Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hva tenker dere om å begrense datingen på denne måten? Jeg synes folk (menn) i bestemte yrker/bransje er mye mer interessante enn andre. Kanskje pga. like interesser. Flere som tenker sånn og screener på denne måten?

Anonymkode: 21e6b...9d2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nope.

Anonymkode: f204f...18e

• Liker 1
Skrevet

Det er jo en grei måte å gjøre det på uansett kjønn. Som feks å unngå folk med turnusjobb i helse.

Anonymkode: aceed...dde

Skrevet

Det å ha ønske om at mannen skal være håndverker tror jeg er vanlig. Tror mange har ønsker om hva menn skal jobbe med uten at det er absolutte krav nødvendigvis

Anonymkode: f5bfc...dc0

Skrevet

Jeg screener ikke, men i utgangspuntet tenker jeg det må være greit å ha preferanser.

Jeg er glad i realfag og jeg matcher ofte med de med samme interesse :) 

Men den interessen kan variere mye mellom yrker. En ingeniør kan ha studert det fordi det er lurt, ikke fordi han synes jobben er interessant. Et menneske har også gjerne et vidt spekter av interesser.

Jeg tror derfor man ville gått glipp av mange kule menensker, ved å snevre inn.

For min del, har det blitt snevret inn automatisk, fordi omgangskretsen min består av nerder :P

Med en gang det er noen som gjør noe annet, er vinsmaker eller lignende, synes jeg det er forfriskende egentlig! Jeg liker variasjon da :) Men hvis du bare liker enkelte eller sære ting, så er det kanskje lurt å lete blant de som som har samme interesser.

Noe av det søteste jeg ser er par der begge åpenbart har samme interesser. Går i samme klær, diskuterer ivrig om et tema begge åpenbart bryr seg mye om, farget håret litt likt og tydeligvis har funnet sin likemann/dame. Gå for det hvis det passer deg best :D 

Anonymkode: 75fcb...280

• Nyttig 1
Skrevet

Mine interesser er ikke yrkes-avhengige, så kjenner at det er rimelig uaktuelt. Er ikke keen på noen av kollegene mine, og deler ikke interesser med dem.

Hadde muligens vært annerledes hvis jeg jobbet på en brannstasjon. Og kollegene mine ville lage kalender med valper 😄🐶👨‍🚒🐶👨‍🚒 Skal vurdere det! 😉

Anonymkode: ed3a3...f10

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Det å ha ønske om at mannen skal være håndverker tror jeg er vanlig. Tror mange har ønsker om hva menn skal jobbe med uten at det er absolutte krav nødvendigvis

Anonymkode: f5bfc...dc0

Og du er...........håndverker?

;)

Anonymkode: 67780...909

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Hva tenker dere om å begrense datingen på denne måten? Jeg synes folk (menn) i bestemte yrker/bransje er mye mer interessante enn andre. Kanskje pga. like interesser. Flere som tenker sånn og screener på denne måten?

Jeg synes du er overfladisk

Anonymkode: 7ca02...e94

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Jeg synes du er overfladisk

Anonymkode: 7ca02...e94

Jeg har vært i 3 lange forhold (er midt i livet) og er relativt amatør når det gjelder dating. Men har merket meg hvilke temaer jeg synes er interessante å snakke om. Noen yrker er rett og slett vanskelig å engasjere seg i (som ingeniør, noe en eks var). Klok av skade prøver jeg å være mer bevisst. Overfladisk eller ei.

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Driter i yrker. Typen er førtidspensjonist av eget valg pga. planlegging av dette. 

Anonymkode: 9fa69...544

AnonymBruker
Skrevet

Nå er jeg interessert i en mann, men hadde jeg ikke vært det, ville jeg unngått menn fra finansbransjen, med mindre de var ekstremt beleste og delte min interesse for klassisk litteratur.

Anonymkode: fdc5b...0cd

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

For meg ville det blitt litt vanskelig, da jeg bryr meg så utrolig lite om hva folk jobber med. Jeg syntes det er drit kjedelig.

Eneste som er mer kjedelig en å snakke om jobb, er å høre på andre snakke om sin 😅

Anonymkode: e3d3d...e31

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Det er jo en grei måte å gjøre det på uansett kjønn. Som feks å unngå folk med turnusjobb i helse.

Anonymkode: aceed...dde

Det er jo delt da. Jeg er veldig fornøyd med at mannen min jobber turnus. Veldig praktisk😃. Han gikk over til ren dagjobb for en tid tilbake, men søkte seg over til turnus igjen da det fungerte så bra med familielogistikk etc. 

Anonymkode: e3d3d...e31

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Driter i yrker. Typen er førtidspensjonist av eget valg pga. planlegging av dette. 

Anonymkode: 9fa69...544

Det skjønte jeg ikke. Ble yrke viktigere enn alder når du vurderte han?

AnonymBruker
Skrevet

Nei, det kunne jeg aldri ha gjort. Da hadde jeg nok silt ut mange gode menn.

Anonymkode: 608f1...465

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ideer om livsstilsvalg som ikke passer, som at jeg ikke søker en jeger. Når det kommer til arbeid er det sikkert også ting som ikke passer, som bonde tror jeg ikke, nettop for slakt. Ikke en reptil elsker sikkert, for jeg skal aldri ha en tarantella i huset. 

Men jeg tror at det sikkert er mange som passer i ulike yrker. 

Anonymkode: f7d3b...6d4

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Og du er...........håndverker?

;)

Anonymkode: 67780...909

Det er vanlig å ønske håndverker, for det er så praktisk for å få ting gjort hjemme. Er tanken, men er det realiteten å er menn glade for å høre dette? 😅

Bare tenk på det. Den kunnskapen det er verdt for våre kjære reir(Hus/ hjem)

Samme med rørlegger. Så greit med sånne vanskelige skjulte umulige ting. Også elektriker. 

Anonymkode: f7d3b...6d4

AnonymBruker
Skrevet

Hadde aldri datet noen som bare hadde fagbrev, de må ha en akademisk utdannelse og minst en mastergrad 🏳️

Anonymkode: 1a1fb...8ca

AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg foretrekker håndverkere. Ikke hovedsakelig fordi de er handy, men fordi liker bedre den type menn som blir håndverkere.

Anonymkode: 77824...8e8

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Jeg tenker likt, men kanskje motsatt?

Dater ikke menn ansatt i forsvaret, politiet og brannvesenet.
Unngår leger og folk som arbeider Nordsjø-turnus.

Jeg unngår også tatovører, musikere, entertainere, skuespillere, osv.

Jeg tror at like barn leker best, men jeg tror du vil få det vanskelig hvis du kun ønsker å date én yrkesgruppe.

Anonymkode: ae809...094

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...