg her og der må skjønne at det er bare det, litt berusede følelser man leker med. Og nei, jeg kommer ikke til å søke skilsmisse på grunn av disse følelsene. Anonymkode: aaccb...11d 1 1
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #4 Skrevet 18 timer siden Jeg har det som deg. Litt betatt kan jeg saktens bli, men i det store og hele er den delen av meg avskrudd når jeg er i et sunt forhold. De to gangene jeg har opplevd faktisk forelskelse mens jeg har vært i et forhold, har det vært katalysator for at jeg har avsluttet forholdet. Uten å gjøre noe mer ut av forelskelsen. Og det har vært helt riktig, begge deler. Anonymkode: 4fb51...a32 1
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #5 Skrevet 18 timer siden AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Dette er akkurat det samme som at jeg er forelsket i Jeff Goldblum. Jeg skjønner at det ikke blir noe. Jeg bare liker å kjenne litt på forelskelsen. Folk som forelsker seg her og der må skjønne at det er bare det, litt berusede følelser man leker med. Og nei, jeg kommer ikke til å søke skilsmisse på grunn av disse følelsene. Anonymkode: aaccb...11d Du gir opp for lett, han fremstår som en som er veldig tilgjengelig for en flørtete tone. Du har sjanse. Anonymkode: 3c2d4...4f8 1
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #6 Skrevet 11 timer siden Forelskelse går alltid over. Det er galskap å bryte opp et godt forhold på grunn av flyktige følelser. Anonymkode: 32103...e73
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #7 Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (12 timer siden): Du gir opp for lett, han fremstår som en som er veldig tilgjengelig for en flørtete tone. Du har sjanse. Anonymkode: 3c2d4...4f8 Ja kanskje jeg bare skal go for it Er jo litt tamt med ektemannen, så Jeff er kanskje mine store kjærlighet. Anonymkode: aaccb...11d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå