AnonymBruker Skrevet 8. august #1 Skrevet 8. august Jeg synes det er litt kleint å gjøre det selv. Men ikke alle menn skjønner at de bør gjøre dette, så skal man lære dem opp i å gjøre det, eller bare gjøre det selv? Hva er vanlig? Og liker menn at dama gjør det selv, eller føler de at det de gjør ikke er bra nok? Anonymkode: fe9c1...5b5 1
AnonymBruker Skrevet 8. august #2 Skrevet 8. august Kleint er det iallefall ikke, men jeg synes det er helt umulig å få til! Så jeg gjør det ikke. Skulle ønske jeg bare kunne spre beina og gnikke i vei så var det godt, men sånn er det ikke hos meg. Jeg må ligge riktig 😅 Faktisk har jeg kjøpt leketøy nå, for å se om det kan bedre ting/gjøre det litt bedre for meg seksuelt sammen med partner. Håper han tar det vel i mot. Anonymkode: 1fc15...2ff 1
AnonymBruker Skrevet 8. august #3 Skrevet 8. august Jeg er mann. Jeg starter litt med å fingre, men hun tar raskt over og er den som "avslutter". Hun kjenner naturligvis sin egen kropp best, og kjenner hva som fungerer best. Og jeg er jo den aktive parten i selve sexen. Jeg lurer virkelig på par hvor mannen både er den som knuller og den som stimulerer klitoris samtidig... Hva er damas "bidrag" liksom, annet enn å ligge der og være mottaker og bli tilfredsstilt? Føler man seg ikke utrolig egoistisk? Og blir det ikke vanskelig og kronglete for han? Anonymkode: e6e42...5b9 3 2
AnonymBruker Skrevet 8. august #4 Skrevet 8. august AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg er mann. Jeg starter litt med å fingre, men hun tar raskt over og er den som "avslutter". Hun kjenner naturligvis sin egen kropp best, og kjenner hva som fungerer best. Og jeg er jo den aktive parten i selve sexen. Jeg lurer virkelig på par hvor mannen både er den som knuller og den som stimulerer klitoris samtidig... Hva er damas "bidrag" liksom, annet enn å ligge der og være mottaker og bli tilfredsstilt? Føler man seg ikke utrolig egoistisk? Og blir det ikke vanskelig og kronglete for han? Anonymkode: e6e42...5b9 Tjs, jeg suger, runker, rir, gir ham prostataorgasmer og sikkert mye mer. At han sørgerforat jeg OGSÅ kommer, er en selvfølge. Heldigvis har han aldri noensinne ikke vært ivrig og gira på mine orgasmer. Ingenting er større turn of enn furersom møter opp og trorde har en gullpikk som gjør undre. Anonymkode: b029d...b65 5 4
AnonymBruker Skrevet 8. august #5 Skrevet 8. august AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg er mann. Jeg starter litt med å fingre, men hun tar raskt over og er den som "avslutter". Hun kjenner naturligvis sin egen kropp best, og kjenner hva som fungerer best. Og jeg er jo den aktive parten i selve sexen. Jeg lurer virkelig på par hvor mannen både er den som knuller og den som stimulerer klitoris samtidig... Hva er damas "bidrag" liksom, annet enn å ligge der og være mottaker og bli tilfredsstilt? Føler man seg ikke utrolig egoistisk? Og blir det ikke vanskelig og kronglete for han? Anonymkode: e6e42...5b9 Dette vil jo komme ann på stillingen. Hvis det er misjonær eller jeg rir trenger jeg ikke. Kommer borti klitoris under sex da. Ved doggy gjør jeg det. Og når jeg gir han bj. Altså hvis han ikke har slikket meg først og jeg er fornøyd. Vil jeg ha en til fingrer jeg kanskje hvis vi ikke berører hverandre med kroppene i stillingene. Anonymkode: fbf3a...ca3 1
AnonymBruker Skrevet 8. august #6 Skrevet 8. august AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Tjs, jeg suger, runker, rir, gir ham prostataorgasmer og sikkert mye mer. At han sørgerforat jeg OGSÅ kommer, er en selvfølge. Heldigvis har han aldri noensinne ikke vært ivrig og gira på mine orgasmer. Ingenting er større turn of enn furersom møter opp og trorde har en gullpikk som gjør undre. Anonymkode: b029d...b65 Glemte å svare ts. Nei, jeg gjør ikke det. Det hender for lrkens skyld at han vil se meg ta på meg selv. Men hverandres nytelse er den andres sak i første omgang. Anonymkode: b029d...b65
Cam03 Skrevet 8. august #7 Skrevet 8. august Ja, det gjør jeg. Hvorfor synes du at det er kleint? 1 4
