Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde eggløsning for 9 dager siden, og vi hadde samleie samme dag, og et par dager før. Nå på søndag var jeg ganske uvel, kvalm, kramper i magen og vond i hodet, og igår kjente jeg mensenlignende kramper/stikking i magen. Kjenner litt antydning idag også, men bare svak murring. Men er ikke lenger kvalm. Jeg pleier ikke å få noe kramper i magen til vanlig når jeg har pms. Har ikke turt å ta noen test enda, da det jo er relativt tidlig, og jeg er så redd for å bli skuffet enda en gang, da vi har prøvd i flere måneder nå. Er bare usikker på hvordan det kjennes ut i magen, ettersom jeg aldri har vært gravid før. Har ikke hatt noen festeblødning.

Anonymkode: 542c0...33d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke alltid man får festeblødning.Det kan være mensen din som er på vei, vent med test til den dagen du skal ha mensen. Ikke alle kjenner de er gravide før det har gått en stund og symptomene til graviditet kan ligne på det som man får før mensen starter. 

Anonymkode: 2319e...167

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Det er ikke alltid man får festeblødning.Det kan være mensen din som er på vei, vent med test til den dagen du skal ha mensen. Ikke alle kjenner de er gravide før det har gått en stund og symptomene til graviditet kan ligne på det som man får før mensen starter. 

Anonymkode: 2319e...167

Ja bør nok vente. Planen var å ikke ta test denne gangen, og heller bare se om mensen kommer, for å unngå å bli skuffet. Så får nok bare satse på den planen heller og vente og se

Anonymkode: 542c0...33d

Skrevet

Om dette e gravid symptomer vil du få positive tester. Du kan teste nå. Men dessverre er gravid symptomer/ hormoner etter eggløsning/ mens symptomene ganske like

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...