AnonymBruker Skrevet 1 time siden #1 Skrevet 1 time siden Her jeg bor skal det i morgen være et minnetog/ kolonne med biler, som skal kjøre en rute for å minne en person som har omkommet i trafikken. De som arrangerer dette har lagt ut et innlegg på Facebook der de informerer om ruten, og skriver at når man kommer frem til siste stopp, er det mulighet for å snakke sammen og KOSE SEG??? Hva i alle dager? Det er jo trist, og ikke koselig. 🙊 Anonymkode: 27388...17e
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #2 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Her jeg bor skal det i morgen være et minnetog/ kolonne med biler, som skal kjøre en rute for å minne en person som har omkommet i trafikken. De som arrangerer dette har lagt ut et innlegg på Facebook der de informerer om ruten, og skriver at når man kommer frem til siste stopp, er det mulighet for å snakke sammen og KOSE SEG??? Hva i alle dager? Det er jo trist, og ikke koselig. 🙊 Anonymkode: 27388...17e Kommer fra samme område som deg, og leste også dette med kose seg. Stusset veldig på ordlyden. Men dette er ungdommer i sjokk og de fant vel ikke bedre ord å bruke tenker jeg. Synes uansett avisa burde redigert det, da det kom på trykk. Kunne heller ha skrevet ala samles og snakke sammen. Det hadde vært dekkende nok Anonymkode: 7af36...315
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå