AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #1 Skrevet 22 timer siden Hvorfor er noen kristne så ekstremt kritiske og dømmende? Handler ikke kristendom også om å være ydmyk, snill og godhjertet? Kan noen forklare meg hvorfor det er slik? Jeg har opplevd noen slike f.eks. i jobbsammenheng, som er konsekvent gretne, nedlatende og hovne mot andre mennesker - men er de så gode selv da, når de oppfører seg slik? Kjenner også noen som ser ut til å HATE homofile,- igjen, hvem tror de selv at de er? Skikkelig gode og flotte mennesker? Måtte bare få det ut, for det er temmelig provoserende, og jeg har lyst til å si akkurat DETTE til dem det gjelder! Anonymkode: 6d7f3...cb9 1
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #2 Skrevet 20 timer siden Fordi de ikke følger Jesus, men Paulus og Gamle testamentet. Anonymkode: b86ee...f26
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #3 Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (10 timer siden): Fordi de ikke følger Jesus, men Paulus og Gamle testamentet. Anonymkode: b86ee...f26 Da er de jo koko. Kan ikke blande forskjellige stoffer til klær heller da. Anonymkode: 6d7f3...cb9
Plexi Skrevet 10 timer siden #4 Skrevet 10 timer siden Uttrykket "There's no hate like Christian love" oppsto ikke uten grunn.... 1
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #5 Skrevet 9 timer siden Plexi skrev (5 minutter siden): Uttrykket "There's no hate like Christian love" oppsto ikke uten grunn.... De verste menneskene jeg har møtt i mitt liv har vært "kristne". Vi snakker sosiopatiske folk, men de tror de er perfekte, og er SÅ hovne mot andre , men tenker ikke på at de selv er hatefulle og grusomme . Altså, er det mulig! Anonymkode: 6d7f3...cb9 1
Merlin Skrevet 9 timer siden #6 Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): De verste menneskene jeg har møtt i mitt liv har vært "kristne". Vi snakker sosiopatiske folk, men de tror de er perfekte, og er SÅ hovne mot andre , men tenker ikke på at de selv er hatefulle og grusomme . Altså, er det mulig! Anonymkode: 6d7f3...cb9 Det du sier har nok mange erfarte. Strutter av selvgodhet, arroganse og overlegenhet fordi de er bedre enn alle andre og har forstått noe vi andre ikke har forstått. Jeg kjenner de konservative og karismatiske kristne miljøene godt. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå