AnonymBruker Skrevet søndag kl. 14:38 #1 Skrevet søndag kl. 14:38 Jeg er 28 og fortsatt jomfru. Jeg har hatt mine grunner til å vente så lenge, og jeg angrer egentlig ikke på det. Men jeg har begynt å bli litt nysgjerrig på hvordan menn faktisk ville reagert på dette. Hadde dere syntes det var rart eller blitt skeptiske? Jeg er bare litt nysgjerrig 😄 Anonymkode: e5f68...582
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 14:45 #2 Skrevet søndag kl. 14:45 Pga 0.1% sjanse for at dette ikke er trolling, here goes: De fleste menn ville synes du var en drømmedame. Ei de kunne lære opp selv og ei som aldri sammenlignet med en tidligere *hunk*. Hvis du ikke også var en "freak" på alt for mange andre områder også da. Så hadde vi kanskje undret på hvorfor du ventet så lenge, men avfeid det som uten betydning. Anonymkode: 96388...224 4
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 14:48 #3 Skrevet søndag kl. 14:48 Det er ikke mye forskjell på å være jomfru eller å ha blitt dårlig pult på fylla. Ingen bryr seg. Anonymkode: 9e973...341 5
Flintis Skrevet søndag kl. 14:49 #4 Skrevet søndag kl. 14:49 Hm.. jeg hadde vel lutt litt på hvorfor og om du var interessert i sex og i om du var interessert i sex med meg. 1
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 14:49 #5 Skrevet søndag kl. 14:49 Og skriver du at du er jomfru på Tinder tiltrekker du deg incels og andre lugubre typer. Anonymkode: 9e973...341 1 3
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 14:52 #6 Skrevet søndag kl. 14:52 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det er ikke mye forskjell på å være jomfru eller å ha blitt dårlig pult på fylla. Ingen bryr seg. Anonymkode: 9e973...341 Mange i 20-årene som er fylleskjøger, men edrujomfruer. De sparer sikkert edrujomfrudommen til ekteskapet 🙂 Anonymkode: 96388...224 1
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 14:54 #7 Skrevet søndag kl. 14:54 Veldig tiltrekkende synes jeg. En 28 år gammel kvinne som ikke har hatt masse forskjellig kuk. At jeg er den første er et privilegium Anonymkode: 8de97...02f 3
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 14:56 #8 Skrevet søndag kl. 14:56 Jeg hadde nok først og fremst vært nysgjerrig på hvorfor. Møtte ei flott jente for mange år siden som var jomfru. Sikkert litt tilfeldigheter, men primært på grunn av religion, tror jeg. Skulle gjerne vært førstemann og jeg hadde muligheten, men valgte å skygge unna siden jeg ikke så for meg et varig forhold. Angrer litt på det i dag, men tenker det var greit av meg da jeg visste det trolig ikke ble noe mer (ikke relatert til at hun var jomfru). Anonymkode: ceee8...3ca 1
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 14:59 #9 Skrevet søndag kl. 14:59 Hadde ikke blitt noe skeptisk, ikke noe negativt. Men jeg hadde vel hatt et ønske om å avklare om det skyldtes noe spesielt. For eksempel en religiøs overbevisning. Så hadde riktignok akkurat det igjen gjort meg skeptisk, da. Anonymkode: 97667...0a3 2
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 15:27 #10 Skrevet søndag kl. 15:27 Hadde lurt på om du var asexuell, og da hadde ikke vi vært kompatibel. Men om du viste lyst og glede over sex, så kan det fort hende at bekymring forsvant og man kunne ha det bra sammen. Anonymkode: 933e7...7d0 1
Katten.2.0 Skrevet søndag kl. 15:46 #11 Skrevet søndag kl. 15:46 Det hadde vært et minus i min bok, fordi vi sannsynligvis hadde hatt forskjellig syn på sex. Det er jo en generalisering, og det eksisterer selvfølgelig unntak. Jeg setter pris på kvinner som er seksuelt erfaren, trygg på seg selv i senga og at vi matcher på tenninger. Det er selvfølgelig mulig at jeg kan oppnå den typen relasjon jeg selv ønsker med en jomfru, men jeg tviler på det. 2 3
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 15:51 #12 Skrevet søndag kl. 15:51 Jeg er 28 år gammel og har ligget med en. Angrer på det, og skulle heller vært jomfru. Bedre å vente til den rette dukker opp enn å gjøre det med hvem som helst. Anonymkode: 8b946...ca1 3 1
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 15:51 #13 Skrevet søndag kl. 15:51 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg er 28 år gammel og har ligget med en. Angrer på det, og skulle heller vært jomfru. Bedre å vente til den rette dukker opp enn å gjøre det med hvem som helst. Anonymkode: 8b946...ca1 Er også kvinne* Anonymkode: 8b946...ca1
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 15:58 #14 Skrevet søndag kl. 15:58 Bestevenninna mi som også er 28 år og jomfru, grunnen er rett og slett at hun har helt sinnsyke krav til en mann og at hun må føle seg 100% trygg på fyren. Men hun har så høye krav at hun aldri finner noen å date. De få hun har datet har ikke brydd seg hvertfall😊 (men de har jo faktisk ikke ligget sammen heller) Anonymkode: 3fec2...e15 2 1
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 16:01 #15 Skrevet søndag kl. 16:01 Så lenge du virker sosialt oppegående så er det kun positivt. Anonymkode: be830...e40 2
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 16:02 #16 Skrevet søndag kl. 16:02 Nå er nå jeg kvinne, men lignende erfaring. Tror nok de fleste bare lurer og fornøyd med et normalt svar. Nå har jeg hatt lite med folk å gjøre på fritiden grunnet litt helse problemer, men mitt første ligg var med kjæresten da jeg var 26 år. Var ikke noe problem det. Vi måtte bare teste ut hva som passet oss av ting innen sex. Anonymkode: f6e27...60c
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 16:08 #17 Skrevet søndag kl. 16:08 AnonymBruker skrev (1 time siden): Pga 0.1% sjanse for at dette ikke er trolling, here goes: De fleste menn ville synes du var en drømmedame. Ei de kunne lære opp selv og ei som aldri sammenlignet med en tidligere *hunk*. Hvis du ikke også var en "freak" på alt for mange andre områder også da. Så hadde vi kanskje undret på hvorfor du ventet så lenge, men avfeid det som uten betydning. Anonymkode: 96388...224 Trenger ikke være spøk. H.V. som jeg kjenner er 28 og har ikke hatt sex Anonymkode: b40cb...f71
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 16:08 #18 Skrevet søndag kl. 16:08 Jeg var 29 selv, så det hadde vært rart av meg å reagere. Noen finner raskt partnere, mens for andre er det som å finne nåla i høystakken. Så lenge det ikke skyldes aseksualitet bør det være helt uproblematisk. Sex er ikke vanskelig. Anonymkode: 58669...b7c 3
Resignert Skrevet søndag kl. 18:24 #19 Skrevet søndag kl. 18:24 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg var 29 selv, så det hadde vært rart av meg å reagere. Noen finner raskt partnere, mens for andre er det som å finne nåla i høystakken. Så lenge det ikke skyldes aseksualitet bør det være helt uproblematisk. Sex er ikke vanskelig. Anonymkode: 58669...b7c Sex er per definisjon muligens enkelt. Men virkelig fantastisk god sex er ihvertfall sjelden vare. Og mine fordommer melder seg umiddelbart når en kvinne på 28 er jomfru. Da er det jaggu ikke mye seksuell urkraft og sexdrive i henne. Men sikkert mye usikkerhet, lange sjekklister eller andre ting som har prioritet over sex. Om man tenker seg at seksuell "oppvåkning" starter i 14-15 årsalderen, og at periomenopause kan melde seg når som helst etter 40, så er altså en 28 år gammel jomfru allerede halvveis til en potensiell slutt på moroa. Absolutt rødt flagg. Takke meg til mer løsslupne damer 1
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 18:31 #20 Skrevet søndag kl. 18:31 Resignert skrev (7 minutter siden): Sex er per definisjon muligens enkelt. Men virkelig fantastisk god sex er ihvertfall sjelden vare. Og mine fordommer melder seg umiddelbart når en kvinne på 28 er jomfru. Da er det jaggu ikke mye seksuell urkraft og sexdrive i henne. Men sikkert mye usikkerhet, lange sjekklister eller andre ting som har prioritet over sex. Om man tenker seg at seksuell "oppvåkning" starter i 14-15 årsalderen, og at periomenopause kan melde seg når som helst etter 40, så er altså en 28 år gammel jomfru allerede halvveis til en potensiell slutt på moroa. Absolutt rødt flagg. Takke meg til mer løsslupne damer At noen er jomfru betyr ikke at de har lav sexlyst 😏 Man kan jo ha veldig lyst på sex, men likevel velge å vente av helt andre grunner. Og halvveis til «slutten på moroa» som 28-åring var litt voldsomt. Tror hvor god sex man har og hvor fri man tør å være handler mye mer om personen enn hvor tidlig man startet. Anonymkode: e5f68...582 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå