AnonymBruker Skrevet 9. august #1 Skrevet 9. august Hei, Har du noen gang møtt på og hilst på en person første gang, hvor du instinktivt følte at dere begge ble tent og tiltrukket av hverandre? At det var en underliggende seksuell kjemi mellom dere? Anonymkode: 254e2...efb
AnonymBruker Skrevet 9. august #2 Skrevet 9. august ja. Traff han også var det umiddelbar kjemi. Tok 45-50 minutter fra vi møttes til vi hadde sex. Møttes på en fest, så var ikke via nett, kjente ikke til hverandre fra før. Vi er gift i dag:) Anonymkode: 45084...48e 1 3
AnonymBruker Skrevet 9. august #3 Skrevet 9. august Ja. Det er det også fremdeles, etter 24 år. Anonymkode: f9c65...8a0
AnonymBruker Skrevet 9. august #4 Skrevet 9. august AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja. Det er det også fremdeles, etter 24 år. Anonymkode: f9c65...8a0 Hvordan var det? Snakket dere om det i ettertid, om dere begge følte på det samme første møte? Anonymkode: 254e2...efb
AnonymBruker Skrevet 9. august #5 Skrevet 9. august En kollega og jeg hadde en voldsom seksuell kjemi. Lå liksom noe i lufta fra tidlig. Vi klina, var vilt bra. Hadde sex, nedtur 🤣🤣🤣 så selv om man kan føle mye, så betyr det ikke at det blir klaff. Ble aldri noe mer mellom oss to. Anonymkode: f5a0b...09e 3
AnonymBruker Skrevet 9. august #6 Skrevet 9. august AnonymBruker skrev (1 minutt siden): En kollega og jeg hadde en voldsom seksuell kjemi. Lå liksom noe i lufta fra tidlig. Vi klina, var vilt bra. Hadde sex, nedtur 🤣🤣🤣 så selv om man kan føle mye, så betyr det ikke at det blir klaff. Ble aldri noe mer mellom oss to. Anonymkode: f5a0b...09e Det har jeg opplevd også. Skikkelig kjemi i hverdagen, utrolig dårlig seksuell kjemi. Vi beholdt vennskapet og er venner i den dsag i dag, over 20 år siden nå:) (kun hatt sex 2-3 ganger) Anonymkode: 45084...48e
AnonymBruker Skrevet 9. august #7 Skrevet 9. august Ja. Noen ganger. Erfaringsmessig kan det være milesvis mellom umiddelbar kjemi og hva som skjer når man blir litt kjent eller havner til sengs. Begge veier egentlig. Anonymkode: f1ce4...d11 2 1
AnonymBruker Skrevet 9. august #8 Skrevet 9. august AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Hvordan var det? Snakket dere om det i ettertid, om dere begge følte på det samme første møte? Anonymkode: 254e2...efb Vanskelig å beskrive. Må nok oppleves. Og ja vi har snakket om det mange ganger. Vi tolket det imidlertid noe ulikt, denne helt unike kjemien og tiltrekningen. Han som "hun her skal jeg gifte meg med", jeg som "han her bare MÅ jeg ha", som i rent seksuelt. Vi fikk begge rett. Anonymkode: f9c65...8a0 1 1
Crazydoglady Skrevet 9. august #9 Skrevet 9. august AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hei, Har du noen gang møtt på og hilst på en person første gang, hvor du instinktivt følte at dere begge ble tent og tiltrukket av hverandre? At det var en underliggende seksuell kjemi mellom dere? Anonymkode: 254e2...efb Jepp. Møtte en random fyr på fest. Var full og husket ikke så mye dagen etter, ingen navn eller noe, men husker at jeg hadde møtt noen som hadde satt spor med en gang. Møttes tilfeldig hos en felles bekjent noen uker senere og det tok ikke lang tid før begge innså hvem den andre var og ikke lenge etterpå var vi sammen. Forholdet tok slutt etter noen år av div årsaker, men en person som alltid vil være med meg på en måte jeg ikke helt kan forklare. Og det går 100 prosent begge veier. Vi er fortsatt venner nesten 20 år etter bruddet. 1 1
Katten.2.0 Skrevet 9. august #10 Skrevet 9. august Har vært det med en håndfull kvinner. Helt fantastisk når det treffer slik. 1
AnonymBruker Skrevet 10. august #11 Skrevet 10. august AnonymBruker skrev (6 timer siden): Hei, Har du noen gang møtt på og hilst på en person første gang, hvor du instinktivt følte at dere begge ble tent og tiltrukket av hverandre? At det var en underliggende seksuell kjemi mellom dere? Anonymkode: 254e2...efb Åh, ja! Var i en veldig formell jobbsetting en gang og håndhilste på en. Visste der og da at vi kom til å knulle som kaniner før kvelden var omme. (Ingen direkte relasjon hverken profesjonelt eller geografisk.) Anonymkode: e3db5...d6f 1
Hxndyman Skrevet 10. august #12 Skrevet 10. august Ja opplevd en gang i livet. Føltes som det slo gnister mellom oss når vi kom nært nok. Hadde hånda i trusa på henne etter mindre enn en time. Ingen alkohol og mange mennesker til stede så ble et veldig raskt møte på toalettet bare 🤭 1
Bamseklemmer Skrevet 10. august #13 Skrevet 10. august AnonymBruker skrev (8 timer siden): Hei, Har du noen gang møtt på og hilst på en person første gang, hvor du instinktivt følte at dere begge ble tent og tiltrukket av hverandre? At det var en underliggende seksuell kjemi mellom dere? Anonymkode: 254e2...efb Ja.. traff ei herfra.. umiddelbar seksuell kjemi på papiret.. Jeg kunne giftet meg på nytt❣️🥰 Men utfordringen er avstand, evt flytting og familiære forhold.. Jeg har ikke hjerte til å flytte fra ungdommen riktig ennå, så de må bli selvstendig etablert først.. Jo, men det er lett når man treffer sitt eget "Speilbilde", da prater vi godt sammen og sexen byr aldri på noe problem. Så tale kjemien er viktigere, enn seksuell kjemi. Den seksuelle kjemien kommer alltids etterhvert under teppenet👏😉
AnonymBruker Skrevet 10. august #14 Skrevet 10. august AnonymBruker skrev (8 timer siden): Hei, Har du noen gang møtt på og hilst på en person første gang, hvor du instinktivt følte at dere begge ble tent og tiltrukket av hverandre? At det var en underliggende seksuell kjemi mellom dere? Anonymkode: 254e2...efb Ja, flere ganger. Anonymkode: 9d9be...054
AnonymBruker Skrevet 10. august #15 Skrevet 10. august Det har skjedd 4 ganger Anonymkode: 9d9be...054
AnonymBruker Skrevet 10. august #16 Skrevet 10. august Bamseklemmer skrev (4 timer siden): Ja.. traff ei herfra.. umiddelbar seksuell kjemi på papiret.. Jeg kunne giftet meg på nytt❣️🥰 Men utfordringen er avstand, evt flytting og familiære forhold.. Jeg har ikke hjerte til å flytte fra ungdommen riktig ennå, så de må bli selvstendig etablert først.. Jo, men det er lett når man treffer sitt eget "Speilbilde", da prater vi godt sammen og sexen byr aldri på noe problem. Så tale kjemien er viktigere, enn seksuell kjemi. Den seksuelle kjemien kommer alltids etterhvert under teppenet👏😉 Kiss and tell? Tacky. Anonymkode: 369c7...2d9 2
AnonymBruker Skrevet 10. august #18 Skrevet 10. august Ja, opplevde det på jobbseminar. En annen hotellgjest. Tok vel en time fra vi begynte å snakke til jeg omtrent hang fra lysekrona på hans rom. Vi fikk ikke nok av hverandre. Dessverre bor vi langt fra hverandre og ingen av oss er flyttbare. Men vi møttes flere ganger i etterkant og det var like hot. Anonymkode: 685fa...dc4 1
AnonymBruker Skrevet 10. august #19 Skrevet 10. august AnonymBruker skrev (23 timer siden): Hei, Har du noen gang møtt på og hilst på en person første gang, hvor du instinktivt følte at dere begge ble tent og tiltrukket av hverandre? At det var en underliggende seksuell kjemi mellom dere? Anonymkode: 254e2...efb Kan egentlig ikke påstå det altså😅 Anonymkode: 61463...92a
BigMoose64 Skrevet 11. august #20 Skrevet 11. august Seksuell kjemi. Jeg er ikke sikker på hva det egentlig er. Jeg tenner på alle kvinner, hvis de signaliserer at de er kåte. Det er ikke slik at det bare er enkelte kvinner jeg tenner på. Er det ei fitte tilgjengelig vil jeg jo ha den. Det er vel slik vi er skrudd sammen. Vi er jo et pattedyr, og på linje med de andre artene er det ikke noen sortering på seksuell kjemi. Er der ei fitte som er våt og klar, så tenner vi på den. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå