Snok1 Skrevet 11. august #21 Skrevet 11. august BigMoose64 skrev (2 timer siden): Er der ei fitte som er våt og klar, så tenner vi på den. Snakk for deg selv, ikke for meg. 1
AnonymBruker Skrevet 11. august #22 Skrevet 11. august BigMoose64 skrev (11 timer siden): Seksuell kjemi. Jeg er ikke sikker på hva det egentlig er. Jeg tenner på alle kvinner, hvis de signaliserer at de er kåte. Det er ikke slik at det bare er enkelte kvinner jeg tenner på. Er det ei fitte tilgjengelig vil jeg jo ha den. Det er vel slik vi er skrudd sammen. Vi er jo et pattedyr, og på linje med de andre artene er det ikke noen sortering på seksuell kjemi. Er der ei fitte som er våt og klar, så tenner vi på den. Kan ikke si meg enig.. Du tenner på alle kvinner? Olga 80år på 140 kg? Anonymkode: 254e2...efb
AnonymBruker Skrevet 11. august #23 Skrevet 11. august BigMoose64 skrev (11 timer siden): Seksuell kjemi. Jeg er ikke sikker på hva det egentlig er. Jeg tenner på alle kvinner, hvis de signaliserer at de er kåte. Det er ikke slik at det bare er enkelte kvinner jeg tenner på. Er det ei fitte tilgjengelig vil jeg jo ha den. Det er vel slik vi er skrudd sammen. Vi er jo et pattedyr, og på linje med de andre artene er det ikke noen sortering på seksuell kjemi. Er der ei fitte som er våt og klar, så tenner vi på den. Jeg antar at vi snakker om mer enn vanlig "har lyst på sex" her. Det var det iallefall mellom oss, og årsaken til at han tenkte "Hun skal jeg gifte meg med!" og jeg "Han bare MÅ jeg ha!" (Seksuelt.) er kanskje litt at han som mann har opplevd å bli uniddelbart tent på mange kvinner, mens dette var noe spesielt, og mer, mens jeg som kvinne ikke har opplevd å bare måtte ha en mann seksuelt tidligere, så det var spesielt nok i seg selv for meg. Men ja, det var mer enn bare "lyst på". Det var en tiltrekning som slo gnister og tok pusten fra oss nesten. Hvilket var spesielt rart fordi vi faktor for faktor ikke virket å være en god match. Dette var likevel sterkt nok til at slikt måtte vi liksom bare finne ut av, for vi kunne ikke IKKE være sammen. Så er vi også hverandres store kjærlighet over 20 år senere. Vi har hatt problemer og prøvd å gå fra hverandre, men det går liksom ikke. Fremdeles bare må vi være sammen, og derfor finne ut av de tingene som er vanskelig mellom oss. At vi skal føle så sterkt for noen andre virker umulig, og tenningen mellom oss vedvarer også. Jeg har helt ærlig ikke lyst på noen andre menn. Jeg har elsket før ham, og hatt kjærlighetssorg også, men å være uten han her er som å være uten MEG. Vi er som to halvdeler som ble bevisst på hvordan det er å være hel først da vi møttes. Og nå er det umulig å bli halv igjen. Anonymkode: f9c65...8a0
AnonymBruker Skrevet 11. august #24 Skrevet 11. august Ja. Begge to var narsissister. Kan være et rødt flagg.🚩 ❤️ Anonymkode: 859ba...71e 1
AnonymBruker Skrevet 12. august #25 Skrevet 12. august Jeg er nok blant de minst impulsive menneskene i verden, så nei. Her går ting saktere. Jeg er innadvendt også, så jeg tiltrekker meg ikke kvinner før de blir kjent med meg heller. Tror jeg utstråler aseksualitet, selv om det er ekstremt langt fra virkeligheten. Anonymkode: 44fcf...671
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå