AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #1 Skrevet 4 timer siden Vi er ett middelaldrende par som er i ett avstandsforhold. Jeg tok opp noen problemer i forholdet. Han er blitt så stille etterpå, og merkbart mindre kontakt. Er det best å se det ann, om det blir bedre. Eller bør jeg ta det opp med en gang? Anonymkode: 0041a...cf5
Ibot Skrevet 4 timer siden #2 Skrevet 4 timer siden Enten er han såra og trenger tid til å tenke over det du sa. Eller så er det silent treatment/stonewalling. Søk det opp om du ikke kjenner til begrepene og sjekk om det kan passe. 1
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #3 Skrevet 3 timer siden Hvor lenge har han vært stille? Anonymkode: d469f...918
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #4 Skrevet 3 timer siden Det kommer litt ann på hva slags problemer du tok opp, og hvordan du gjorde det. Anonymkode: 06ea0...67e
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #5 Skrevet 3 timer siden Når tok du det opp med han? I går? Før sommeren? Anonymkode: 73d43...224
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #6 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det kommer litt ann på hva slags problemer du tok opp, og hvordan du gjorde det. Anonymkode: 06ea0...67e Tenker jeg også. Kjenner meg igjen. Jeg blir stille når mannen har fornærmet eller kritisert meg en gang for mye. Istedenfor å ta det opp med en gang, fordi jeg vet han vil nekte på at det han sa var stygt ment eller at det var bare tull, så sa han det og når han har sagt samme tingen flere ganger, så mener han det egentlig. Så istedenfor å svare igjen, blir jeg bare stille. Når det er gått en stund (ikke mer enn 1 dag) så lurer han på hvorfor jeg er så stille. Forteller en hvit løgn. Om han ikke tror på den hvite løgnen, så sier jeg at alt er fint: I am fine…Gidder ikke å forklare hvorfor lenger. Gidder ikke å unnskylde meg fordi jeg har behov eller egne meninger. Men når du blir kritisert og personen reagerer på kritikken og får høre at en er dramatisk og vanskelig, så er det jo ikke rart at folk resignerer og blir stille. Ikke noe bra taktikk for forholdet, men de legger opp til det selv. Så ja, det har mye å si hvordan man formidler ting. Jeg kan ta imot kritikk, men den skal være konstruktiv, ikke ufin slik mannen min er. Anonymkode: 3a9ef...ec8
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå