Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvor mange av dere damer har eksen deres høyt eller øverst på vennelisten deres på snapchat? Nå spør jeg først og fremst dere damer som har hatt ett lengre forhold og som av ulike grunner ikke bare kan "glemme hverandre". 

I min situasjon er jeg, som kjæreste, "låst" som øverste venn (❤️) men deretter ligger eksmannen hennes. De har vært fra hverandre i 2 år. 

De har felles barn og er således innblandet i hverandre daglig med fritidsaktiviteter, skole, pass av barn og hund, felles venner. drift av større firma på siden av vanlig jobb, osv.

Anonymkode: ee7aa...c4d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tenker det ikke er unaturlig når de har felles barn, de sender sikkert masse snaps av barnet/a til hverandre.

Anonymkode: c3e85...f8a

• Liker 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Min eks er på den topp-venn listen. Jeg kunne aldri i livet tenkt meg å få han tilbake igjen, og er ikke egentlig spesielt begeistret for ham som person eller venn heller. MEN, han elsker ungene like mye som meg, han er vel den eneste i hele verden som gjør akkurat det, og derfor liker jeg å snappe bildet av dem og hva de gjør på, og samme gjør han tilbake. Jeg har for øvrig ny kjæreste, han er singel. 

Anonymkode: 522cb...817

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

I min situasjon er jeg, som kjæreste, "låst" som øverste venn (❤️) men deretter ligger eksmannen hennes. 

De har felles barn og er således innblandet i hverandre daglig med fritidsaktiviteter, skole, pass av barn og hund, felles venner. drift av større firma på siden av vanlig jobb, osv.

Anonymkode: ee7aa...c4d

Nesten godt gjort at du ikke er på andreplass.

Anonymkode: fb8ec...88e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er bestevenn med eksen. Også på snap. I vårt tilfelle så skulle vi bare vært venner fra start da vi har et veldig sterkt vennskap i bunn som begge setter stor pris på, men det funket ikke så godt romantisk. Vi prater daglig og er der for hverandre helt platonisk. Men nå vel vår situasjon litt unik.

Anonymkode: 8ace9...a3f

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er bestevenn på snap med min x, og mennesket kommer alltid til å forbli en x selv om vi snakker sammen hver dag. Hun har ny mann og jeg er singel.

Anonymkode: 90469...349

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Tenker det ikke er unaturlig når de har felles barn, de sender sikkert masse snaps av barnet/a til hverandre.

Anonymkode: c3e85...f8a

Dette!

Anonymkode: 4e1b5...860

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en eks som bestevenn på snap , men vi møtes enda og snapper hver dag 🙈🙈

Far til ungene ligger overhodet ikke på den topp listen , selv om vi er venner og snapper litt av ungene innimellom , hadde rart hvis vi var hverandres bestevenner når han har ny dame å sånn 🙈

Anonymkode: d0c65...a54

Skrevet

Jeg har en eks som bestevenn, altså førsteplass. Ikke felles barn, men fortsatt et seksuelt forhold og gode venner. 

Mine barns far er ikke på bestevennlisten min. Vi er gode venner, men har ikke behov for å snappe ham daglig. Kun hvis det er noe spesielt barna gjør. Beskjeder som gis tar vi på messenger/sms og ikke via snap.

Anonymkode: bc449...0bc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...