Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Først - ja, jeg har økonomiske vansker, det er et faktum, men ikke det jeg ønsker å diskutere. 

Inne på inkassoregisteret finnes det jo da oversikt over saker, der jeg jeg blant annet :

B2 Impact AS (Tidligere Zolva)

Myntro Collect AS (Tidligere Alektum)

Credicare AS (Tidligere Convene Collection)

Gothia har også byttet navn til Riverty

Hvorfor dette behovet for å bytte navn når man forholder seg til mennesker som allerede trolig har vansker med å holde oversikt? 

Anonymkode: 86de4...dfd

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Først - ja, jeg har økonomiske vansker, det er et faktum, men ikke det jeg ønsker å diskutere. 

Inne på inkassoregisteret finnes det jo da oversikt over saker, der jeg jeg blant annet :

B2 Impact AS (Tidligere Zolva)

Myntro Collect AS (Tidligere Alektum)

Credicare AS (Tidligere Convene Collection)

Gothia har også byttet navn til Riverty

Hvorfor dette behovet for å bytte navn når man forholder seg til mennesker som allerede trolig har vansker med å holde oversikt? 

Anonymkode: 86de4...dfd

Det handler i hovedsak om at kredittinstitusjonene blir kjøpt opp av andre (gjerne utenlandske) selskaper. Er slik med noen av bankene mine også. (vanlige banker, ikke inkassobyrå). 

Anonymkode: cac82...112

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet

Irriterer meg også! 😠

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 10.8.2026 den 12.41):

Det handler i hovedsak om at kredittinstitusjonene blir kjøpt opp av andre (gjerne utenlandske) selskaper. Er slik med noen av bankene mine også. (vanlige banker, ikke inkassobyrå). 

Anonymkode: cac82...112

Ganske vanlig fenomen i andre bransjer også. Jeg har jobbet med b2b, og hadde et svare strev med å holde kunderegisteret oppdatert. Noen selskaper skifter jo navn, org.no, fusjonerer og fisjonerer, kjøper hverandre opp og selger igjen oftere enn folk skifter skjorte.

Anonymkode: c3ce7...964

• Liker 1
Skrevet

Ryddet for avsporinger. 

Christina82, mod

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...