AnonymBruker Skrevet 1 time siden #1 Skrevet 1 time siden Hei! jeg er ei jente på 25 år nå, og er ekstremt usikker rundt mine bryster. De har stor og puffy nipler, de er spisse og har null fylde på brystet mitt, står til hver sin side og ja, har lagt merke til at jeg skiller meg ut, ganske så drastisk og. etter litt lesing, kom jeg over ordet «Tuberøse bryst», og synes jeg kjenner meg igjen i det meste som står. jeg lurte på om noen har operert for dette, og evt gått via fastlege og blitt henvist til spesialist, og fått operasjonen dekt av det offentlige. mine bryster plager meg så mye at jeg sliter med å være intim. jeg føler skam og er flau, og unngår det. Jeg vil ha lyset av, og får en klump i magen hver gang de blir tatt på, noe som ødelegger for meg. Dette har pågått lenge, og turte ikke dusje med de andre jentene etter gym da jeg gikk på skole. det har gått veldig inn på min psyke, og trenger sårt litt råd. om noen kan litt om dette, så legger jeg ved bilde under kommentaren. tusen takk Anonymkode: 836b3...da0
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå