Hope Skrevet i går, 14:48 #1 Skrevet i går, 14:48 Hvem er hun Malin Elverhøy? Nå ser je at hun har byttet til Malin Gundersen. Dukket opp i feeden på snap. 1
Karen1987 Skrevet i går, 14:54 #2 Skrevet i går, 14:54 Når jeg søker henne opp får jeg veldig få resultater. Dette er nok en privatperson.
Hope Skrevet i går, 15:54 Forfatter #3 Skrevet i går, 15:54 Hun klager på BV. Og at hun ble frattat datteren uten grunn.
Juste_moi Skrevet i går, 16:46 #4 Skrevet i går, 16:46 Karen1987 skrev (1 time siden): Når jeg søker henne opp får jeg veldig få resultater. Dette er nok en privatperson. Nei hu har over 20 000 følgere på snapp
lllll Skrevet 19 timer siden #5 Skrevet 19 timer siden Hope skrev (6 timer siden): Hun klager på BV. Og at hun ble frattat datteren uten grunn. Uten grunn, det var en veldig god grunn til at det skjedde. Det barnet må føle på et enormt svik fra mor. 2
MarianneE Skrevet 5 timer siden #6 Skrevet 5 timer siden (endret) * Endret 5 timer siden av MarianneE
Poyse Skrevet 4 timer siden #7 Skrevet 4 timer siden Hun sa barnevernet var opptatt av «øyekontakt og sånt piss». Syntes det sier det meste om hennes evner som mor.
Hope Skrevet 4 timer siden Forfatter #8 Skrevet 4 timer siden Utifra det hun sier er ikke det ok. Hun har ikke selvinsikt. Og bare legger skylda på alle andre. Og si at øyekontakt er piss sier mye mer om henne.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå