AnonymBruker Skrevet søndag kl. 18:37 #21 Skrevet søndag kl. 18:37 Du er en drømme dame. Tenk at det fremdeles finnes jomfru kvinner i år 2026. Og vite at det ikke har kjørt tusenvis av menn i deg er jo et stort privilegium som en sa her inne. Altså virkelig. Hvem ville valgt en som har blitt kjørt av mange? Vise versa også. Man bør vente til den rette dukker opp. Anonymkode: 2d1b8...317 1
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 20:21 #22 Skrevet søndag kl. 20:21 ikke noe problem det, stort sett. ville synes det var litt spennende å ligge med en jomfru, mange år siden sist. Anonymkode: 46f1c...ec5
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 20:51 #23 Skrevet søndag kl. 20:51 Jeg datet en kvinne som insisterte på KUN analsex da jeg var i slutten av tenårene. Det var fullstendig uaktuelt å røre vagina. Jeg forstod ikke så mye den gangen, men ser jo nå i ettertid at det muligens var en agenda med det hele. Utrolig trist igrunnen. Anonymkode: cf52a...711 1
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 20:55 #24 Skrevet søndag kl. 20:55 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Det er ikke mye forskjell på å være jomfru eller å ha blitt dårlig pult på fylla. Ingen bryr seg. Anonymkode: 9e973...341 Jo, den ene kan muligens ha selvrespekt mens den andre definitivt ikke har det. Anonymkode: 3b918...cee 2
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 21:03 #25 Skrevet søndag kl. 21:03 Håper du finner den rette snart. Husk at vi lever i et samfunn med generelt høye krav. En gang må du ta sjansen og hoppe i det. Veien blir litt til mens man går. Anonymkode: 74719...923
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 21:03 #26 Skrevet søndag kl. 21:03 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Jeg datet en kvinne som insisterte på KUN analsex da jeg var i slutten av tenårene. Det var fullstendig uaktuelt å røre vagina. Jeg forstod ikke så mye den gangen, men ser jo nå i ettertid at det muligens var en agenda med det hele. Utrolig trist igrunnen. Anonymkode: cf52a...711 Haha, vet ikke om jeg ville kalt henne jomfru da 😅 Anonymkode: e5f68...582 1
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 21:43 #27 Skrevet søndag kl. 21:43 Ville nok vært litt skeptisk, men ikke nødvendigvis en dealbreaker. AnonymBruker skrev (6 timer siden): Veldig tiltrekkende synes jeg. En 28 år gammel kvinne som ikke har hatt masse forskjellig kuk. At jeg er den første er et privilegium Anonymkode: 8de97...02f Og du er jomfru selv? Anonymkode: d5c58...96e 1
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 21:46 #28 Skrevet søndag kl. 21:46 Flintis skrev (6 timer siden): Hm.. jeg hadde vel lutt litt på hvorfor og om du var interessert i sex og i om du var interessert i sex med meg. Du er en gammel mann! Forhold til henne. omg. Anonymkode: 3db7b...d22
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 21:50 #29 Skrevet søndag kl. 21:50 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Du er en drømme dame. Tenk at det fremdeles finnes jomfru kvinner i år 2026. Og vite at det ikke har kjørt tusenvis av menn i deg er jo et stort privilegium som en sa her inne. Altså virkelig. Hvem ville valgt en som har blitt kjørt av mange? Vise versa også. Man bør vente til den rette dukker opp. Anonymkode: 2d1b8...317 Jeg har hatt to menn og nesten ingen sex i 20 årene og bruker dagene mine på å ofte krangle med inceler. «Kjørt av» æsj. Drømme dame av å ha hatt ingen. Man er et helt menneske. Du må se henne for hvem hun er og dere må trives. Man venter ikke så lenge kun for en prippen, slitsom, sexist mann. Lev livet ditt ts. Anonymkode: 3db7b...d22 1 1
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 21:51 #30 Skrevet søndag kl. 21:51 AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Jo, den ene kan muligens ha selvrespekt mens den andre definitivt ikke har det. Anonymkode: 3b918...cee Det handler ikke om å ha selvrespekt å ha sex. Folk bare lever livene sine. Bruker kroppen fordi de liker hverandre. Slå igjen Bibelen. Anonymkode: 3db7b...d22
Flintis Skrevet søndag kl. 22:01 #31 Skrevet søndag kl. 22:01 (endret) AnonymBruker skrev (1 time siden): Du er en gammel mann! Forhold til henne. omg. Anonymkode: 3db7b...d22 Det er ikke sånn at jeg skal ha noe forhold til henne, her var det vel mer om hvordan en mann hadde reagert. Den 28 årige meg hadde kanskje tenkt "wow en som meg," men der er en annen historie. Endret søndag kl. 22:50 av Flintis
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 22:30 #32 Skrevet søndag kl. 22:30 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Du er en drømme dame. Tenk at det fremdeles finnes jomfru kvinner i år 2026. Og vite at det ikke har kjørt tusenvis av menn i deg er jo et stort privilegium som en sa her inne. Altså virkelig. Hvem ville valgt en som har blitt kjørt av mange? Vise versa også. Man bør vente til den rette dukker opp. Anonymkode: 2d1b8...317 Tusenvis av menn du liksom. Gjennomsnittet for kvinner er 6-7. Ts, finn mannen du ønsker å være med, og så forteller du det til ham før sex blir aktuelt. Hold helst litt tett om det frem til det, ellers tiltrekker du deg fort idioter som anser dette som din gjeveste verdi. De er som regel menn du bør styre unna. Anonymkode: c3fd9...983
Hxndyman Skrevet søndag kl. 22:38 #33 Skrevet søndag kl. 22:38 Hadde vært minus for min del, liker kvinner med masse erfaring som vet hvordan en skaper nytelse.
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 22:44 #34 Skrevet søndag kl. 22:44 Resignert skrev (4 timer siden): Sex er per definisjon muligens enkelt. Men virkelig fantastisk god sex er ihvertfall sjelden vare. Og mine fordommer melder seg umiddelbart når en kvinne på 28 er jomfru. Da er det jaggu ikke mye seksuell urkraft og sexdrive i henne. Men sikkert mye usikkerhet, lange sjekklister eller andre ting som har prioritet over sex. Om man tenker seg at seksuell "oppvåkning" starter i 14-15 årsalderen, og at periomenopause kan melde seg når som helst etter 40, så er altså en 28 år gammel jomfru allerede halvveis til en potensiell slutt på moroa. Absolutt rødt flagg. Takke meg til mer løsslupne damer Perimenopause og menopause betyr ikke slutten på god sex altså... Anonymkode: c8e04...373
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 22:47 #35 Skrevet søndag kl. 22:47 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg datet en kvinne som insisterte på KUN analsex da jeg var i slutten av tenårene. Det var fullstendig uaktuelt å røre vagina. Jeg forstod ikke så mye den gangen, men ser jo nå i ettertid at det muligens var en agenda med det hele. Utrolig trist igrunnen. Anonymkode: cf52a...711 Agenda? Kan det ha vært en som ikke hadde gjennomført kjønnskifteoperasjon enda? Anonymkode: c8e04...373
Druid Skrevet søndag kl. 22:50 #36 Skrevet søndag kl. 22:50 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Jeg er 28 og fortsatt jomfru. Jeg har hatt mine grunner til å vente så lenge, og jeg angrer egentlig ikke på det. Men jeg har begynt å bli litt nysgjerrig på hvordan menn faktisk ville reagert på dette. Hadde dere syntes det var rart eller blitt skeptiske? Jeg er bare litt nysgjerrig 😄 Anonymkode: e5f68...582 Personlig ville jeg regnet med du hadde verdier og fysiske begrensninger som ville gjøre deg uinteresant romantisk. Det er ikke noe rart i dette, og det handler ikke om skeptisme : jeg er klar over at svært mange kvinner ikke har libido, eller har verdier som de bruker til å undertrykke den, så det er et klart ja eller nei.
