Gå til innhold

Da er jeg jo attraktiv da

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg var på restaurant med foreldra, det var en alenemor som prøvde seg. Det pleier, eller pleide, å være litt sånn at de syns jeg så ut som et godt farsemne. Jeg har ikke så mye annet egentlig å tilby, jeg er ganske kjedelig som en person. Hun ville jo visst at jeg visste at hun så på meg som et farsemne bare, så det jo ha vært noe annet. Er ikke som dere tror da at dere kontrollerer hvem som liker hvem, basert på verdiene dere tryller frem i samfunnet :D

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dette gir ingen menlng. 

Anonymkode: 74f78...9c7

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

😂👌

Anonymkode: 53fc4...d12

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Dette gir ingen menlng. 

Skjønner du ikke, dere er materialistiske og onde, ikke sant, mens jeg er vanlig, for fortsatt får damer

AnonymBruker
Skrevet
Aaron skrev (17 minutter siden):

Jeg var på restaurant med foreldra, det var en alenemor som prøvde seg. Det pleier, eller pleide, å være litt sånn at de syns jeg så ut som et godt farsemne. Jeg har ikke så mye annet egentlig å tilby, jeg er ganske kjedelig som en person. Hun ville jo visst at jeg visste at hun så på meg som et farsemne bare, så det jo ha vært noe annet. Er ikke som dere tror da at dere kontrollerer hvem som liker hvem, basert på verdiene dere tryller frem i samfunnet :D

Har du glemt å ta medisinene dine? Eller tok du for mye?

Anonymkode: 9a0f5...631

AnonymBruker
Skrevet
Aaron skrev (2 minutter siden):

Skjønner du ikke, dere er materialistiske og onde, ikke sant, mens jeg er vanlig, for fortsatt får damer

Hvilke «dere» snakker du om nå?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...