Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har nettopp organisert meg og de har Fremtind som forsikringsselskap. Så har nå flyttet ting over der. Glad om noen har erfaring med dem 😊

Anonymkode: 0ae14...8d5

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vil tro de ikke er noe særlig annerledes enn andre forsikringsselskap. Det meste skjer via selvbetjening. Jeg ødela noe en gang ved å søle drikke på det. Måtte bare gå inn på nettsiden, velge type gjenstand som var ødelagt og hvordan skaden oppsto via rullegardinmenyer og sende inn. Så ordnet det seg fort. Jeg hadde også innbrudd i bilen en gang. Først fikk jeg dekket skadene på bilen. Men de hadde ikke utbetalt for gjenstander som var stjålet. Jeg måtte da purre det opp, og det ordnet seg.

Anonymkode: 55313...4e4

Skrevet

Har bilen min forsikret hos Fremtind. Aldri vært noe tull med dem. 

Når jeg var innblandet i en ulykke for snart 1 år siden og måtte få bilen reparert, så ordnet de opp fort. 

AnonymBruker
Skrevet

Vi har Fremtind via DNB. Helt ryddig og greit. Har dessverre måtte bruke forsikringen to ganger, men da på reise og kjæledyr. Fungerte utmerket.

Anonymkode: 54597...154

AnonymBruker
Skrevet

Har Fremtind via LOFavør. Har god erfaring om det skjer noe, men det vil jeg i grunn påstå jeg har generelt med forsikringsselskap. 

Anonymkode: d9049...08c

AnonymBruker
Skrevet

Fremtind via LO her også. Har vært helt problemfritt de gangene vi har trengt de :) Og svært konkurransedyktige priser:) 

Anonymkode: bf521...8bc

Skrevet

God erfaring de få gangene vi har trengt hjelp.

Anonymkode: e16bf...4cf

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 10.8.2026 den 3.26):

Har nettopp organisert meg og de har Fremtind som forsikringsselskap. Så har nå flyttet ting over der. Glad om noen har erfaring med dem 😊

Anonymkode: 0ae14...8d5

Ingen problemer når skade oppstår. Kundeservice hos DNB derimot, er en helt annen sak. Først må man snakke med den håpløse roboten som ikke forstår hva du sier, så kommer man ofte til en ungdom som heller ikke forstår bæret av saken. Frekke er dem også noen ganger. 

Anonymkode: 987d6...6eb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...