AnonymBruker Skrevet 9. august #21 Skrevet 9. august AnonymBruker skrev (1 time siden): Selvsagt, bruker både hender og leketøy. Er vel kanskje en av fordelene med å ha vært sammen lenge, ikke så mye som er kleint mer. 😄 Slår oss løs og har det gøy! Vi liker å se hverandre nyte. Høres trist ut hvis man ikke en gang kan ta på seg selv under sex, det er jo hot synes jeg. Hvis mannen ikke tente på at jeg også koste meg, da hadde jeg ikke giddet tror jeg. Anonymkode: 476e9...987 Jeg synes det er alt annet enn hot å måtte gjøre det selv da. Når jeg har sex med andre tenker jeg liksom den andre skal fikse meg og motsatt, men tydeligvis en del menn som glemmer dama. Anonymkode: fe9c1...5b5 1
AnonymBruker Skrevet 9. august #22 Skrevet 9. august Hvis man må gjøre alt selv- hvorfor være med en mann da? Man kan jo bare gjøre det selv alene? Menn kommer i mål ved å stikke den inn- kvinner trenger mer enn ut/inn men menn vil ikke gjøre noe? Det er jo lett for menn å si at «dama må ta ansvar selv» - mannen kommer jo i mål ved inn/ut.. Anonymkode: 27b51...cf0 1
AnonymBruker Skrevet 9. august #23 Skrevet 9. august AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Jeg synes det er alt annet enn hot å måtte gjøre det selv da. Når jeg har sex med andre tenker jeg liksom den andre skal fikse meg og motsatt, men tydeligvis en del menn som glemmer dama. Anonymkode: fe9c1...5b5 Ja, da er vi forskjellige. Vi liker å variere på det. Tar gjerne litt både på oss selv og den andre i løpet av akten. Men vi har vært sammen så lenge, så kanskje derfor vi trenger litt variasjon. Å glemme dama er hvertfall kjipt gjort. Anonymkode: 476e9...987 1
Mr X Skrevet 9. august #24 Skrevet 9. august AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Hvis man må gjøre alt selv- hvorfor være med en mann da? Man kan jo bare gjøre det selv alene? Menn kommer i mål ved å stikke den inn- kvinner trenger mer enn ut/inn men menn vil ikke gjøre noe? Det er jo lett for menn å si at «dama må ta ansvar selv» - mannen kommer jo i mål ved inn/ut.. Anonymkode: 27b51...cf0 Veldig mange menn må faktisk jobbe ganske hardt for å komme. Det skjer ikke bare av seg selv. Du må jukke med riktig trykk og rytme lenge nok til at glans får den stimuleringen som skal til. Så det er litt rart å snakke som om menn bare «kommer av inn og ut» mens kvinner må gjøre alt selv. Hvorfor skal ikke kvinner også bidra til den stimuleringen de trenger? Det blir jo det samme som om mannen bare legger seg på rygg og forventer at dama skal ri ham til utløsning. 1 3
AnonymBruker Skrevet 9. august #25 Skrevet 9. august Min erfaring er at mange kvinner ønsker å gjøre dette selv, hvor de har kommet i et mønster hvor det må gjøres på en veldig spesifikk måte. For meg spiller det ingen rolle egentlig Anonymkode: 1c776...e63 1
AnonymBruker Skrevet 9. august #26 Skrevet 9. august Jeg gjør ikke det, synes kun det er godt alene. Det blir "for mye" hvis vi i tillegg har sex og da blir det vondt. Anonymkode: 3fadb...5b2
Miss91 Skrevet 9. august #27 Skrevet 9. august Jeg har aldri likt å ta på meg selv når jeg har sex med noen, rett dog slett fordi jeg heller vil ta på han enn meg selv. Det gir meg lite å ta på meg selv når jeg er med en partner, det gir meg mye mer å fokusere på hans kropp så kan han fokusere på meg 1
AnonymBruker Skrevet 9. august #28 Skrevet 9. august Min mann gjør det på meg. Jeg gjør det av og til, men min mann får det mye bedre til 😅 Etter 14 år er det han som er best på å få meg til komme (bedre enn meg)🤣❤️Han elsker heldigvis å få meg til å komme og gjør alt han kan for å få det til. Han pleier å si jeg er litt bortkjemt som får minst 2-3 orgasmer hver gang vi har sex (ofte fler). Tihi, men jeg vet ikke hva som er vanlig. For ordens skyld kommer jeg ganske lett 😅 Anonymkode: 36105...592 1 2
Winner Skrevet 9. august #29 Skrevet 9. august Fingrene mine eller hun med vibrator her. Hun får det ikke til når hu bruker egne fingrer. men herlig for meg og se på de gangene hu prøvde
AnonymBruker Skrevet 9. august #30 Skrevet 9. august Vi har ganske fast rutine på samleiet, men det gjør at vi begge alltid kommer. Det starter som regel med at han bruker god tid på å fingre meg, og da kommer jeg alltid flere ganger. Jeg er heldig, siden jeg kommer lettere enn han. Han blir veldig kåt av å få meg til å komme. Deretter, etter jeg har kommet, suger jeg han og gjør det han liker. Deretter tar han meg bakfra, som er veldig godt for begge. Jeg trenger ikke å stimulere meg selv, så da kan han konsentrere seg om å ta meg. Han må jobbe litt for å komme, så da holder jeg på en måte orgasmen, og så kommer vi sammen når han kommer. Jeg trenger ikke å fingre meg selv samtidig mens han tar meg. Vi er en god match sånn sett, for han trenger en del tid på å komme, så her er det faktisk jeg som hjelper han mest (og det er deilig, synes jeg). Anonymkode: 092fa...160 2
Nikoletta Skrevet 9. august #31 Skrevet 9. august Nei det skjer kun om partner liker å se det og ber meg om det. Jeg kjenner tydeligvis ikke min egen kropp best for mine beste orgasmer er alltid fra partner, for meg er onanering kun noe jeg gjør når jeg ikke har tilgang til partner for jeg får ikke de deilige orgasmene alene 😊 Men jeg foretrekker det slik, og tenker at det som er rett for meg bør ikke være rett for andre 😊 1
AnonymBruker Skrevet 9. august #32 Skrevet 9. august Nei. Jeg liker ikke å stimulere klitoris samtidig. For meg er det forstyrrende for orgasmen å ha samleie samtidig. Jeg foretrekker å ha mine orgasmer før vi evt har samleie. Anonymkode: 32422...a26
AnonymBruker Skrevet 9. august #33 Skrevet 9. august Selvfølgelig gjør jeg det! Det er deilig og får veldig intense orgasmer sammen. Anonymkode: 1b0f8...bcd
AnonymBruker Skrevet 9. august #34 Skrevet 9. august Har opplevd med de fleste damer at dem vil gjøre klitorismassasjen ifbm samleie selv fordi dem kjenner best hva som funker. Men kan godt bruke fingre og aller helst munn og tunge for å gi orgasme ellers. Anonymkode: e2592...2d2
AnonymBruker Skrevet 9. august #35 Skrevet 9. august AnonymBruker skrev (23 timer siden): Jeg er mann. Jeg starter litt med å fingre, men hun tar raskt over og er den som "avslutter". Hun kjenner naturligvis sin egen kropp best, og kjenner hva som fungerer best. Og jeg er jo den aktive parten i selve sexen. Jeg lurer virkelig på par hvor mannen både er den som knuller og den som stimulerer klitoris samtidig... Hva er damas "bidrag" liksom, annet enn å ligge der og være mottaker og bli tilfredsstilt? Føler man seg ikke utrolig egoistisk? Og blir det ikke vanskelig og kronglete for han? Anonymkode: e6e42...5b9 Jeg har aldri bare lagt der. Hva bidrar du med utover å ha pikk og jukking (hvilket absolutt ikke er bare for henne regnet jeg med)? Kun litt fingring? Anonymkode: 9ce6d...7ff 1
AnonymBruker Skrevet 10. august #36 Skrevet 10. august AnonymBruker skrev (På 8.8.2026 den 19.58): Jeg er mann. Jeg starter litt med å fingre, men hun tar raskt over og er den som "avslutter". Hun kjenner naturligvis sin egen kropp best, og kjenner hva som fungerer best. Og jeg er jo den aktive parten i selve sexen. Jeg lurer virkelig på par hvor mannen både er den som knuller og den som stimulerer klitoris samtidig... Hva er damas "bidrag" liksom, annet enn å ligge der og være mottaker og bli tilfredsstilt? Føler man seg ikke utrolig egoistisk? Og blir det ikke vanskelig og kronglete for han? Anonymkode: e6e42...5b9 Hvem sier at jeg bare ligger der og får? Mannen tar meg fra siden, og jeg hvordan skal jeg si det… gjør sirkler, han elsker det, at jeg gjør det.🤷♀️ Anonymkode: 91776...5e5
Erfarenmann Skrevet 10. august #37 Skrevet 10. august AnonymBruker skrev (På 9.8.2026 den 7.29): Selvsagt, bruker både hender og leketøy. Er vel kanskje en av fordelene med å ha vært sammen lenge, ikke så mye som er kleint mer. 😄 Slår oss løs og har det gøy! Vi liker å se hverandre nyte. Høres trist ut hvis man ikke en gang kan ta på seg selv under sex, det er jo hot synes jeg. Hvis mannen ikke tente på at jeg også koste meg, da hadde jeg ikke giddet tror jeg. Anonymkode: 476e9...987 Nettopp. Kvinner som synes at mannen gjør dette bedre enn henne selv er sjeldne, tror jeg. 1
AnonymBruker Skrevet 10. august #38 Skrevet 10. august Ja det pleier jeg å gjøre. Har aldri tenkt at det skulle være kleint. Hvorfor skulle det vært det? Jeg tror det er mer kleint når man ligger der og ikke får nytelse og begge blir frustrert fordi sexen ikke funker bra nok. Begge har ansvar for nytelsen. Det er bare jomfruer som synes det er kleint å ta på seg selv. Anonymkode: b2ba7...02a 1 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå