Aaron Skrevet 3 timer siden #1 Skrevet 3 timer siden Jeg var på restaurant med foreldra, det var en alenemor som prøvde seg. Det pleier, eller pleide, å være litt sånn at de syns jeg så ut som et godt farsemne. Jeg har ikke så mye annet egentlig å tilby, jeg er ganske kjedelig som en person. Hun ville jo visst at jeg visste at hun så på meg som et farsemne bare, så det jo ha vært noe annet. Er ikke som dere tror da at dere kontrollerer hvem som liker hvem, basert på verdiene dere tryller frem i samfunnet
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #2 Skrevet 3 timer siden Dette gir ingen menlng. Anonymkode: 74f78...9c7 1
Aaron Skrevet 3 timer siden Forfatter #4 Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Dette gir ingen menlng. Anonymkode: 74f78...9c7 Skjønner du ikke, dere er materialistiske og onde, ikke sant, mens jeg er vanlig, for fortsatt får damer
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #5 Skrevet 3 timer siden Aaron skrev (17 minutter siden): Jeg var på restaurant med foreldra, det var en alenemor som prøvde seg. Det pleier, eller pleide, å være litt sånn at de syns jeg så ut som et godt farsemne. Jeg har ikke så mye annet egentlig å tilby, jeg er ganske kjedelig som en person. Hun ville jo visst at jeg visste at hun så på meg som et farsemne bare, så det jo ha vært noe annet. Er ikke som dere tror da at dere kontrollerer hvem som liker hvem, basert på verdiene dere tryller frem i samfunnet Har du glemt å ta medisinene dine? Eller tok du for mye? Anonymkode: 9a0f5...631
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #6 Skrevet 3 timer siden Aaron skrev (2 minutter siden): Skjønner du ikke, dere er materialistiske og onde, ikke sant, mens jeg er vanlig, for fortsatt får damer Hvilke «dere» snakker du om nå? Anonymkode: 74f78...9c7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå