AnonymBruker Skrevet søndag kl. 05:56 #21 Skrevet søndag kl. 05:56 Som sagt ungdomen som bodde der før løp opp og ned masse. Plaget meg ikke i det hele tatt. Det er normal støy som man må regne med på dagtid. Det er ganske godt isolert her. Er kun litt lyd fra trappa man hører. Men trappene er på veggen mot naboen. (Og deres trapp er mot vår vegg) Hva jeg vil folk skal svare? Nei ville bare høre litt om det er jeg som er gal som tenker at man på dagtid skal kunne gå normalt i trappa 😂 Og når man bor i et rekkehus så er det ikke helt stille. Noen nevner at hvis det plager meg at de banker i veggen så ser jeg selv hvordan de har det. For å si det sånn, det er ikke lyden som plager meg. Men det plager meg mentalt å vite at noen sitter å er irritert og sinte på oss. Det plager meg. Jeg er en som syns sånn er veldig ubehagelig. Og har bodd 4 ulike familier ved siden av og aldri fått klage. Har heller aldri plaget meg når jeg har hørt de har gått opp og ned trappa. Anonymkode: 99ee0...c14 1
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 07:14 #22 Skrevet søndag kl. 07:14 Dette kunne vært i vårt rekkehus. Er generelt godt isolert og hører sjelden noe fra naboene unntatt det med trappene. Jeg fikk ny nabo for et år siden. De har flere barn. De erstattet en familie som også hadde barn. Men fy fader så stor forskjell det er på det der trappebråket, den nye familien virker å bo i trappene! Jeg hadde egen familie med barn på besøk for et halvår siden, og nå forstår jeg hvordan bråket oppstår - selv om jeg likevel ikke helt forstår at det er mulig å gå/løpe så tungt i en trapp som det min familie også gjorde. Jeg biter det i meg, og klager ikke til naboene, så det kan godt være at de tidligere naboene til TS gjorde det samme, men at den nye naboen ikke orker å være like høflig, for det ER utrolig forstyrrende. Selvfølgelig skal man akseptere levelyder fra andre når man bor tett, men TS og familien kan jo se litt på seg selv og vurdere om de virkelig må forsere disse trappene med så mye kraft hele tiden. Anonymkode: ce187...04a 3
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 07:24 #23 Skrevet søndag kl. 07:24 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Dette kunne vært i vårt rekkehus. Er generelt godt isolert og hører sjelden noe fra naboene unntatt det med trappene. Jeg fikk ny nabo for et år siden. De har flere barn. De erstattet en familie som også hadde barn. Men fy fader så stor forskjell det er på det der trappebråket, den nye familien virker å bo i trappene! Jeg hadde egen familie med barn på besøk for et halvår siden, og nå forstår jeg hvordan bråket oppstår - selv om jeg likevel ikke helt forstår at det er mulig å gå/løpe så tungt i en trapp som det min familie også gjorde. Jeg biter det i meg, og klager ikke til naboene, så det kan godt være at de tidligere naboene til TS gjorde det samme, men at den nye naboen ikke orker å være like høflig, for det ER utrolig forstyrrende. Selvfølgelig skal man akseptere levelyder fra andre når man bor tett, men TS og familien kan jo se litt på seg selv og vurdere om de virkelig må forsere disse trappene med så mye kraft hele tiden. Anonymkode: ce187...04a Ja men vi tramper ikke i trappene og bruker kraft. Hvor har du det fra? Anonymkode: 99ee0...c14
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 07:29 #24 Skrevet søndag kl. 07:29 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): men TS og familien kan jo se litt på seg selv og vurdere om de virkelig må forsere disse trappene med så mye kraft hele tiden. Klassisk KG. Lage sitt eget narrativ. Pussig at du ikke ber ts og familien slutte å gå i trappen. Anonymkode: 9bdb4...562 2
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 09:43 #25 Skrevet søndag kl. 09:43 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hvis det irriterer dere at hun banker i veggen, så opplever dere bare hvordan hun har det når dere går i trappen. Du kan fikse det ved å lydisolere og legge på teppefliser. Hva vil du vi skal svare sånn egentlig? Vi har null forutsetninger for å bedømme hvor mye lyd dere lager. Anonymkode: 62690...b5b Ja, jeg skjønner heller ikke Ts her. Du sier at du ikke liker å tenke på at nabo blir irritert på dere. Men hvorfor fikser du det ikke, da? Når det faktisk er noe å få kjøpt, som er billig, enkelt å legge og som kan hjelpe til med at nabo får litt mindre lyd inn til seg. Vær en snill nabo. Anonymkode: 8bef9...826
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå