Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er på vei ut av et langt forhold og dagens datingscene skremmer meg. Tinder og lignende fantes ikke da jeg var singel sist. Har dere noen råd til en engstelig dame i 40-årene? Jeg orker ikke menn som er uærlige eller farlige, for den del. Man kan jo møte mye rart, vil jeg tro..

Anonymkode: ea8e2...f73

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor må du ha en mann? Du er ikke engang ute av forrige forhold. 

Anonymkode: b9ec8...e06

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Og bekymrer jeg meg for mye? Hva er deres erfaringer? Jeg liker å ta vare på utseendet og får ofte kommentarer om at jeg ser yngre ut enn jeg er. Men vil ikke tiltrekke feil menn.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvorfor må du ha en mann? Du er ikke engang ute av forrige forhold. 

Jeg har lengtet etter et godt forhold i lang tid. Så det er noe jeg ønsker, ja.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg har lengtet etter et godt forhold i lang tid. Så det er noe jeg ønsker, ja.

Likevel er det aldri bra å ha det travelt. Da tar man for fort til takke med, og overser røde flagg. 

Gå fra denne mannen nå, og bearbeid, så blir du bedre rustet til å finne det du ønsker. Gode menn finnes, men de lettest tilgjegelige du kan "bestille på nettet" er ofte ikke bra, så bedre å bli singel og så gi det tid. 

• Liker 1
  • Hjerte 3
Skrevet

Som 40 åring kom jeg ut av et laaangt forhold for 4 år siden og hoppet rett i datinga. Var som deg veldig klar for å finne det jeg hadde savnet i årevis. Ble mye tull og vas, og et situationship som bare brøt meg ned. Men samtidig er det kanskje det beste som har skjedd meg, fordi jeg endelig lærte meg å sette pris på meg selv og ikke være redd for å være alene. Har ikke datet eller noe på over to år, og stresset heller ikke med det.

Det er egentlig å bare gjøre som du føler for, og ta alt som en mulighet for læring. Møter du kjærligheten er det jo bare supert :) 

Anonymkode: b313b...b38

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...