AnonymBruker Skrevet 8. august #8 Skrevet 8. august AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg er mann. Jeg starter litt med å fingre, men hun tar raskt over og er den som "avslutter". Hun kjenner naturligvis sin egen kropp best, og kjenner hva som fungerer best. Og jeg er jo den aktive parten i selve sexen. Jeg lurer virkelig på par hvor mannen både er den som knuller og den som stimulerer klitoris samtidig... Hva er damas "bidrag" liksom, annet enn å ligge der og være mottaker og bli tilfredsstilt? Føler man seg ikke utrolig egoistisk? Og blir det ikke vanskelig og kronglete for han? Anonymkode: e6e42...5b9 Skjønner hva du mener. Men man gjør jo mer da, ofte oral først, masse kos og dama er jo veldig aktiv under samleie også med bevegelse i hofter og bruk av muskler i underlivet. Vi ligger jo ikke akkurat bare der og tar imlt. Men akkurat når man vil ha orgasmen er jo litt stimulering der fint. Når jeg rir ham trengs det ofte ikke, men i helt oppreist opp og ned riing som noen liker bedre for det visuelle, så er det jo fint om han har en finger der og da gjør jo ikke han så mye annet likevel. Og hvis han også sitter oppreist og støter er ikke en finger der mye ekstra for ham. Holder å holde den der nesten for bevegelsene sørger for stimulering. Jer kommer hvertfall raskest av hans fingre kontra mine egne under sex. Anonymkode: fe9c1...5b5 1
AnonymBruker Skrevet 8. august #9 Skrevet 8. august Jeg gjør det noen ganger. Han ber meg også noen ganger om å gjøre det og syntes det er hot at jeg gjør det. Anonymkode: db0ed...757 1
AnonymBruker Skrevet 8. august #10 Skrevet 8. august Ved vaginal sex så må jeg hjelpe til for å klare å få orgasme så da blir det enten til at jeg eller mannen min hjelper til med hånda eller leketøy. Ved analsex så får jeg lett orgasme uten å hjelpe til 😄 så derfor har vi oftere analsex. Så ja, jeg eller mannen min hjelper til når vi har vaginal sex. Anonymkode: 8fca6...3bf 1
AnonymBruker Skrevet 8. august #11 Skrevet 8. august Ja, hvis jeg skal komme. Jeg er litt avansert og vet best hvordan det må gjøres. Han synes det er deilig å se på, og koser med meg. Anonymkode: 1a8e4...58c 2
AnonymBruker Skrevet 8. august #12 Skrevet 8. august Nei , fordi jeg uansett ikke rekker å komme før han er ferdig 🙈 Anonymkode: fb521...a99 1 1
AnonymBruker Skrevet 8. august #13 Skrevet 8. august Du føler kanskje at det er kleint, men da skal du tenke på at de fleste mannfolk liker at damen tar på seg selv. Det er også veldig praktisk at damen tar seg av stimuleringen av klitoris under samleiet, da hun vet best hvilken stimulering som er optimal under ulike deler av samleiet. Anonymkode: ef59a...beb 2
AnonymBruker Skrevet 8. august #14 Skrevet 8. august Alltid. Kommer ikke uten. Jeg liker best å gjøre det selv så kan han bruke hendene på meg andre steder. Anonymkode: 1297e...e17 3
AnonymBruker Skrevet 8. august #15 Skrevet 8. august Jeg gjør alltid det, enten med fingrene eller med klitorisvibrator. Anonymkode: 8d3e0...8a0 1
Katten.2.0 Skrevet 8. august #16 Skrevet 8. august Som mann synes jeg det er deilig med alt som gir min partner mer nytelse. Når hun tar på seg selv så tenker jeg at hun nyter det jeg gjør såpass mye at hun vil ha enda mer nytelse. 1
Hxndyman Skrevet 8. august #17 Skrevet 8. august AnonymBruker skrev (4 timer siden): Kleint er det iallefall ikke, men jeg synes det er helt umulig å få til! Så jeg gjør det ikke. Skulle ønske jeg bare kunne spre beina og gnikke i vei så var det godt, men sånn er det ikke hos meg. Jeg må ligge riktig 😅 Faktisk har jeg kjøpt leketøy nå, for å se om det kan bedre ting/gjøre det litt bedre for meg seksuelt sammen med partner. Håper han tar det vel i mot. Anonymkode: 1fc15...2ff Hvorfor ruller du ikke sammen en dyne litt løst under overkroppen mens du står på alle fire forran mannen? Da kan du lett lure hånda under og massere klitten mens han knuller deg bakfra.
AnonymBruker Skrevet 9. august #18 Skrevet 9. august AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg synes det er litt kleint å gjøre det selv. Men ikke alle menn skjønner at de bør gjøre dette, så skal man lære dem opp i å gjøre det, eller bare gjøre det selv? Hva er vanlig? Og liker menn at dama gjør det selv, eller føler de at det de gjør ikke er bra nok? Anonymkode: fe9c1...5b5 Typen min gjør det for meg. Mer og mer siste tiden. Jeg kommer stort sett aldri uten leketøy men synes det er skikkelig fint og godt at han gjør det. Det har hendt at det har vært siste prikk over i'en også så jeg sier ikke nei. Anonymkode: a7826...811
Bamseklemmer Skrevet 9. august #19 Skrevet 9. august Jeg har truffet flere kvinner som spurte om det var greit, at de hjalp til med å fingre seg selv? Må si jeg ble litt tankefull over dette.. Forklaringen jeg fikk, var at menn mislikte det🤔
AnonymBruker Skrevet 9. august #20 Skrevet 9. august Selvsagt, bruker både hender og leketøy. Er vel kanskje en av fordelene med å ha vært sammen lenge, ikke så mye som er kleint mer. 😄 Slår oss løs og har det gøy! Vi liker å se hverandre nyte. Høres trist ut hvis man ikke en gang kan ta på seg selv under sex, det er jo hot synes jeg. Hvis mannen ikke tente på at jeg også koste meg, da hadde jeg ikke giddet tror jeg. Anonymkode: 476e9...987
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå