Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har brukt Sterilan optimal i sikkert 30 år, men de siste årene har de gjort noe med Sterilan-deodorantene som gjør dem mye sterkere (de skal vel holde i 72 timer, men de fleste dusjer vel før det…). Så jeg får tidvis rød og irritert hud under armene. Når deoen ikke er helt ny, blir den mildere, men særlig i starten er det et problem. Pluss at det har vært vanskelig å få tak i lukten Optimal, så jeg må uansett finne en annen deo.

Akkurat nå har jeg testet en Cosmica-deo, men den blir jeg også rød av. Den står det ekstra sterk på.

Jeg har også testet en annen, mildere Cosmica-deo som funker helt greit, men jeg blir klissete under armene.

Har noen gode tips til deo jeg kan prøve? Jeg svetter helt normal mengde, ikke mye svette i hverdagen. Men jeg trener en del, og da blir jeg veldig svett (løper).

Noen som har erfaring med en deo med mild lukt, som ikke er så sterk og som føles tørr på?

Hva med disse Wild-deoene, er de bra?

Anonymkode: 55c8e...621

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vilje som man får kjøpt på meny og kiwi er ganske mild, men jeg har ikke testet den nok til å si at den er kjempebra, änglamark er også mild, så at den har kommet bra ut på test.

Anonymkode: 83692...3df

Skrevet

Denne er min favoritt. Lukter godt og jeg tåler den. Sterilan kan ikke jeg bruke uten at huden blir veldig irritert. Dr. Greve virkelig å anbefale og spesielt den rosa på bildet.

IMG_8403.jpeg

Anonymkode: f0759...f7b

Skrevet

Jeg har nettopp skiftet til Biotherme og er solgt. Den lukter mildt og rent, klisser ikke og holder fra dusj til dusj, altså ca 24 t

Anonymkode: 84ad3...6f2

Skrevet

Biotherm Pure deo roll-on. Elsker den. Kjenner flere som også bruker den. 

Anonymkode: 732ec...099

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg har nettopp skiftet til Biotherme og er solgt. Den lukter mildt og rent, klisser ikke og holder fra dusj til dusj, altså ca 24 t

Anonymkode: 84ad3...6f2

Samme her, Biotherm er det eneste som funker for meg😊

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 8.8.2026 den 18.56):

Jeg har brukt Sterilan optimal i sikkert 30 år, men de siste årene har de gjort noe med Sterilan-deodorantene som gjør dem mye sterkere (de skal vel holde i 72 timer, men de fleste dusjer vel før det…). Så jeg får tidvis rød og irritert hud under armene. Når deoen ikke er helt ny, blir den mildere, men særlig i starten er det et problem. Pluss at det har vært vanskelig å få tak i lukten Optimal, så jeg må uansett finne en annen deo.

Akkurat nå har jeg testet en Cosmica-deo, men den blir jeg også rød av. Den står det ekstra sterk på.

Jeg har også testet en annen, mildere Cosmica-deo som funker helt greit, men jeg blir klissete under armene.

Har noen gode tips til deo jeg kan prøve? Jeg svetter helt normal mengde, ikke mye svette i hverdagen. Men jeg trener en del, og da blir jeg veldig svett (løper).

Noen som har erfaring med en deo med mild lukt, som ikke er så sterk og som føles tørr på?

Jeg klør helt jævlig av alle bortsett fra Nivea sine, jeg. Jeg bruker kun den. 

Skrevet

Vilje er fin. 

Anonymkode: d115d...c2e

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 8.8.2026 den 18.56):

Biotherm, ingen bedre.

Anonymkode: bb75f...def

• Liker 1
Skrevet

Denne er mild og luktar omtrent ingenting

Skjermbilde 2026-08-10 174646.png

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...