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 22:51 #37 Skrevet søndag kl. 22:51 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Perimenopause og menopause betyr ikke slutten på god sex altså... Anonymkode: c8e04...373 Takk og pris for det! M58, som har hatt sex i bare 30 år, men både god og spennende sex. Anonymkode: 8a153...e68
Druid Skrevet søndag kl. 23:04 #38 Skrevet søndag kl. 23:04 AnonymBruker skrev (4 timer siden): At noen er jomfru betyr ikke at de har lav sexlyst 😏 Man kan jo ha veldig lyst på sex, men likevel velge å vente av helt andre grunner. Og halvveis til «slutten på moroa» som 28-åring var litt voldsomt. Tror hvor god sex man har og hvor fri man tør å være handler mye mer om personen enn hvor tidlig man startet. Anonymkode: e5f68...582 Hvis du klarer å vente, betyr det at din selvkontroll er større en din libido. Det vil i stor grad fortelle hvor seksuell fri du er for hemninger. Så ja, enten har du lav sexlyst, eller så er din mentale kontroll over din seksualitet stor. Sex handler om å gi seg hen og droppe alle hemninger og grenser, og frigjøre sine indre kroppslige behov. De behovene kan fortsatt være å finne en partner og sage i misjonær em gang i måneden hvis månen er synlig i øst.
Bamseklemmer Skrevet mandag kl. 03:07 #39 Skrevet mandag kl. 03:07 (endret) Sitat Jeg er bare litt nysgjerrig 😄 Anonymkode: e5f68...582 Sexlivet er ikke rettferdig for alle kvinner.. enten er de jomfruer eller har kropper som menn ikke vil ha. Jeg ble tankefull i ung alder, og satte meg inn i kvinners situsjon og frustrasjon.. Og fant fort ut: "Nytelser i livet gir vennskap"❣️ Yes.. jeg ville gi dem muligheten for å glede dem. De likte det, og de likte meg.. Jeg har aldri sett utfordringer, eller hatt høye krav til kvinner.. Sex er igrunn pur omsorg for hverandres nytelser og felles glede🥰 Resultat: Godt vennskap! Jeg tror ikke du trenger å nevne, at du er jomfru og 28 år.. Det kan slå feil ut.. selv om du nå er utpekt som drømmedame på KG. Drømmedama finnes bare under teppenet😆 Litt vanskelig å tro at du er 100% jomfru.. jeg regner med du har prøvd en dildo, eller onanert en god del. Så du er sikkert ikke uerfaren seksuellt, bare litt uerfaren hvordan du skal kommunisere med menn? Stemmer dette? Min erfaring: Jeg traff "Ei jomfru" på 29år.. Jeg trekker henne alltid frem, som en av mine favoritter👏❣️ Endret mandag kl. 03:18 av Bamseklemmer Redigert inn ny tekst..
Flintis Skrevet mandag kl. 04:39 #40 Skrevet mandag kl. 04:39 Druid skrev (5 timer siden): Hvis du klarer å vente, betyr det at din selvkontroll er større en din libido. Det vil i stor grad fortelle hvor seksuell fri du er for hemninger. Så ja, enten har du lav sexlyst, eller så er din mentale kontroll over din seksualitet stor. Sex handler om å gi seg hen og droppe alle hemninger og grenser, og frigjøre sine indre kroppslige behov. De behovene kan fortsatt være å finne en partner og sage i misjonær em gang i måneden hvis månen er synlig i øst. Så om en ikke har sex på en stund vil en da undertrykke sine behov? Hva med anledning og er det anderledes for menn? Jeg valgte foreksemoel å ikke ha sex med prostituerte, har jeg da lav libido.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå