AnonymBruker Skrevet 1 time siden #1 Skrevet 1 time siden 🙌Casen her er at vår kvinnelige sjef er ulik med alle oss. Noen setter hun høyt på lista, andre litt lengre ned. Jeg har ei kollega og venninne som blir ringt av henne ca annenhver dag, tramper opp på arbeidsplassen i tid og utid, nå for noen dager siden rett før hun skulle gå. Hun ringer ikke mye meg, hvorfor? Det måtte bare gudene vite. Kollegaen min sier det er slitsomt og vil finne ny jobb om det fortsetter. Hun kjører aldri innom oss, vi er i et annet firma/bygg. Kanskje en gang i mnd maks! Jeg vet hun ble tatt for å gå 10min før tiden, hun var ferdig, men sjefen oppsøkte henne og ble sett. Greia er at vi alle gå 10min før, jeg også, min andre kollega også, vi har gått en halv time før uten å bli oppdaget. Bør vi snakke med sjefen om dette med forskjellsbehandling eller la ballen ligge? Jeg vil for alt i verden ikke hun skal slutte, men jeg skjønner det er masete å ha noen over seg. På facebook er sjefen ikke nøytral med alle, for eks på burdagen så tar hun hjerte på noen og andre ikke. Hvordan skal dette gå og hvordan kan jeg hjelpe venninnen min? Anonymkode: 91bad...e22
AnonymBruker Skrevet 55 minutter siden #2 Skrevet 55 minutter siden Bare vent snart blir det timelister på gps da nytter ikke ti minutter før som fort blir en halvtime. Bra de ble tatt. Anonymkode: 1d99a...79d
AnonymBruker Skrevet 51 minutter siden #3 Skrevet 51 minutter siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Bare vent snart blir det timelister på gps da nytter ikke ti minutter før som fort blir en halvtime. Bra de ble tatt. Anonymkode: 1d99a...79d Jeg har slitt litt med hoftene og har måtte gå litt før, er kun halvt på jobb også grunnet dette. Poenget mitt er at jeg blir ikke sjekket, hun blir. Burde gå til alle eller ingen. Anonymkode: 91bad...e22
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå