Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Tips politiet! Drit å gå via styret, ikke sikkert de gidder å gjøre noe med det, så gå heller rett til kilden som faktisk er interessert i det. Du kan eventuelt tipse anonymt på nettsiden deres.

Anonymkode: 41559...565

Haha, dem er ikke interessert i en som røyker hasj i boligen sin. 

Anonymkode: 02e52...131

• Nyttig 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg vet ikke om han er så hyggelig. Har kun truffet han 1 gang. Han virket hyggelig da, men ett par ganger har vi hørt han rope og kjefte på noen der oppe. Kanskje han er psykotisk?

Anonymkode: c65a7...54b

🤣 man kan da rope og kjefte uten å være psykotisk.

Kanskje han ser på fotball, whatever sport, eller gamer? Jeg kjenner endel menn som roper til TV- skjermen av forskjellige grunner, ingen av disse har vært psykotisk 

Anonymkode: edb77...e05

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Tja. Jeg synes ferdigsigaretter lukter mindre enn hasj, men rulletobakk lukter langt verre enn hasj.

Anonymkode: 4bebf...59d

Rullings ryker mindre enn sigaretter, syns sigaretter er verre. 

Ts. Ring politiet eller gi beskjed til styret. Håper ikke barnet ligger i den stanken. 

Anonymkode: abaf1...717

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Rullings ryker mindre enn sigaretter, syns sigaretter er verre. 

Ts. Ring politiet eller gi beskjed til styret. Håper ikke barnet ligger i den stanken. 

Nei. Vi har flyttet barnet inn til oss 

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Tips politiet! Drit å gå via styret, ikke sikkert de gidder å gjøre noe med det, så gå heller rett til kilden som faktisk er interessert i det. Du kan eventuelt tipse anonymt på nettsiden deres.

Jeg ville forsøkt å snakket med naboen direkte først, eller gått via styret hvis du ønsker å være anonym. Å blande inn politi vil være å lage storm i et vannglass. Folk flest tar hensyn hvis de blir oppmerksom på at det forstyrrer andre.

Anonymkode: 4bebf...59d

• Liker 1
Skrevet

Jeg skal snakke med de andre naboene og høre om de også kjenner lukten. 

TS

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Litt rart, hasj lukter jo egentlig ikke så mye. Marijuana derimot 🤮

Anonymkode: d5c8f...d35

For noe tull!!!

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Er du sikker? Fordi politiet ble veldig glad da nabo tipset om naboen som hadde en hasj plantasje i hagen, og som tørka den i komfyren for å selge disse greiene. 

Om man tilbringer noen timer i Oslo sentrum så ser man fort at politiet ikke bryr seg om at folk røyker hasj. Det er såpass mange som røyker det, at dem kan ikke ta seg tid til det. 

Men ring om du føler for det. Bare ikke 112. Da kommer du til å få at man ringer ikke 112 for dette. 02 800. Men dem bryr seg ikke.

Anonymkode: 02e52...131

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

Nei. Vi har flyttet barnet inn til oss 

Godt! Jeg trodde ikke det heller. Du skrev tråden fordi du bekymrer deg for barnet ditt 💜

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Vi har nettopp flyttet inn i ny leilighet . Over oss bor det noen som røyker hasj. Det lukter jævlig hasj inne på soverommet til babyen våres. Jeg tror at nabo over røyker hasj gjennom soveromsvinduet rett over. Men vi har soverommet rett ved siden av babyen og vinduet til babyen er rett ved siden av våres, men lukten kommer ikke inn til oss. Kan hasj lukten kommer gjennom en annen plass? 

Hvordan vet du at de røyker hasj?

Det kan være røkelse

Anonymkode: b9aca...568

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Over oss

Kan hasj lukten kommer gjennom en annen plass? 

Har du endret smak-/luktesans etter graviditeten?

Anonymkode: e0a49...b90

Skrevet

Skriv en liten lappe og legg i postkassa hans. 
Skriv  Hei. Vi syntes det er unødvendig å kontakte politi eller styret og ønsker og heller gjøre deg oppmerksom på det. Saken gjelder at det lukter hasj ned til soverommet vårt og vi har en baby som vi vil skåne. Vi er ikke ute etter noen nabo krangel. Kun en høflig påminnelse om at vi håper du kan ta hensyn og ikke røyke akkurat der. Ha en fin dag. Mvh —-> 

Tror det skal gå helt bra og mannen blir også å sette pris på deres måte å være på.

Folk som røyker er veldig peace and love ;D 

Anonymkode: 67e7b...20c

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Om du oppriktig tror at politiet bruker ressursene sine på å rykke ut fordi noen melder fra om det de tror er hasj lukt fra naboen er det på tide å lese seg litt opp.

Anonymkode: 3a9c0...2dc

• Liker 2
Skrevet
lilladiode skrev (8 timer siden):

Dere vet ikke hva dere snakker om. Det er absolutt ikke "verre". Tradisjonell tobakk lukter død og fordervelse, og lukten setter seg i absolutt alt. Cannabisprodukter setter seg ikke på langt nær på samme måte og lukter mer som en urte. 

Jeg mistenker heller at dere selv har røykt tobakk, og derfor ikke helt forstår hvor jævlig og gjennomtrengende tobakkslukt faktisk er for noen som ikke røyker.

Har aldri røyket, men den hasjlukta stinker seriøst mye mer enn vanlig røyk. Samt at den setter seg i klær og møbler på en helt annen måte enn vanlig røyk. Forpester områdene utendørs også på en helt annen måte enn vanlig røyk. 

Du kjenner det på klærne til folk som kommer inn i rommet rett etter dem har røkt svineriet. 

Anonymkode: f0962...a77

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg er mer nysgjerrig på hvordan du vet hva hasj lukter 🙃

Anonymkode: dc0da...c5c

Skrevet

Kan nok komme via ventilasjonssystem også. 

Naboklager rettes direkte til den det gjelder, i første omgang. 

Anonymkode: 7ba63...d90

Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Jeg vet ikke om han er så hyggelig. Har kun truffet han 1 gang. Han virket hyggelig da, men ett par ganger har vi hørt han rope og kjefte på noen der oppe. Kanskje han er psykotisk?

Psykotisk fordi han roper og kjefter? Tror du ikke det kan hende han krangler med noen? Evt spiller videospill eller ser på sport om han bor alene, mange lar seg hisse opp av det. Hva er det med folk her inne og dømme alle nedenom og hjem og hoppe til de villeste konklusjoner basert på nesten ingenting 

Anonymkode: f554a...d6a

Skrevet
lilladiode skrev (17 timer siden):

Dere vet ikke hva dere snakker om. Det er absolutt ikke "verre". Tradisjonell tobakk lukter død og fordervelse, og lukten setter seg i absolutt alt. Cannabisprodukter setter seg ikke på langt nær på samme måte og lukter mer som en urte. 

Jeg mistenker heller at dere selv har røykt tobakk, og derfor ikke helt forstår hvor jævlig og gjennomtrengende tobakkslukt faktisk er for noen som ikke røyker.

Enig her, jeg driver ikke med sånt, men har da levde en stund og kjent diverse lukter. Tobakk er verstingen! Så klart skal ingen av luktene herje der babyer sover uansett. Ville hengt opp en lapp om sterk cannabisduft på babyrom, og lukking av vinduer.

Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Ta kontakt med styret der du bor og be dem sende ut mail om at sjenerende cannabislukt plager naboene. I mitt borettslag er det ikke lov. Det ordnet saken her, heldigvis. 

Anonymkode: eb683...4f2

Synes det er litt drøyt å lage så mye styr for cannabis. Ikke bare sindet til vedkommende isteden at det kommer lukt inn, og om de merker det samme. Evt si fra at man ikke ønsker det. Før man lager mye greier.

Anonymkode: 87338...d7b

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

Synes det er litt drøyt å lage så mye styr for cannabis. Ikke bare sindet til vedkommende isteden at det kommer lukt inn, og om de merker det samme. Evt si fra at man ikke ønsker det. Før man lager mye greier.

Anonymkode: 87338...d7b

Ikke drøyt i det hele tatt. Naboen forpester luften for andre med ulovlig rusmiddel.

Anonymkode: aa322...cdf

• Liker 2
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...