AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #1 Skrevet 6 timer siden Jeg har en kollega som har vært ufin mot meg helt siden jeg startet i jobben. Han hevet stemmen, kjeftet på meg og har vært svært dominerende. Jeg har tatt det opp med ledelsen og de har startet en prosess som går i sneglefart. Foreløpig er det ingen som har sagt til han at han må skjerpe seg. Og etter at han fikk vite at jeg hadde sagt fra om han, så har han utestengt meg, sier ikke hei, kommuniserer ikke. Han har sagt det er min feil, at jeg er for sensitiv osv. Men han har historier om at han har vært sånn mot andre før også. Situasjonen for meg er helt uutholdelig. Jeg har prøvd å si fra til sjefen at det ikke går lenger, men hen forsvarer han. At han er så lei seg på innsiden osv. Jeg har kun vært der i litt over et år, og nå skal jeg på et par intervjuer, og har noen råd om hva jeg kan si på intervjuet om hvorfor jeg vil slutte kun etter et år? Jeg skulle gjerne sluttet på dagen, men trenger penger og er levebrød og håper inderlig jeg får ny jobb, for denne situasjonen gjør at jeg møter veggen snart. Anonymkode: 8d3ce...8e3
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #2 Skrevet 4 timer siden Litt hvit løgn. IKKE nevn noe om konflikter på intervju. - Reiseveien ble for lang - Jobben var helt grei, men denne stillingen frister mer, f eks bedre utviklingsmuligheter Anonymkode: 5deb6...051
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #3 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg har en kollega som har vært ufin mot meg helt siden jeg startet i jobben. Han hevet stemmen, kjeftet på meg og har vært svært dominerende. Jeg har tatt det opp med ledelsen og de har startet en prosess som går i sneglefart. Foreløpig er det ingen som har sagt til han at han må skjerpe seg. Og etter at han fikk vite at jeg hadde sagt fra om han, så har han utestengt meg, sier ikke hei, kommuniserer ikke. Han har sagt det er min feil, at jeg er for sensitiv osv. Men han har historier om at han har vært sånn mot andre før også. Situasjonen for meg er helt uutholdelig. Jeg har prøvd å si fra til sjefen at det ikke går lenger, men hen forsvarer han. At han er så lei seg på innsiden osv. Jeg har kun vært der i litt over et år, og nå skal jeg på et par intervjuer, og har noen råd om hva jeg kan si på intervjuet om hvorfor jeg vil slutte kun etter et år? Jeg skulle gjerne sluttet på dagen, men trenger penger og er levebrød og håper inderlig jeg får ny jobb, for denne situasjonen gjør at jeg møter veggen snart. Anonymkode: 8d3ce...8e3 Sjefen kan si veldig mye rart om en ikke har bevis; om en hadde hatt bevis, så ville en ikke lenger vært sensitiv - er hersketeknikk, for å deg til å "holde kjeft". Det en kan si er at du ønsker å ta pause fra nåværende jobb, fordi du ikke har bevis per nå, men er villig til å komme tilbake når situasjonen i den jobben du har endrer seg. Anonymkode: 0322b...642
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå